serieus? Alleen voor verzenden natuurlijk wel. Weet niet of ik het dan binnen twee uur red, of kun je het ook offline accepteren?quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eenmaal geladen heb je geen Internet nodig.
nee offline accepteren kan niet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
serieus? Alleen voor verzenden natuurlijk wel. Weet niet of ik het dan binnen twee uur red, of kun je het ook offline accepteren?
Thuis accepteren en verzenden. Opdracht kan offline.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
serieus? Alleen voor verzenden natuurlijk wel. Weet niet of ik het dan binnen twee uur red, of kun je het ook offline accepteren?
thuis verzenden kan niet bij SS. je moet dit in de winkel doen, anders word hij afgekeurd.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Thuis accepteren en verzenden. Opdracht kan offline.
Ik doe enkel aan Roamlerquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:06 schreef loezzzje het volgende:
[..]
thuis verzenden kan niet bij SS. je moet dit in de winkel doen, anders word hij afgekeurd.
zo vandaag 2 multi value checks gedaan en toen ik in Breda was kreeg ik een mail of ik nog een 3de check daar wilde doen. zo direct maar eens even verwerken en dan toch 16,50 verdiend + producten gratis die ik moest kopen. ook een loterij check gedaan, waar ik echt baggere foto's had gemaakt maar toch goedgekeurd, ook weer 4 euro verdiend
ok, maar voordat ik aan SS begin........ ik merk dat ik in sommige supermarkten echt slechte dataverbinding heb. is het bij SS voldoende als je bij het binnenlopen en vertrekken dataverbinding hebt? of moet je echt tijdens de job ook data laden?quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:34 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
dat geld helaas niet voor smartspotter..
volgens mij hoef je tijdens de opdrachten geen data te hebben. ik loop ook wel eens naar buiten als de verbinding niet goed is. je kunt dan misschien niet de voorbeeldfoto's laden, die heb je wel internet voor nodig.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:48 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ok, maar voordat ik aan SS begin........ ik merk dat ik in sommige supermarkten echt slechte dataverbinding heb. is het bij SS voldoende als je bij het binnenlopen en vertrekken dataverbinding hebt? of moet je echt tijdens de job ook data laden?
Ze luisteren naar me.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:42 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik mis een beetje de opdrachten waar je lekker alle Etossen af kan gaan voor een makkelijke opdracht en zo opgeteld toch makkelijk snel veel verdient.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is bij sommige winkels die loterij check nu 6,50, morgen toch even een winkeltje opzoeken als ze er dan nog zijn. En een KPN check voor 15 euro maar helemaal aan de andere kant van de stad op een industrieterrein, dat is me toch iets ver weg eigenlijk.![]()
Gewoon gelijk aan random mensen uitdelen?quote:Op woensdag 30 december 2015 18:18 schreef FrauMilena het volgende:
Goed bezig IJsbeer!
Ik wil die Danone check ook doen, maar heb daar echt geen plek voor in m'n koelkast.![]()
de eerste aan de vakkenvuller, tweede aan de kassamedewerkerquote:Op woensdag 30 december 2015 18:30 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Gewoon gelijk aan random mensen uitdelen?
Ik en plannen, eh. Ja zou kunnen haha.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:24 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Goed plannen dat je ze meteen kan langsbrengen bij iemand.Ik heb ooit heel veel geluk gehad met een mooie grote tweedehands Smeg koelkast voor heel weinig geld, dus ruimte genoeg gelukkig.
Na het afrekenen bedoel je? Weet niet of ik daar zin in heb gezien de uitleg etc.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:30 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Gewoon gelijk aan random mensen uitdelen?
'Maar waarom dan? En wie ben jij en wie is Roamler?'quote:Op woensdag 30 december 2015 18:44 schreef Nattekat het volgende:
'U mag deze hebben, maar ik wil wel een foto hebben'
Als de toetjes van de band rollen gauw een foto maken met de caissière erbij zonder dat ze het doorheeft.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:44 schreef Nattekat het volgende:
'U mag deze hebben, maar ik wil wel een foto hebben'
Of gewoon in de supermarkt vals spelen.
Te veel moeite voor 5¤.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:47 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
'Maar waarom dan? En wie ben jij en wie is Roamler?'
Het zou op een rustig moment kunnen, maar ja. Niet aan mij besteed (als het niet per se hoeft).
Ze moet het wel vasthouden en beetje lachen toch.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:49 schreef IJsbeertje21 het volgende:
[..]
Als de toetjes van de band rollen gauw een foto maken met de caissière erbij zonder dat ze het doorheeft.
Moet het wel in de buurt zitten, en dat is hier even niet het geval.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Te veel moeite voor 5¤.
Die Lays en Dorito's kostte me maar 10 minuten en is 4¤ waard, dan toch liever dat
En de AH, na 5 minuten moeten stoppen en 5¤ verdiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |