Nou, echt wat moet je hier dan? zeiken over vluchtelingen? Daar gaat het hier niet overquote:Op donderdag 24 december 2015 22:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Serieus: Ik heb trouwens niets van dat hele Serious Request gemerkt dit jaar. Vorig jaar nog allerlei acties. Ze kwamen zelfs aan de deur hier. Dit jaar helemaal niets. Dat zegt ook wel wat over hoe het leeft.
Wat bedoel je met 'reuzen'? Grote bedrijven die acties doen?quote:Op donderdag 24 december 2015 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal veel kleinschaliger is. Er zijn nog steeds veel bedrijfjes en (vrienden)groepen en clubs mee bezig die allemaal wel geld bij elkaar sprokkelen maar de reuzen blijven weg. En die maken juist het verschil.
Rondé en het klonk als een kat in het nauw.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:42 schreef Giertje het volgende:
wie was dat wijf die zong op het hoofdpodium iets met rhonda ofzo? ik zat het half mee te luisteren klonk wel lekker
dank je eens kijken of het origineel wat isquote:Op donderdag 24 december 2015 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Rondé en het klonk als een kat in het nauw.
Rondéquote:Op donderdag 24 december 2015 22:42 schreef Giertje het volgende:
wie was dat wijf die zong op het hoofdpodium iets met rhonda ofzo? ik zat het half mee te luisteren klonk wel lekker
V&D en zoquote:Op donderdag 24 december 2015 22:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'reuzen'? Grote bedrijven die acties doen?
eens!quote:Op donderdag 24 december 2015 22:41 schreef SureD1 het volgende:
Prima editie, de beste van de afgelopen 5 jaar sowieso. Veel meer weer de sfeer van de eerste vijf jaar...
De donaties van hele grote bedrijven, FrieslandCampina, Coca-Cola. Volgens mij waren die er dit jaar niet.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'reuzen'? Grote bedrijven die acties doen?
Was zeker te weinig voor zequote:Op donderdag 24 december 2015 22:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vond het wel heel abrupt opeens het einde. Normaal gaan ze toch nog ff springen ofzo
Wel een aantal, maar dat was telkens ''maar'' 10.000 euro ofzo.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
De donaties van hele grote bedrijven, FrieslandCampina, Coca-Cola. Volgens mij waren die er dit jaar niet.
Er valt niets te vieren. Lachen als een boer die kiespijn heeft en afdruipen, dat is wat die arrogante volgevreten lieden deden.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vond het wel heel abrupt opeens het einde. Normaal gaan ze toch nog ff springen ofzo
Geen foto's van het lege glazen huis?quote:Op donderdag 24 december 2015 22:49 schreef FritzWepper het volgende:
Weer thuis. Eventjes geprobeerd bij het eindfeestpodium, maar damn... wat hingen daar een paupers rond. Bij het Glazen Huis zelf was het gezelliger tot het einde
En dat terwijl er een anti topic isquote:Op donderdag 24 december 2015 22:53 schreef Strani het volgende:
Ik wil de zeikers toch even bedanken voor het feit dat ze pas nu naar dit topic komen, nu wij er allemaal niet meer om geven
Ik kwam hier al al die dagen hoorquote:Op donderdag 24 december 2015 22:53 schreef Strani het volgende:
Ik wil de zeikers toch even bedanken voor het feit dat ze pas nu naar dit topic komen, nu wij er allemaal niet meer om geven
Die winkel kan nu wel failliet gaanquote:Op donderdag 24 december 2015 22:55 schreef Xummon het volgende:
ik heb vandaag ook minder uitgegeven in de winkel dan vorige week. is dat ook een nationale discussie waard
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:56 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Die winkel kan nu wel failliet gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |