SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
quote:Op donderdag 24 december 2015 17:50 schreef renwan het volgende:
Oh Gladiator bier
Oh Gladiator bier
Was je nu maar hieeeer
Echt he gewoon 25 per week meerquote:Op donderdag 24 december 2015 18:04 schreef Scuidward het volgende:
Die Gulpeners zullen ook wel denken, waar hebben we deze omzetstijging aan te danken.
Totaal van dit topicquote:Op donderdag 24 december 2015 18:10 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zoveel?! Ik misschien 4. Probeer iets te minderen als ik eerlijk ben. Qua sterk bier.
Allebei 2, en de laatste is voor de volgende klant, opdat het een bekeerling mag worden.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Stel er zijn 5 blikken gladiator en twee volgeling van Geerd komen langs, en ze willen allebei 5 blikken kopen, Hoe lossen we dit op? Dit soort belangrijke vragen moeten worden opgenomen in de Geerd openbaringen.
wat zei zequote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 18:36 schreef Geerd het volgende:
Iedereen loopt met tassen vol kutzooi te slepen aan kerst cadeau's en shit wtf man ga pils halen van dat geld
okquote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 18:36 schreef Geerd het volgende:
Iedereen loopt met tassen vol kutzooi te slepen aan kerst cadeau's en shit wtf man ga pils halen van dat geld
Hij heeft gelijk ook, de Zwolse Messias!quote:
Zeker gelijk. Wij doen kerstcadeau's met de familie, dus moest met pijn in mijn hart geld uitgevenquote:Op donderdag 24 december 2015 18:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk ook, de Zwolse Messias!
Heb het opgenomen in mijn onderschrift want Geerd
Oh man pijnlijk, ik krijg 50 euro van mijn pa en ma en hoef hun niks te geven.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:47 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Zeker gelijk. Wij doen kerstcadeau's met de familie, dus moest met pijn in mijn hart geld uitgeven
Goede investering toch. Kun je daar je lege blikken in gooienquote:Op donderdag 24 december 2015 18:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh man pijnlijk, ik krijg 50 euro van mijn pa en ma en hoef hun niks te geven.Dat zijn heel wat gladiatoren, maar heb al 20 euro uitgegeven aan een prullenbakje voor op mijn kamer.
Precies! En de ruk tissues!quote:Op donderdag 24 december 2015 18:50 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Goede investering toch. Kun je daar je lege blikken in gooien
Doen dan!quote:Op donderdag 24 december 2015 18:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hoe meer we dit posten, op hoe meer plekken tegelijk Geerd kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |