SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Dat is jullie doel ja. Mooi niet dus.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als je aandacht wil, dan kun je jezelf ook gewoon in kpd naakt posten.
Ik hou de OP tenminste, altijd handig in de handen van een van de profetenquote:
Je mag ook in US beginnen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:08 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dat is jullie doel ja. Mooi niet dus.
Zo is dat, rare klaplopers die er niet mee om kunnen gaan af en toequote:Op vrijdag 25 december 2015 00:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik hou de OP tenminste, altijd handig in de handen van een van de profeten
Jouw doel is aandacht lijkt het. Jouw tieten boeien mij geen zier er zijn er duizenden online. Maar een broeder, als iemand een broeder beledigd dan verdient die persoon geen podium. Bij paus Nicolaas mag het wel een beetje omdat hij judas is.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:08 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dat is jullie doel ja. Mooi niet dus.
Ikea jaquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:09 schreef Cassius het volgende:
[..]
Onder je fleecedekentje van de Action?
Nou, je helpt het tempo wel in de reeks houden, dat is al heel wat.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:11 schreef Zelfscanner het volgende:
Maar als jullie mij weg willen, gewoon zeggen. Dan stap ik over.
Van mij mag je blijven maar ik was redelijk afwezig vanavond dus weet niet wat er hier gaande wasquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:11 schreef Zelfscanner het volgende:
Van mij mag je blijven maar ben ook maar wiebelkont.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:11 schreef Zelfscanner het volgende:
quote:i Top 100 van donderdag 24 december 2015
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 452 Zelfscanner
02. 368 Opsonisatie
03. 336 schvvmert
04. 281 supersof
05. 240 Cassius
06. 238 Mexicanobakker
07. 233 Xummon
08. 221 renwan
09. 206 Insomnia_
10. 202 ToT
11. 194 Fokker101
12. 180 InFrA-WiZ
13. 173 Disana
14. 171 heloef
15. 168 LLgetikt
16. 166 Qunix
17. 165 Amarantha
18. 162 DaMook
19. 156 just me
20. 151 Voxs
Niet veel eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Van mij mag je blijven maar ik was redelijk afwezig vanavond dus weet niet wat er hier gaande was
Zo hoog heb ik nog nooit gestaan geloof ikquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:13 schreef renwan het volgende:
Dagcijfers! We worden wel steeds slechter vertegenwoordigd
[..]
Je bent welkom ik zou het jammer vinden als Geerd een volgeling verliest.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:11 schreef Zelfscanner het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je bent welkom ik zou het jammer vinden als Geerd een volgeling verliest.
Jouw postritme is dus ook al schandalig gestegen door deze reeksquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:14 schreef Cassius het volgende:
[..]
Zo hoog heb ik nog nooit gestaan geloof ikEn post 10.000 gepasseerd, dat mocht ook wel na 10 jaar
Dan moet ze t.z.t. wel in de OP vermeld worden. Na een proefperiode, uiteraard.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Waar is die lamlul eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wiebelkonten SCquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:13 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Van mij mag je blijven maar ben ook maar wiebelkont.
e-penis, je weet. Oh nee, dat weet je niet.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:15 schreef Zelfscanner het volgende:
Dagcijfers![]()
Alsof je het daar voor doet
Waat heb ik zoveel gepostquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:13 schreef renwan het volgende:
Dagcijfers! We worden wel steeds slechter vertegenwoordigd
[..]
e-kut?quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:15 schreef Cassius het volgende:
[..]
e-penis, je weet. Oh nee, dat weet je niet.
Ik ben naar de kerk geweest.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:17 schreef renwan het volgende:
Vandaag drink ik mijn Gladiator niet alleen op Geerd maar ook een beetje op het kinneke Jezus
quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:15 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Waar is die goeie koning eigenlijk?
Morgen moeten werkenquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:23 schreef renwan het volgende:
Ik doe morgen een stropdas om op werk, de krant mag gebeld worden
Een mooie rode?quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:23 schreef renwan het volgende:
Bewuste keusquote:
Nein, zwart! Wordt ook echt de eerste keer in m'n levenquote:
Welke kleur?quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:23 schreef renwan het volgende:
Dat is saai.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Nein, zwart! Wordt ook echt de eerste keer in m'n leven
Neequote:Op vrijdag 25 december 2015 00:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Stropdassen![]()
Is het verstandig bier te drinken bij misselijkheid?
Heb je gedaan dan dat je ziek bent?quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Stropdassen![]()
Is het verstandig bier te drinken bij misselijkheid?
Welterustenquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:28 schreef Zelfscanner het volgende:
Nu ga ik slapen. Tot morgenErgens
Mwoah ik pak een herfst bokje en dan ga ik slapen lekker ding.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je gedaan dan dat je ziek bent?
Ik maak het ook niet gek wekker 10.15 ofzoquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mwoah ik pak een herfst bokje en dan ga ik slapen lekker ding.
moest lachenquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:35 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)is_een_klootzak.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze konden je goddelijke krachten niet aan!quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:40 schreef Geerd het volgende:
IK had toch zeker wel 1 muis verwacht te vangen helaas ! Misschien zijn ze weer vertrokken
Wie weet !!quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze konden je goddelijke krachten niet aan!
Hoeveel bier op?quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Fuck ik ben moeik begin bejaard te worden.
30 CL bockbier maar ik voel me gewoon ziek. Had wat oliebollen gegeten de hele dag al misselijk. Verdomme. Nooit meer oliebollen en morgen zuip ik een krat uit.quote:
Enige waar die dingen goed voor zijn is bodem voor te zuipen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
30 CL bockbier maar ik voel me gewoon ziek. Had wat oliebollen gegeten de hele dag al misselijk. Verdomme. Nooit meer oliebollen en morgen zuip ik een krat uit.
Geerd de man met de kennis. Ik denk om te drinken is goulash soep met een stuk stokbrood het beste.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Enige waar die dingen goed voor zijn is bodem voor te zuipen.
Probleem is die krengen zijn veel te machtig dus denk je na 3 och 1tje nog en dan kutje vol (hihihhi) en hoef je de eerste 2 uur geen bier omdat vol.
Net als pannenkoeken beter 3 of 4 en dan savonds nog ff langs de shoarma
Misschien eens zoeken naar filmpjes van Opso?quote:
Slaap lekker broeder!quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik ga slapen slaap lekker crack hoertjes en broeders/zusters.
Ik trek nog een halve liter openquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:06 schreef DerRabbit het volgende:
Toch maar effe een glaasje Johnny Black erbij gepakt. Altijd genieten!
Sneeuw leeuw !!quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck maakt braddie me wakker. Heb jij hem een vuvuzela gegeven?
Waarom denkt iedereen dat ik Marco heetquote:
Ik wil jou hoertje wel zijnquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hey geerd lekkere hoertje van me!
Omdat Mvierrcnul een rare naam isquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:20 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat ik Marco heet
Kijk eens naar je Username !quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:20 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat ik Marco heet
Heet ze zo of in een vaas?quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:21 schreef renwan het volgende:
Nou zit ik opgescheept met een of andere bloem, wat moet ik daarmee
Zo'n ding in een vaasquote:
Narcistquote:
Dat is een ongelofelijk kutnummer.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:23 schreef M4rc0 het volgende:
Ik heb stiekem met je gedanst, ik hoop dat je het leuk vond..
Was jij dat?quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:23 schreef M4rc0 het volgende:
Ik heb stiekem met je gedanst, ik hoop dat je het leuk vond..
Ik schijt in je beker met melkquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:24 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat is een ongelofelijk kutnummer.
Heb je link van die versie?quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:24 schreef M4rc0 het volgende:
Ik heb je stiekem verkracht, ik hoop dat je het niet erg vond..
Toontje Lager!quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:24 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat is een ongelofelijk kutnummer.
Wat loop jij te bloedchagerijnen danquote:
De markanker-dansquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:28 schreef Geerd het volgende:
Hoe heet dat nummer ook al weer dat die dame met een lekkere kont zich in een broek probeert te wurmen ?
En hij beetje op die bank zit
Zegt me helemaal niksquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:28 schreef Geerd het volgende:
Hoe heet dat nummer ook al weer dat die dame met een lekkere kont zich in een broek probeert te wurmen ?
En hij beetje op die bank zit
Godverquote:
Ik hoopte gewoon dat die versie bestondquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:28 schreef renwan het volgende:
[..]
Wat loop jij te bloedchagerijnen dan
Diequote:Op vrijdag 25 december 2015 01:29 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ik hoopte gewoon dat die versie bestond
DANKZIJ JOU ZIT IK NU DIE MAKAKKENDANS TE LUISTERENquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:29 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ik hoopte gewoon dat die versie bestond
Het zit in de boom en maakt een puffend/piepend geluidquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:30 schreef renwan het volgende:
[..]
DANKZIJ JOU ZIT IK NU DIE MAKAKKENDANS TE LUISTEREN
Nou?quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:32 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Het zit in de boom en maakt een puffend/piepend geluid
Een nest jonge fietspompjesquote:
Godverquote:
Dezequote:
Je loopt nog steeds te haten manquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:35 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Dezezijn wel bij je in trek vannacht ofniet?
Nee joh, gewoon melige buiquote:
HEYquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:38 schreef renwan het volgende:
Zijn we hier nou serieus met z'n drieën over? Jammer weer.
Gelukkig hebben we Geerd nog
Gelukkig ben jij er nogquote:
Ik had een lui kind, schoot in de hyperventilatie, gelukkig was er kroegbaas met snellere en drank.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:37 schreef M4rc0 het volgende:
Zwangerschapsgymnastiek, dat is puffen en hijgen op de maat van de muziek. Je zou er een kind van krijgen..
Nou, dat was het.
De strakke broek deed me hieraan denken maar heeft niks met een vent en een bank volgens mijquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:40 schreef Geerd het volgende:
Probeer dat nummer nog te vinden tering.
Ah fack, hij heeft de vuvuzela gevonden, ik wist dat ik dat ding moest weggooien!quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck maakt braddie me wakker. Heb jij hem een vuvuzela gegeven?
Nee was een Nederlands nummer, zij zit maar door die kamer te springen om die kont in die broek te krijgen en hij pakt af en toe een biertje.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:42 schreef renwan het volgende:
[..]
De strakke broek deed me hieraan denken maar heeft niks met een vent en een bank volgens mij
Toch niet deze he?quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee was een Nederlands nummer, zij zit maar door die kamer te springen om die kont in die broek te krijgen en hij pakt af en toe een biertje.
En dan pakt ze weer een andere broek
Nopequote:
Rabbit ouwe Limburgse baas, nog biertjes lopen tappen vanavond?quote:
Nee, het is gg7 die verstopt zit in de groene dildo van z'n moeder op wintersportquote:
Op de valreep nog een paar biertjes mogen tappen, al was het op een beertenderquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Rabbit ouwe Limburgse baas, nog biertjes lopen tappen vanavond?
Ik ook !! Als ik hem heb gevonden zeggen we allemaal ohw die !!quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:49 schreef renwan het volgende:
Ik zit echt m'n kop te breken over welke video Geerd nu bedoelt
Lele - skinny jeansquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:49 schreef renwan het volgende:
Oud & nieuw vrij gelukkigquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op de valreep nog een paar biertjes mogen tappen, al was het op een beertender![]()
Oudjaarsavond mag ik wel werken en daarna direct door naar een fissa waar ik meteen mag beginnen met een uurtje bardienst
DAT IS TOCH NIET NEDERLANDSTALIG JOHquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:49 schreef renwan het volgende:
Ik krijg dubbel betaald, dus heb maar een middagdienst van 7 uurtjes gepakt en krijg lekker 14 uurtjes uitbetaaldquote:
Dat is wel lekker maar ik werk de hele kerst alquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik krijg dubbel betaald, dus heb maar een middagdienst van 7 uurtjes gepakt en krijg lekker 14 uurtjes uitbetaald
Lekker wijf wel man tering !!!quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:51 schreef renwan het volgende:
[..]
DAT IS TOCH NIET NEDERLANDSTALIG JOH
SERIEUS?quote:
Dan begrijp ik dat je oud op nieuw vrij bent. Ben ergens wel een beetje jaloersquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:53 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat is wel lekker maar ik werk de hele kerst al
Wat lul jij nou weer danquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:51 schreef renwan het volgende:
[..]
DAT IS TOCH NIET NEDERLANDSTALIG JOH
Godver, ik haal dingen door elkaar blijkbaarquote:
Ouwe profeet die je bentquote:
Wil je aankomende tijd eens wat beter op Renwan letten? Volgensmij heeft hij het niet helemaal meer op een rijtje..quote:
Zou haar zeker doen als zij het wasquote:
Echt wel !!! Lekker man !!!quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou haar zeker doen als zij het was
Jaja, ik weet hetquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:56 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Wil je aankomende tijd eens wat beter op Renwan letten? Volgensmij heeft hij het niet helemaal meer op een rijtje..
Arme ziel
Nee joh, je bent toch vrij!quote:
Thank god dat ik werk als excuus hebquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:00 schreef Cassius het volgende:
[..]
Jawel, maar morgen toch ook weer vroeg opdraven bij de familie he
Gewoon een ram voor zn harses geven en een biertje erin donderen en dan gaat het wel weer goedquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:56 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Wil je aankomende tijd eens wat beter op Renwan letten? Volgensmij heeft hij het niet helemaal meer op een rijtje..
Arme ziel
Dat laatste gedeelte klinkt we oké, het eerste daarentegenquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:01 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Gewoon een ram voor zn harses geven en een biertje erin donderen en dan gaat het wel weer goed
Het was dat pa vrij was, anders had ik vorige week al aangegeven dat ik wel wil werkenquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Thank god dat ik werk als excuus heb
Slaapze man
Ik heb gelukkig het excuus dat m'n pa 229 kilometer verderop woontquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het was dat pa vrij was, anders had ik vorige week al aangegeven dat ik wel wil werken
Ik bedoelde meer als, straks in mei met pa en ma lekker bbqen heb ik ook kerst.quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig het excuus dat m'n pa 229 kilometer verderop woont
Ik geef je wel een aai over je wangquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat laatste gedeelte klinkt we oké, het eerste daarentegen
Jij ging toch je avatar veranderen?quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:08 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ik geef je wel een aai over je wang
Welterusten sletjequote:Op vrijdag 25 december 2015 02:06 schreef M4rc0 het volgende:
Ik ga er ook vandoor, slaap lekker kealties
Laat ze barsten man.quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:00 schreef Cassius het volgende:
[..]
Jawel, maar morgen toch ook weer vroeg opdraven bij de familie he
DA's gewoon een lekker ding.quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:08 schreef renwan het volgende:
Die chick uit die Drank & Drugs clip, ik zou haar niet raken maar aan de andere kant ook weer wel. IK SNAP HET NIET!
[ afbeelding ]
Volgens mij een plork dan, die kop staat me niet aanquote:
Opso op dat lijf voor jou!quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Volgens mij een plork dan, die kop staat me niet aan
Ze kijkt te fel?quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Volgens mij een plork dan, die kop staat me niet aan
Het is vooral die neusquote:
Gewoon vreemdquote:
Ja dat helpt wel meequote:Op vrijdag 25 december 2015 02:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Denk dat het door die wenkbrouwen komt
Dacht dat ze Nederlands was?quote:
Dacht al, ben toch niet gek aan het wordenquote:
Deze man, DIE TETTENquote:
Jupquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Deze man, DIE TETTEN![]()
Lucy Lawless ofzo
ouwe snoepert !!quote:
Post even een foto voor die jonkies, ben even druk bezig dus kan het zelf nietquote:
Ja achter een computer als ik daar ooit komquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Jij ging toch je avatar veranderen?
Echt geldquote:
Ze was zwanger laatst.quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die zou ik ook keihard doen lekker wijf!!
Van netflix en runescape.quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan gezeild dan opeens?
Daarvoor hoef je haar niet voor te pompenquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:42 schreef Scuidward het volgende:
Maar hou haar wel volpompen tot ze minder minder minder roept ja.
[..]
Van netflix en runescape.
Nice welke films serie?quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:42 schreef Scuidward het volgende:
Maar hou haar wel volpompen tot ze minder minder minder roept ja.
[..]
Van netflix en runescape.
Ohw ?? Dacht al waarom heb ik zo een dikke buik !quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:42 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je bent niet voor eeuwig zwanger he.
Wekker gaat over 7 uur en 1 kwartier, dan na pa en ma eten en biertjes drinken pa moet zaterdag vroege dienst draaien.quote:
Living the good lifequote:Op vrijdag 25 december 2015 02:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wekker gaat over 7 uur en 1 kwartier, dan na pa en ma eten en biertjes drinken pa moet zaterdag vroege dienst draaien.
Dus vroeg thuis dan door zuipen zaterdag afpilsen en thuisbezorgd zondag weer aan de bak
Wekker over 7 en een half uur, dan naar mijn ouders, eten met o.a. zusje en haar vriend. Dan zaterdagavond weer terug, zondag hopen dat de supermarkt open is anders snackbar. En dan die week ff door solliciteren etc. Maar nu even van feestdagen genieten wel.quote:
Matigquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:51 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wekker over 7 en een half uur, dan naar mijn ouders, eten met o.a. zusje en haar vriend. Dan zaterdagavond weer terug, zondag hopen dat de supermarkt open is anders snackbar. En dan die week ff door solliciteren etc. Maar nu even van feestdagen genieten wel.
Kun je overweg met die gozert?quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:51 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wekker over 7 en een half uur, dan naar mijn ouders, eten met o.a. zusje en haar vriend. Dan zaterdagavond weer terug, zondag hopen dat de supermarkt open is anders snackbar. En dan die week ff door solliciteren etc. Maar nu even van feestdagen genieten wel.
BMIquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |