Dan zet je hem weer terug? Hoge sensitivity is nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:28 schreef DSS24 het volgende:
Gisteren voor het eerste mijn sensitivity omhoog van 4 naar 5. Ik bakte er meteen helemaal niks meer van. Ik weet wel dat het wennen is maar na 3 uren spelen ging het nog steeds niet goed. Hoe lang houden jullie dit vol?
Waarom zou je het hoger zetten dan? Gewoon lekker terugzetten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:28 schreef DSS24 het volgende:
Gisteren voor het eerste mijn sensitivity omhoog van 4 naar 5. Ik bakte er meteen helemaal niks meer van. Ik weet wel dat het wennen is maar na 3 uren spelen ging het nog steeds niet goed. Hoe lang houden jullie dit vol?
Ik heb eigenlijk maar een paar keer hardcore gespeeld in al die jaren, waarom zou je dat spelen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:58 schreef Wisheh het volgende:
Spelen jullie ook hardcore tdm of dom op de ps4 voordat ik iedereen ga toevoegen? W9rd er schijtziek van dat ik telkens bovenaan sta maar alsnog verlies door het team.
Om handgun attachments te krijgen ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:58 schreef Wisheh het volgende:
Spelen jullie ook hardcore tdm of dom op de ps4 voordat ik iedereen ga toevoegen? W9rd er schijtziek van dat ik telkens bovenaan sta maar alsnog verlies door het team.
Op 3 of 4 dan draait die te langzaam om nog mensen in je rug te pakken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan zet je hem weer terug? Hoge sensitivity is nergens voor nodig.
Ik speel vaak (hardcore) Domination. PSN: Duman040quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:58 schreef Wisheh het volgende:
Valt best mee. En dan moet je zorgen dat de tegenstanders niet in je rug komen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:12 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Op 3 of 4 dan draait die te langzaam om nog mensen in je rug te pakken.
Gewoon minimaal sensitivity 7.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Valt best mee. En dan moet je zorgen dat de tegenstanders niet in je rug komen.
Nergens voor nodig.quote:
Verschilt per persoon.quote:
Als je het weet mag je het mij vertellen. Gegarandeerd dat je die 5 keer achter elkaar gaat spelen als dat ding 1 keer in de lijst staat door al die eikels die daar op stemmen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:00 schreef kreuk050 het volgende:
Wat is er zo speciaal aan de map 'combine' . Komt telkens voorbij..
Kleine map dus kan er snel kills maken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je het weet mag je het mij vertellen. Gegarandeerd dat je die 5 keer achter elkaar gaat spelen als dat ding 1 keer in de lijst staat door al die eikels die daar op stemmen.
Ze hadden beter 24/7 Nuketown kunnen houden, dan hadden we dat gezeik niet.
Idd flink irritantquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je het weet mag je het mij vertellen. Gegarandeerd dat je die 5 keer achter elkaar gaat spelen als dat ding 1 keer in de lijst staat door al die eikels die daar op stemmen.
Ze hadden beter 24/7 Nuketown kunnen houden, dan hadden we dat gezeik niet.
Lekker de spawns elke minuut omgooien. #Genietenquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:11 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Kleine map dus kan er snel kills maken.
Als een echte ninja. #SpeedyGonzalezquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekker de spawns elke minuut omgooien. #Genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |