Ja die heeft een paar maanden om een hele goede smoes te bedenken niet in het glazen huis te hoeven.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:11 schreef Cee het volgende:
Eva lijkt me wel een zekerheidje voor Breda 2016.
Ik mag het verdomme hopen.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:11 schreef Cee het volgende:
Eva lijkt me wel een zekerheidje voor Breda 2016.
Tegen Saskia heb ik ook geen enkel bezwaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Amber is geen dj en gaar volgenss mij straks naar een andere zenderquote:
Eva of Frank zullen volgend jaar wel debuteren.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:13 schreef Urb het volgende:
Frank in glazen huis lijkt me ook wel es tof
quote:Op donderdag 24 december 2015 19:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Tegen Saskia heb ik ook geen enkel bezwaar.VerdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jup, Radio 1.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:14 schreef Xummon het volgende:
[..]
Amber is geen dj en gaar volgenss mij straks naar een andere zendee
Why not both?quote:Op donderdag 24 december 2015 19:14 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Eva of Frank zullen volgend jaar wel debuteren.
Volgend jaar de grapjes: hey Saskia heb je weer een stand?quote:
Amber is een nieuwsslet, saskia is lelijk(en lijkt op stax) en eva is scarry op haar twitter foto en is mij teveel vegatarische biologische brocolie,quote:Op donderdag 24 december 2015 19:14 schreef Xummon het volgende:
[..]
Amber is geen dj en gaar volgenss mij straks naar een andere zendee
huilenquote:Op donderdag 24 december 2015 19:14 schreef Xummon het volgende:
[..]
Amber is geen dj en gaar volgenss mij straks naar een andere zender
quote:Op donderdag 24 december 2015 19:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgend jaar de grapjes: hey Saskia heb je weer een stand?
Ik vond het eerst een leuk joch, toen ging ie vervelend hip doen, nu is het een leuk joch dat graag hip doet en ben ik weer pro-Do. Plus, hij is mede-Tilbo.quote:
Ze mag niet eten dus wat maakt het mij uit wat ze eet?quote:Op donderdag 24 december 2015 19:15 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Amber is een nieuwsslet, saskia is lelijk(en lijkt op stax) en is scarry op haar twitter foto en is mij teveel vegatarische biologische brocolie,
quote:Op donderdag 24 december 2015 19:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgend jaar de grapjes: hey Saskia heb je weer een stand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |