abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158633377
Ondanks die grote update laatst nog steeds niet die vmp glitch eruit met secondary weapon
pi_158633680
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 13:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ondanks die grote update laatst nog steeds niet die vmp glitch eruit met secondary weapon
Dat is wel amateuristisch van Treyarch
pi_158634771
Welke wapens gebruiken jullie in combinatie met Rapid Fire?
pi_158635209
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 14:35 schreef PiccoLow het volgende:
Kuda:
rapid fire, fast mag, suppressor en quickdraw
Irene is bae <3
pi_158635552
speelde laatst tegen een level 420 ofzo met snd, liet hem wel ragequiten _O_

wat zijn andere modes weinig uitdagend zeg vergeleken met snd
ook ff paar potjes tdm met een vriend die sinds kort cod heeft, gelijk 27-0 enzo, goed voor je kd maar leuk is anders

wat is jullie favoriete gamemode(en waarom)?

en idd @Jiang153, focking irritant dat je veel vrienden niet in je lijst ziet
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_158635628
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 14:35 schreef PiccoLow het volgende:
Vesper Rapid fire +extended mags :9~
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158636024
De Vesper is zeer effectief op korte afstanden :P

De Kuda gecombineerd met een suppressor moet ik nog proberen

Bedankt voor de tips

Na lang 'experimenteren' ben ik tot de conclusie gekomen dat de combinatie Quickdraw en Fast Hands onmisbaar is
pi_158636069
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 14:59 schreef poker4lifee het volgende:

ook ff paar potjes tdm met een vriend die sinds kort cod heeft, gelijk 27-0 enzo, goed voor je kd maar leuk is anders

Domination, Safeguard voor de K/D

SnD/FFA voor de fun. FFA omdat ik meestal toch de beste ben en SnD tja...tis gewoon leuk dat ik al die mensen helemaal vernietig.

Wat ook kut is, is dat wanneer je te snel naar beneden scrolled hij je steeds weer terug omhoog zet :r
Irene is bae <3
pi_158636160
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 14:59 schreef poker4lifee het volgende:

Capture The Flag vind ik wel een mooie puur door de 'dynamiek'

Domination eveneens

Search & Destroy en Free-For-All zijn toch wel de meest 'spannende' voor mij
pi_158636929
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:15 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Domination, Safeguard voor de K/D

SnD/FFA voor de fun. FFA omdat ik meestal toch de beste ben en SnD tja...tis gewoon leuk dat ik al die mensen helemaal vernietig.

Wat ook kut is, is dat wanneer je te snel naar beneden scrolled hij je steeds weer terug omhoog zet :r
hahah :P dat ook ja
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:17 schreef PiccoLow het volgende:

[..]

Capture The Flag vind ik wel een mooie puur door de 'dynamiek'

Domination eveneens

Search & Destroy en Free-For-All zijn toch wel de meest 'spannende' voor mij
nice :) ctf kan idd ook tof zijn
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_158637003
Ik speel voor 90% alleen maar dom eigenlijk. En dan puur voor de winst spelen. Is wel leuk met vrienden.

Hadden gister wel een geniaal potje _O_ Kwamen binnen en stonden 100 - 0 Achter. Uit eindelijk nog gewonnen met 180-200 _O_ :D Moesten we ze heel lang voor trippelcappen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158637117
Ik vind het jammer dat de 'objective based gametypes' gevoelig zijn voor spawntraps

Ja vast wel leuk voor jullie ervaren spelers die de lakens uitdelen maar als je niet weet hoe je eruit moet komen is het potje zo goed als verpest :P
pi_158637171
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:38 schreef over_hedge het volgende:
Ik speel voor 90% alleen maar dom eigenlijk. En dan puur voor de winst spelen. Is wel leuk met vrienden.

Hadden gister wel een geniaal potje _O_ Kwamen binnen en stonden 100 - 0 Achter. Uit eindelijk nog gewonnen met 180-200 _O_ :D Moesten we ze heel lang voor trippelcappen.
Dat is niet mis zeg

Gaan we het potje in kwestie zien op YouTube? :P
pi_158637227
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:42 schreef PiccoLow het volgende:

[..]

Dat is niet mis zeg

Gaan we het potje in kwestie zien op YouTube? :P
Nope. Ik upload nooit wat. Weet ook niet of het heel boeiend is om te zien :P Maar was qua samenspel wel een tof potje. Hadden niet verwacht dat het ons nog zou lukken ook. Helemaal niet omdat 2 vrienden mee deden die er echt geen zak van kunnen _O-
pi_158637322
Als ik eenmaal die wraith/raps combo zet dan is het end game voor de tegenpartij.
Irene is bae <3
pi_158637391
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:40 schreef PiccoLow het volgende:
Ik vind het jammer dat de 'objective based gametypes' gevoelig zijn voor spawntraps

Ja vast wel leuk voor jullie ervaren spelers die de lakens uitdelen maar als je niet weet hoe je eruit moet komen is het potje zo goed als verpest :P
bij snd niet :7
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:46 schreef Jiang153 het volgende:
Als ik eenmaal die wraith/raps combo zet dan is het end game voor de tegenpartij.
ze schieten mijn wraps ding altijd gelijk kapot als ik eens wat anders dan snd speel :P
pi_158637392
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:46 schreef Jiang153 het volgende:
Niet als je tegen mij en vrienden speelt *O* Dan zijn ze uit de lucht voordat je een kill hebt. :9
pi_158637416
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:48 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Niet als je tegen mij en vrienden speelt *O* Dan zijn ze uit de lucht voordat je een kill hebt. :9
:(
pi_158637452
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:49 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

:(
Is wel chill _O_ Ik zelf heb nooit een launcher bij mij. Maar 2 vrienden wel (zijn ook vrij slecht in cod) En die schieten alles uit de lucht _O_ Dus hoef ik mij nooit druk om te maken.
pi_158637476
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:48 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

bij snd niet :7

[..]

ze schieten mijn wraps ding altijd gelijk kapot als ik eens wat anders dan snd speel :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:48 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Of de Cerberus/G.I. Unit combo, maar ben meestal zo snel dat niemand RPGs kan schieten.
Irene is bae <3
pi_158637519
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:50 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

[..]

Of de Cerberus/G.I. Unit combo, maar ben meestal zo snel dat niemand RPGs kan schieten.
Cerberus heb je zo kapot. :) Die zijn niet zo lastig. Gi unit heb ik volgens mij in heel deze cod echt 1x tegen mij gehad dus geen idee :)
pi_158637551
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:51 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Cerberus heb je zo kapot. :) Die zijn niet zo lastig. Gi unit heb ik volgens mij in heel deze cod echt 1x tegen mij gehad dus geen idee :)
Ter afleiding natuurlijk, want zet altijd die turbo in en dan liggen ze al.
Irene is bae <3
pi_158637590
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:50 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Is wel chill _O_ Ik zelf heb nooit een launcher bij mij. Maar 2 vrienden wel (zijn ook vrij slecht in cod) En die schieten alles uit de lucht _O_ Dus hoef ik mij nooit druk om te maken.
haha ja dan zijn ze wel handig
pi_158637635
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:52 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

haha ja dan zijn ze wel handig
Ja. Maar goed ook... aangezien zij ook de reden zijn waardoor de tegenstander steeds die killstreaks halen _O- 1 van die vrienden gaat gerust 5-30 in een potje. ;(
pi_158637661
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:53 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja. Maar goed ook... aangezien zij ook de reden zijn waardoor de tegenstander steeds die killstreaks halen _O- 1 van die vrienden gaat gerust 5-30 in een potje. ;(
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')