voor 35 euro verkoop ik hem.
Hij is dus nieuw en de prijs waar ik hem voor gekocht heb is ong 15 euro meer.
quote:ja KUT!
Op donderdag 21 november 2002 12:32 schreef pieter20 het volgende:
Ik heb hier nog 1 simpsons seizoen 2 op DVD (4) liggen helemaal in verpakking.voor 35 euro verkoop ik hem.
quote:lijkt me wel wat. Is het PAL? stuur maar een meeltje naar ernie09@hotmail.com
Op donderdag 21 november 2002 12:32 schreef pieter20 het volgende:
Ik heb hier nog 1 simpsons seizoen 2 op DVD (4) liggen helemaal in verpakking.voor 35 euro verkoop ik hem.
quote:Ik weet niet of hij PAL is, info staat op deze site.
Op donderdag 21 november 2002 12:55 schreef ernie09 het volgende:[..]
lijkt me wel wat. Is het PAL? stuur maar een meeltje naar ernie09@hotmail.com
quote:ja, dat klopt. PAL is regio 2. Maar ik zie dat nergens staan op die site.
Op donderdag 21 november 2002 13:06 schreef Luigi het volgende:
Regio 1 is toch altijd NTSC?
quote:Ja, ik dacht van wel, weet het alleen niet zeker
Op donderdag 21 november 2002 13:06 schreef Luigi het volgende:
Regio 1 is toch altijd NTSC?
quote:Regio 1 = VS
Op donderdag 21 november 2002 13:09 schreef pieter20 het volgende:[..]
Ja, ik dacht van wel, weet het alleen niet zeker
Zo zat het toch?
in de VS kost ie 30 dollar/euro trouwens...
quote:op amazon.com is hij tegen de 40 dollar bovendien zijn de verzendkosten aardig hoog.
Op vrijdag 22 november 2002 14:47 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
hoe kom je eraan? waarom wil je hem kwijt?in de VS kost ie 30 dollar/euro trouwens...
quote:Hehe ja laat ik nou net zo'n 3 keer per jaar naar de states gaan en deze dingen dus voor 30 dollar bij Best Buy kopen...
Op vrijdag 22 november 2002 19:13 schreef pieter20 het volgende:[..]
op amazon.com is hij tegen de 40 dollar bovendien zijn de verzendkosten aardig hoog.
daar heb ik hem ook besteld, maar kreeg de regio2 van iemand anders als kado en toen had ik deze dus nog niet binnen.
quote:Hehe ja laat mij dat nou net geen ruk schelen dat jij 3x naar de states gaat
Op zondag 24 november 2002 09:53 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:[..]
Hehe ja laat ik nou net zo'n 3 keer per jaar naar de states gaan en deze dingen dus voor 30 dollar bij Best Buy kopen...
btw DVD is verkocht. sluiten maar
quote:
Op donderdag 28 november 2002 21:38 schreef Hamergek het volgende:
[TK] Simpsons DVD season2 *sealed* region 1
in dit topic had ik de simpsons bij iemand gekocht, en deze is inmiddels ook zo aardig geweest om ze al op te sturen.Maar ik kan niet meer bij mijn email komen (zoergnoom @ hotmail.com) en nu weet ik zijn rekening nummer niet meer. ook in het profiel staat niets.
user = http://forum.fok.nl/search.php?on=user&search=30878 (pieter20)Pieter20, zou je misschien je email adres even willen posten, of mij willen mailen op terw-dan @ home .nl
Ik zou het erg lullig vinden als jij je geld niet kreeg want ik heb je rekeningnummer niet meer (staat in mijn inbox, waar ik dus niet meer bij kan komen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |