Ik alleen eentje voor 2,- .quote:Op woensdag 30 december 2015 18:52 schreef Nattekat het volgende:
En ik heb die loterij voor 2 en 3,50 gedaan
5 euro én gratis toetjes!quote:Op woensdag 30 december 2015 18:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Te veel moeite voor 5¤.
Die Lays en Dorito's kostte me maar 10 minuten en is 4¤ waard, dan toch liever dat
En de AH, na 5 minuten moeten stoppen en 5¤ verdiend
22 is niet niks, goed bezig.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:55 schreef PurpleLily het volgende:
Net de jupiler promotiecheck gedaan, toch 3,50 verdient!
Ik zie dat er hier ook een Loterij check open staat voor 6,50 en eentje voor 4,50 maar ik vind de loterij checks niet zo fijn om te doen. Je staat voor de servicebalie en dan sta je wat foto's te maken ;d
Ik zit nu ook pas op 22,50 maar het komt vanzelf wel
Het is helemaal niet random. Je mag maximaal 10% annuleren. Als je nog weinig opdrachten hebt gedaan en er dan 1 annuleert dan schiet het omhoog. Stel je hebt 10 opdrachten gedaan en annuleert er dan 1 dan is dat 1/11e geannuleerd, bijna 10%. Als je al 100 opdrachten hebt gedaan is het 1/101e, een kleine procentquote:Op woensdag 30 december 2015 18:27 schreef loezzzje het volgende:
Ik snap echt geen kont van die % bij SS. Mijn geannuleerde opdrachten stond op 7%, ik heb 4 opdrachten gedaan en ging toen naar 6%. Ik had nog 1 opdracht over maar daar had ik geen zin meer in dus die heb ik geannuleerd. Ging ik ineens naar 12%Logica...
Als ik had geweten wat een gedoe dit was had ik het niet gedaanquote:Op woensdag 30 december 2015 13:07 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo drie checks bij de Carrefour doen, ben benieuwd
pfoe wat een gedoe. nouja ik zie welquote:Op woensdag 30 december 2015 19:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is helemaal niet random. Je mag maximaal 10% annuleren. Als je nog weinig opdrachten hebt gedaan en er dan 1 annuleert dan schiet het omhoog. Stel je hebt 10 opdrachten gedaan en annuleert er dan 1 dan is dat 1/11e geannuleerd, bijna 10%. Als je al 100 opdrachten hebt gedaan is het 1/101e, een kleine procent
Ik heb aan het begin een aantal opdrachten geannuleerd (een stuk of 4) Daar moeten dus weer 40 uitgevoerde opdrachten tegenover staan.
[..]
Nee hoor. Je mag zoveel annuleren als je wilt. Alleen om de hoogste rank te behalen en behouden mag je niet meer dan 10% annuleren. Maar zo bijzonder is die rank niet. Ja, 5 opdrachten tegelijk accepteren en 3 uur voltooi tijd. Ik heb nu net over de 2000 smartpoints maar voorlopig zal ik die rank niet halen met een annuleringpercentage van tegen de 30%quote:Op woensdag 30 december 2015 19:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is helemaal niet random. Je mag maximaal 10% annuleren.
ik zit in België hequote:Op woensdag 30 december 2015 20:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb geen enkele Carrefour in de buurt... wat was die opdracht eigenlijk?
geen toestemming maar er liep toevallig helemaal niemand in dat gangpadquote:Op woensdag 30 december 2015 20:09 schreef IJsbeertje21 het volgende:
50 foto's?Had je toestemming van de winkel? Ik denk dat ik die had geannuleerd als je dat ook nog stiekem moet doen.
Ik formuleer het een beetje onduidelijk. Je moet inderdaad onder de 10% zitten om het hoogste level te behalen. Maar hoe het berekend wordt klopt verder welquote:Op woensdag 30 december 2015 23:47 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nee hoor. Je mag zoveel annuleren als je wilt. Alleen om de hoogste rank te behalen en behouden mag je niet meer dan 10% annuleren. Maar zo bijzonder is die rank niet. Ja, 5 opdrachten tegelijk accepteren en 3 uur voltooi tijd. Ik heb nu net over de 2000 smartpoints maar voorlopig zal ik die rank niet halen met een annuleringpercentage van tegen de 30%.
Ja van roamler. Stuur maar een motivatie via pm/dm.quote:Op donderdag 31 december 2015 08:37 schreef detulp050 het volgende:
Iemand een invite voor Roamler en Smartspotter...?
Regio Hoogeveen en Groningen
Staat ook in de OP, ik heb er ook 1quote:Op donderdag 31 december 2015 08:37 schreef detulp050 het volgende:
Iemand een invite voor Roamler en Smartspotter...?
Regio Hoogeveen en Groningen
Verdien je nog niet genoeg van mij?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:22 schreef eenjongen... het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Voor de mensen met goede voornemens die met Roamler willen beginnen, stuur even een DM met woonplaats en motivatie. Ik heb nog een aantal invites te vergeven namelijk.
Haha hoe meer hoe beter, maar ik moet zeggen dat je de laatste tijd goed bezig bent:)quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verdien je nog niet genoeg van mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |