Nu ga ik iets zeggen... volgens mij was dat de kleinste AH van oost Leiden en omstrekenquote:Op maandag 28 december 2015 21:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoiets zou je beter in een kleine AH kunnen doen ja
welke twee? Ik heb er inmiddels 4 gedaan, bevalt goedquote:Op maandag 28 december 2015 21:46 schreef loezzzje het volgende:
yes eindelijk weer 2 multi value opdrachten gekregen, morgen eens op pad gaan.
2 van de aldi. heb ze al eens eerder gedaan en vond het reuze meevallen. heb ook een aantal keer de kruidvat opdracht gedaan. ik kom om in de ibuprofen en paracetemol nuquote:Op maandag 28 december 2015 22:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
welke twee? Ik heb er inmiddels 4 gedaan, bevalt goed
Die van de Aldi is relaxed ja, meteen voor 5 euro boodschappen cadeauquote:Op maandag 28 december 2015 22:24 schreef loezzzje het volgende:
[..]
2 van de aldi. heb ze al eens eerder gedaan en vond het reuze meevallen. heb ook een aantal keer de kruidvat opdracht gedaan. ik kom om in de ibuprofen en paracetemol nu
ja is zeker mooi meegenomen. ik dacht eerst dat de kosten al in de vergoeding zaten zoals bij roamler maar je krijgt dus 7,50 en dan nog eens max 5,00 voor de boodschappen die je moet kopen. beterquote:Op maandag 28 december 2015 22:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die van de Aldi is relaxed ja, meteen voor 5 euro boodschappen cadeau![]()
Kruidvat is ook goed te doen, van ibu en paracetamol kun je nooit genoeg voorraad hebben
Er staat nu een Aldi check open een kilometer van mijn huis maar we gaan morgen net een weekje weg
Wat wordt er bedoeld met SS?quote:Op maandag 28 december 2015 21:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt wel lastig ja! Hoeveel vergoeding?
[..]
Dat verklaart de misverstanden tussen ons
Ik verdien absoluut het meeste met SS. De checks zijn vaak wat lastiger (langer) maar het verdient wel aardig. Tussen de ¤ 2,50 en ¤ 10,- maar gemiddeld denk ik iets van ¤ 6,-
Ik heb ook een invite, als je wilt kan je een pm sturen met woonplaats en motivatie!quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:36 schreef NoXia het volgende:
[..]
Wat wordt er bedoeld met SS?Ik ben trouwens nog wel opzoek naar een invite. Is de OP nog actueel?
Gewoon de hele dag gereserveerd houdenquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:43 schreef Tree het volgende:
Die gaat hier nooit zo snel. Gelukkig maar want ik heb vanmiddag pas tijd
smartspotter. hetzelfde idee als roamler. ik heb ook eventueel nog een invite als je wilt. stuur maar een pm.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:36 schreef NoXia het volgende:
[..]
Wat wordt er bedoeld met SS?Ik ben trouwens nog wel opzoek naar een invite. Is de OP nog actueel?
Ik heb nog een invite, via PM/DM.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:36 schreef NoXia het volgende:
[..]
Dat zullen ze bij die ik getest heb niet snel doen, was de hele dag misselijk van een half hapje, wat een smerige bollenquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:23 schreef Skittles het volgende:
Bij de oliebollenkraam waar ik de oliebollencheck heb gedaan, hangen nu twee grote posters met de foto's die ik heb gemaakt en de gegeven cijfers omcirkeld. Daarboven staat "Door een onafhankelijk publiek getest!"
Doe je dan ook die vragen waarbij je moet klagen als er iets niet op voorraad is enzo?quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:51 schreef Dragonberry het volgende:
Gratis smeerkaasik eet dat normaal dus echt nooit,..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |