Meer oefenen op de andere dusquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:28 schreef Enix het volgende:
Combine
Een van de weinige maps waar ik goede scores haal
Metro vind ik ook wel chill. Je moet alleen niet door het midden lopen, want dan ben je kwetsbaar. Als je een beetje vanaf de zijkanten speelt, krijg je vaak genoeg kills.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Enige map die absoluut ruk is is Metro
Je moet ons adden hoorquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:00 schreef Duman040 het volgende:
Heeft een van jullie zin in Domination op de PS4?
PSN: Duman040
Volgens mij kwam ik deze gamertag vandaag tegen op Domination. Sorry dat je zo hard afgemaakt werd...quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:00 schreef Duman040 het volgende:
Heeft een van jullie zin in Domination op de PS4?
PSN: Duman040
Ook het beste paard struikelt wel eensquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ik deze gamertag vandaag tegen op Domination. Sorry dat je zo hard afgemaakt werd...
Haha geen idee, ik lul maar wat. Maar dat ik je tegen ben gekomen weet ik wel zeker. Vanmiddag ergens. Kan dat?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:25 schreef Duman040 het volgende:
[..]
Ook het beste paard struikelt wel eens
Zeker mogelijk. Ik heb vanmiddag gespeeld met de Reaper/Scythe overigens. Geen verkeerde keuze als je een vlag wil verdedigen kan ik met alle plezier vertellenquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha geen idee, ik lul maar wat. Maar dat ik je tegen ben gekomen weet ik wel zeker. Vanmiddag ergens. Kan dat?
Baas boven baasquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:58 schreef Heeinz het volgende:
Zojuist de nuked out challenge gehaald![]()
![]()
![]()
Ik haalde vandaag 40-2. Lobby vol met noobs op Redwood. Lekker in het huisje tussen A en C (wat vlakbij B zit). Ging goed, je zit dichtbij A en B, waardoor je gelijk iedereen van de objective af kan schieten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:56 schreef over_hedge het volgende:
nuclear nog niet gehaald32-1 is tot nu toe mijn beste score van deze cod.
Heb veel geprobeerd in FFA zowel zonder als met silencer maar maakte niet zo veel verschil, het moet een beetje mee zitten en je tegenstanders moeten ook niet al te goed zijn. Ik heb hem gehaald in Hardcore FFA, met de kn44 (one shot one kill), ook veel pogingen maar als je eerder schiet krijg je vaak de kill. Heb het als een stuk makkelijker ervaren, terwijl ik nooit een hardcore speler ben geweestquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:15 schreef Duman040 het volgende:
[..]
Baas boven baas
Heb je gebruik gemaakt van een suppressor?
Tips zijn welkom
Headset + awareness is gg.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik haalde vandaag 40-2. Lobby vol met noobs op Redwood. Lekker in het huisje tussen A en C (wat vlakbij B zit). Ging goed, je zit dichtbij A en B, waardoor je gelijk iedereen van de objective af kan schieten.
Spelen jullie trouwens met een headset? Want ik win wel niet zo veel gunfights, omdat ik al hoor dat ze om het hoekje gaan komen. Eigenlijk is het niet eens een gunfight, want je schiet al voordat ze de hoek om komen
Ik speel wel met een 5.1 headset. Maar maak er eigenlijk amper gebruik van omdat ik altijd met vrienden speel en dan veel te veel onzin zitten te lullen dus ik niet echt kan soundwhoren.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik haalde vandaag 40-2. Lobby vol met noobs op Redwood. Lekker in het huisje tussen A en C (wat vlakbij B zit). Ging goed, je zit dichtbij A en B, waardoor je gelijk iedereen van de objective af kan schieten.
Spelen jullie trouwens met een headset? Want ik win wel niet zo veel gunfights, omdat ik al hoor dat ze om het hoekje gaan komen. Eigenlijk is het niet eens een gunfight, want je schiet al voordat ze de hoek om komen
Ik deed dus hetzelfde vlakbij A en B, maar ja, veel noobs in de lobby die de map niet kenden ofzoquote:Op vrijdag 8 januari 2016 08:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik speel wel met een 5.1 headset. Maar maak er eigenlijk amper gebruik van omdat ik altijd met vrienden speel en dan veel te veel onzin zitten te lullen dus ik niet echt kan soundwhoren.Als ik ffa speel (want zo ongeveer nooit is) Dan maak ik er wel gebruik van. Voelt een beetje als cheaten dan
![]()
Bij Redwood loop ik meestal aan de zijkant tussen C en B in bij die brug. Ben je snel genoeg terug om C te verdedigen. en ook B. En je kan je mensen onderscheppen die via die kant van b naar c willen. Werkt meestal ook wel aardig. Maar geen 40-2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |