SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nikki, fijn om je weer eens te zien hierFijn dat het weer beter gaat, kan me voorstellen dat die uitslag zoveel te weeg brengt in je leven
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En heul cute vanmiddag: mijn vader speelt gitaar (ook in bandjes enzo), vroeger vond ik dat al geweldig, en nu staat Lucas er bij te swingenEn meedoen met een vingertje
![]()
https://instagram.com/p/_we8WonEvb/
en
[ Bericht 3% gewijzigd door JufMariska op 26-12-2015 17:59:20 ]Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
In de wagen is inderdaad de escape als hij helemaal over de rooie is. Maar het feest begint weer als hij weer binnen is.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:04 schreef Crumpette het volgende:
Boh always, dat is niet fijn. Is het een idee om een stukje met hem te gaan lopen? Wagen/tula? Is ook niet elke avond wat je wilt natuurlijk, maar misschien vergeet hij buiten dat hij boos is?
Nee, dat maakt ook niks uit. Dit is overigens al maanden dat hij pas rond 10 gaat slapen, alleen was dat 3/7 dagen en was hij niet non stop aan het huilen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:15 schreef BlueEyes het volgende:
Paracetamol Always?
De druk van het liggen die zeer doet misschien?sterkte meis
Even een misschien vergezocht idee, maar hebben jullie cv? En hebben jullie dan ook luchtbevochtigers?quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:22 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Nee, dat maakt ook niks uit. Dit is overigens al maanden dat hij pas rond 10 gaat slapen, alleen was dat 3/7 dagen en was hij niet non stop aan het huilen.
Morgen gaan we trouwens nog maar eens een afspraak maken bij de ostheopaat. Baat het niet enzo..
In het peuterbed liggen was ook niet de oplossing en uit de zak onder een deken ook niet. I've tried it all heb ik het idee
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Away geen tips helaas, wel heel naast hopelijk helpt de osteopaat
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lekker dat de verbouwing zo opschiet Burd! Kan kuiken anders z'n kerstoutfit niet nog een keer aan?
quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:21 schreef Fazzoletti het volgende:
Jemig Away, klinkt heel zwaargeen tips, sorry
![]()
JM,Ik vond het net terug gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lekker dat de verbouwing zo opschiet Burd! Kan kuiken anders z'n kerstoutfit niet nog een keer aan?. Een zwart met gouden shirt voor een gouden huwelijk, leek me wel toepasselijk
.
Voor kerst was het simpel, een wit overhemd met zwart giletje, een das en beide corduroy broek. Stond hem geweldig.
Wat droegen jullie mini's met kerst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |