Ja. Zo irritant. Heb je A en B. begint je team C in te nemen waardoor alle tegenstanders in 1x voor je neus spawnen omdat de spawns omgedraaid zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Altijd A en B of C en B. Dan weet je tenminste waar de tegenstander vandaan komt (en blijft komen)
Zie ons hier domination-strategen zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Zo irritant. Heb je A en B. begint je team C in te nemen waardoor alle tegenstanders in 1x voor je neus spawnen omdat de spawns omgedraaid zijn.
Nouja speel sinds Cod 4 en voor 80% Dom. Dus mag ondertussen wel weten hoe je het moet spelen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zie ons hier domination-strategen zijnNee, dit heb je toch na een aantal potjes domination wel door. 2 punten pakken en vasthouden, niks meer.
Precies. Je speelt op PS of niet?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nouja speel sinds Cod 4 en voor 80% Dom. Dus mag ondertussen wel weten hoe je het moet spelen.
jep.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. Je speelt op PS of niet?
De lagere damage assault rifles imo. Omdat die een lagere recoil hebben en als je de suppressor en ghost rol goed invult hoef je ze alleen maar in de rug te poffen.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:22 schreef PiccoLow het volgende:
Welke Assault Rifle gaat in jullie opinie het best gepaard met een suppressor?
Zonder een suppressor is het als je het mij vraagt niet heel effectief om de Ghost perk te gebruiken
Daar heb je een goed punt.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De lagere damage assault rifles imo. Omdat die een lagere recoil hebben en als je de suppressor en ghost rol goed invult hoef je ze alleen maar in de rug te poffen.
Heb ik toevallig (net) ook gezien bij het spelen van Search & Destroy op de PS4quote:Op zondag 3 januari 2016 16:37 schreef truedestiny het volgende:
Net iemand met lvl 1000 gezien. huh?
Hoeveel speeluren gaan daar inzitten?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:07 schreef PiccoLow het volgende:
[..]
Heb ik toevallig (net) ook gezien bij het spelen van Search & Destroy op de PS4
Echt goed was deze persoon niet
Ik zou het vooralsnog niet in uren kunnen uitdrukkenquote:Op zondag 3 januari 2016 17:21 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Hoeveel speeluren gaan daar inzitten?
Ik ook al twee. Wat zijn dit voor verslaafdenquote:Op zondag 3 januari 2016 16:37 schreef truedestiny het volgende:
Net iemand met lvl 1000 gezien. huh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |