abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 december 2015 @ 23:13:43 #1
862 Arcee
Look closer
pi_158508977

Cast announcement
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cast
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Officiële beelden
SPOILER
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_158509039
Kassa rinkelt idd goed, wereldwijd staat de teller nu op $765,860,329
En dan moet de film in china nog uitkomen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 24 december 2015 @ 23:19:36 #3
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_158509179
Gaat de goede kant op idd ;)
Volgende week toch nog eens gaan. En daarna vast nog wel een keer :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 24 december 2015 @ 23:31:30 #4
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_158509470
Ben er gisteren geweest en ben echt positief verrast. De sfeer van de film was veel meer vergelijkbaar dan 4, 5 en 6.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_158511032
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 23:31 schreef davako het volgende:
Ben er gisteren geweest en ben echt positief verrast. De sfeer van de film was veel meer vergelijkbaar dan 4, 5 en 6.
Met IV V VI of juist I II III ?

Durf nogsteeds niet te gaan. Bang voor teleurstelling en weggegooid geld.
  vrijdag 25 december 2015 @ 00:52:47 #6
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158511253
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 00:42 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Ik vond het qua sfeer inderdaad voelen als de originele trilogie. Is echt een continuatie daarvan. Het camerawerk is wel dynamischer, het volgt de actie helemaal. Maar dat is juist positief, naar mijn mening. De effects zijn allemaal prima in orde. En het acteerwerk is echt sterk, beste van alles van Star Wars dat ik tot nu toe heb gezien. Er is echt geen enkele acteur die buiten de boot valt :)

Het verhaal is alleen niet bijster origineel, je ziet bepaalde dingen echt ver van te voren aankomen. Dat is misschien het enige kritiekpuntje dat ik kan bedenken. Maar goed, deze film is dan ook de opstart voor een nieuwe trilogie, maar het moet natuurlijk niet zo drie films blijven. Ik wil wat WTF-plottwists.

Ik zou gewoon gaan als ik jou was. Het is sowieso beter dan alle prequels.
pi_158512104
quote:

[..]

Met IV V VI, vond het zeker niet op I II III lijken.

quote:
Gezien de, over het algemeen, positieve reacties lijkt me niet dat je daar bang voor hoeft te zijn.

Persoonlijk vind ik het, op TESB na, de beste SW.
  vrijdag 25 december 2015 @ 01:54:01 #8
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_158512250
quote:

[..]

De oude films. Ik was ook erg bang voor een teleurstelling maar was echt positief verrast.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_158513608
quote:

[..]

Persoonlijk vind ik de film minstens net zo goed als IV, mogelijk zelfs als V
pi_158514917
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 07:43 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik de film minstens net zo goed als IV, mogelijk zelfs als V
Ik zet hem net onder V, maar die heeft nostalgie mee :)

btw paar dingen die me gisteren opvielen;

1. Als Rey al Luke's dochter is is haar moeder in ieder geval van de Empire zijde... alleen die hebben nml een Brits accent. Zou erop kunnen duiden dat ze wellicht toch iets met Mara Jade doen?

2. In het eindgevecht met Ren zodra Rey de winnende hand krijgt en Ren op de grond ligt hoor je even datzelfde duistere gebrom als wanneer Ren zijn krachten gebruikt. Leuk detail

ook nog even op de ogen van Ren gelet tijdens dat gevecht, maar je ziet geen flitsen dark-side-corruption. alleen het paarse schijnsel veroorzaakt door de twee lightsabers.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 25 december 2015 @ 11:50:04 #11
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_158516944
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 10:01 schreef Ceased2Be het volgende:
1. Als Rey al Luke's dochter is is haar moeder in ieder geval van de Empire zijde... alleen die hebben nml een Brits accent. Zou erop kunnen duiden dat ze wellicht toch iets met Mara Jade doen?
En Obi-Wan. En C3PO. En Wedge (wanneer hij niet gedubbed werd).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_158517375
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 december 2015 11:50 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

En Obi-Wan. En C3PO. En Wedge (wanneer hij niet gedubbed werd).
Hmm okay Obi-Wan is een beetje dubieus in dat rijtje :D
pi_158518664
Boh, begint er op te lijken dat deze film wel eens 1 miljard dollar kan gaan binnenhalen in de VS.

Disney verwacht tevens 5 miljard aan merchandising omzet van SW in het komende jaar :X

Dat Disney de rechten voor 4 miljard kocht was de deal of the century.

Ik gok dat alle films met DVD, TV, merchandising en andere licenties samen wel 50 miljard hebben opgeleverd als je inflatie meerekent.

Daar kan je wat serieuze echte ruimte projecten mee bouwen.. Al is voor een death star nog wat meer nodig :P
pi_158519291
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 13:08 schreef VacaLoca het volgende:
Boh, begint er op te lijken dat deze film wel eens 1 miljard dollar kan gaan binnenhalen in de VS.

Disney verwacht tevens 5 miljard aan merchandising omzet van SW in het komende jaar :X

Dat Disney de rechten voor 4 miljard kocht was de deal of the century.

Ik gok dat alle films met DVD, TV, merchandising en andere licenties samen wel 50 miljard hebben opgeleverd als je inflatie meerekent.

Daar kan je wat serieuze echte ruimte projecten mee bouwen.. Al is voor een death star nog wat meer nodig :P
death star maken is ook niet zo handig. Worden steeds maar opgeblazen. ;(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158519497
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 12:08 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Hmm okay Obi-Wan is een beetje dubieus in dat rijtje :D
Juist niet, aangezien Obi-Wan al een Jedi Master was toen de republiek nog bestond ;).
pi_158519537
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 13:37 schreef over_hedge het volgende:

[..]

death star maken is ook niet zo handig. Worden steeds maar opgeblazen. ;(
Klopt. Ook één van de redenen waarom de Amerikaanse regering er geen één gaat bouwen. Officieel.
quote:
This Isn't the Petition Response You're Looking For
By Paul Shawcross

The Administration shares your desire for job creation and a strong national defense, but a Death Star isn't on the horizon. Here are a few reasons:

The construction of the Death Star has been estimated to cost more than $850,000,000,000,000,000. We're working hard to reduce the deficit, not expand it.
The Administration does not support blowing up planets.
Why would we spend countless taxpayer dollars on a Death Star with a fundamental flaw that can be exploited by a one-man starship?
However, look carefully (here's how) and you'll notice something already floating in the sky -- that's no Moon, it's a Space Station! Yes, we already have a giant, football field-sized International Space Station in orbit around the Earth that's helping us learn how humans can live and thrive in space for long durations. The Space Station has six astronauts -- American, Russian, and Canadian -- living in it right now, conducting research, learning how to live and work in space over long periods of time, routinely welcoming visiting spacecraft and repairing onboard garbage mashers, etc. We've also got two robot science labs -- one wielding a laser -- roving around Mars, looking at whether life ever existed on the Red Planet.

Keep in mind, space is no longer just government-only. Private American companies, through NASA's Commercial Crew and Cargo Program Office (C3PO), are ferrying cargo -- and soon, crew -- to space for NASA, and are pursuing human missions to the Moon this decade.

Even though the United States doesn't have anything that can do the Kessel Run in less than 12 parsecs, we've got two spacecraft leaving the Solar System and we're building a probe that will fly to the exterior layers of the Sun. We are discovering hundreds of new planets in other star systems and building a much more powerful successor to the Hubble Space Telescope that will see back to the early days of the universe.

We don't have a Death Star, but we do have floating robot assistants on the Space Station, a President who knows his way around a light saber and advanced (marshmallow) cannon, and the Defense Advanced Research Projects Agency, which is supporting research on building Luke's arm, floating droids, and quadruped walkers.

We are living in the future! Enjoy it. Or better yet, help build it by pursuing a career in a science, technology, engineering or math-related field. The President has held the first-ever White House science fairs and Astronomy Night on the South Lawn because he knows these domains are critical to our country's future, and to ensuring the United States continues leading the world in doing big things.

If you do pursue a career in a science, technology, engineering or math-related field, the Force will be with us! Remember, the Death Star's power to destroy a planet, or even a whole star system, is insignificant next to the power of the Force.
pi_158519565
quote:

[..]

Heeft helemaal de sfeer van 4,5,6.
Praktische effects, een geleefde wereld, leuke interactie tussen characters. De nieuwe acteurs zijn geweldig, de oude acteurs zijn goed. De actie is awesome en alles is mooi gefilmd.

Heb hem al 3 keer gezien. Voor mij is dit na Empire Strikes Back de beste Star Wars film.
pi_158521306
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 13:08 schreef VacaLoca het volgende:

Verwachtingen zijn dat ze na dit weekend op 1 miljard wereldwijd staan. De drukte zal nog wel aanhouden de komende weken. Gaat echt bij Avatar in de buurt komen op deze manier.
pi_158521400
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 15:20 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Verwachtingen zijn dat ze na dit weekend op 1 miljard wereldwijd staan. De drukte zal nog wel aanhouden de komende weken. Gaat echt bij Avatar in de buurt komen op deze manier.
Oh 1 miljard sowieso, waarschijnlijk 1.2 miljard na dit weekend. 550 miljoen VS, 650 miljoen abroad.
pi_158521561
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 15:24 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Oh 1 miljard sowieso, waarschijnlijk 1.2 miljard na dit weekend. 550 miljoen VS, 650 miljoen abroad.
In de VS gaat die 100% boven Avatar (750 miljoen)

Wereldwijd zie ik hem echter niet boven Avatar komen...
pi_158521663
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 15:32 schreef studentje7.1 het volgende:

[..]

Het is nog even wachten wat hij in China gaat doen, daar komt hij pas 9 Januari uit.
pi_158521847
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 15:32 schreef studentje7.1 het volgende:

[..]

Nee dat wordt idd lastiger, hangt nog even van China af. Furious 7 haalde daar meer geld op dan in de VS. Nu wordt er gezegd dat Star Wars niet zo leeft in China, maar las pas ook dit:

http://www.theguardian.co(...)uld-be-huge-in-china

Wordt dus beetje een verrassing wat het daar gaat doen.

Maar Avatar deed het in Europa bv ook extreem goed. Duitsland bv 170 miljoen, Star Wars lijkt daar eerder op 120 miljoen uit te komen. Avatar had China's 200 miljoen geeneens nodig.
pi_158523263
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 19:35 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ik had ook liever JJ gewild, al was Looper best oké. Maar veel dingen die ik goed vond aan TFA waren hand van JJ vermoed ik (al weet ik dat natuurlijk niet zeker) en ik hoop dat het volgende deel meer in die stijl blijft.
Neem daar maar vergif op in. Hopelijk verpesten de opvolgers het niet.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_158523393
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 15:38 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Het is nog even wachten wat hij in China gaat doen, daar komt hij pas 9 Januari uit.
Waarom zo laat? :?

quote:

[..]

Daar hoef je sowieso niet bang voor te zijn. Het is niet voor niets dat bijna iedereen lovend is en dat veel mensen zefls een tweede keer of vaker gaan.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_158523542
Net voor de 2e keer geweest, deze keer naar de Imax versie, met die beleving is de film helemaal super.

Ik heb ook op zitten letten naar hints over wie de ouders zijn van Rey en ik denk toch dat er een reële kans is dat het Han en Leia zijn. Onder meer doordat er niet echt een moment in de film zit dat het rustig verteld kan worden door Han of Leia en doordat ze dezelfde kennis als Han heeft over de Falcon en dat hij haar wilde inhuren. Ook wordt er naar gehint door te zeggen dat Han als een vader voor haar was.

Luke kan ook maar als hij echt de Jedi way of life heeft gekozen dan is dat onwaarschijnlijk. Bovendien zou het een betere wending aan het verhaal geven als er opnieuw een broer/zus band is maar nu 1 bij de Light side en 1 bij de dark side.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')