Laatst stuurde hij helemaal trots in de groeps whats app een foto dat hij 11-11 gingquote:
hahah een kd van 1 is voor sommige ook al een mijlpaal. maar dan wel meer als algemene kd en niet hun beste potjequote:Op dinsdag 29 december 2015 15:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Laatst stuurde hij helemaal trots in de groeps whats app een foto dat hij 11-11 ging![]()
Ik denk eigenlijk nog steeds dat hij zijn vriendin gewoon heeft laten spelen.
Pharo en Kudaquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:35 schreef PiccoLow het volgende:
Welke wapens gebruiken jullie in combinatie met Rapid Fire?
Wat is jouw kd dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:38 schreef Jiang153 het volgende:
Oh nog best goeie mensen hier dus!
Welke sensitivity?
2.19 op dit moment.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:43 schreef Enix het volgende:
[..]
Wat is jouw kd dan?
Ik heb niets aan de sensivity instellingen gedaan, dus ik speel op de standaard waarde. Volgens mij is dat 3.
Ik begon met 1.56 en daarna ging het een hele tijd slecht waardoor hij 1.29 was geworden.quote:
dan krijg je het sowieso moeilijk man deze call of duty, denk dat hoger haast een must isquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:43 schreef Enix het volgende:
[..]
Wat is jouw kd dan?
Ik heb niets aan de sensivity instellingen gedaan, dus ik speel op de standaard waarde. Volgens mij is dat 3.
haha mooi. soms own ik dat soort mensen echt zwaar op combine en nog blijven ze 5x achter elkaar op die map stemmenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:18 schreef Catkiller het volgende:
Mensen die 5 op 30 gaan en doorspelen kan ik wel respecteren, ik zou zelf al 20 keer gestopt zijn.
Nou, ik heb gisteren de som op de proef genomen. 1 potje gespeeld, gewonnen, was eerste in mijn team met ongeveer 2100 puntenquote:Op maandag 28 december 2015 11:53 schreef Enix het volgende:
[..]
Ah, ik heb helaas geen Nuketown. Capture the Flag geeft trouwens lekkere xp, ook als je de match verliest. Zelfs in een noob team kun je een uitstekende score neerzetten door te campen en attackers te killen
Misschien een UAV/Counter UAV. Zeker in een gamemode waar veel kills worden gemaakt, tellen de punten van een UAV/Counter UAV aardig op. Daarnaast zijn er nog tal van manieren waarop je, buiten je kills om, punten kan verzamelen.quote:Op woensdag 30 december 2015 09:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, ik heb gisteren de som op de proef genomen. 1 potje gespeeld, gewonnen, was eerste in mijn team met ongeveer 2100 punten. De nummer 1 van de tegenstander had 5600 punten. Hoe dan?
Zoveel meer kills had hij nou ook weer niet.
Ik speel ook liever domination. Nu met de kerstmisnoobjes is dat helemaal lachenquote:Op woensdag 30 december 2015 10:35 schreef over_hedge het volgende:
2100 en dan eerste staandan krijg je ook weinig punten met ctf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |