Ik heb niet zo heel veel zin om een filmpje van 8 min te gaan bekijken voor iets wat mij van de rest weinig uitmaakt want ik speel niet voor camos.quote:
Vanaf 3:45 legt hij het echt goed uit met een voorbeeld.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel zin om een filmpje van 8 min te gaan bekijken voor iets wat mij van de rest weinig uitmaakt want ik speel niet voor camos.Maar silencer zorgt toch juist alleen maar voor minder damage?
Wats jouw PSN eigenlijk? Heb ik jou al in mijn lijst?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:50 schreef poker4lifee het volgende:
werd gisteren ff dik ingemaakt zeg, nog nooit mee gemaakt2 gasten die met snd een kd van 3.5-4 hadden en ook veel gespeeld.
Allemaal maar zijwaards de lucht in springen en iedereen slopen met hun m8a7/xr2.
Waren echt focking goedzullen sowieso wel die scuff controller hebben, maar zelfs dan
eentje had een spm van 165 ofzo met snd. Terwijl ik normaal al amper iemand tegenkom die hoger dan mijn +-115 heeft
Dat is een glitch ofzo. Ooit speelde ik CoD4 op de PC. Daar kon je toen ook een crack ofzo installeren waardoor je alle wapens goud had.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:32 schreef Enix het volgende:
Zat zonet bij iemand in het potje die level 1000 was
Hoe is dat in vredesnaam mogelijk binnen zo'n korte tijd?
Ligt aan de lobby. Soms zit je tegen goede spelers en soms slechte.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:11 schreef DSS24 het volgende:
65% van de games ga ik goed en haal ik een ratio van 1.50 of hoger. De andere 35% word ik keihard in den poepert genomen, hoe goed mn best ik ook doe. Kennen jullie dat
ja en soms is je verbinding met de host gewoon kut.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:28 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Ligt aan de lobby. Soms zit je tegen goede spelers en soms slechte.
Okéquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:23 schreef Noretz het volgende:
Vandaag een heerlijk potje Uplink gespeeld op Combine met de KRM shotgun.
41-18 was mijn eindstand.
Goed verhaal, lekker kort ookquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:23 schreef Noretz het volgende:
Vandaag een heerlijk potje Uplink gespeeld op Combine met de KRM shotgun.
41-18 was mijn eindstand.
Op de gokquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:01 schreef Duman040 het volgende:
Hoe pakken jullie bij voorkeur de B-vlag van de tegenstander af?
Ik heb voornamelijk slechte ervaringen daarmee, wellicht dat jullie wat tips hebben
Wat wij deden was niet onaardig. Zorgen dat je 1 of 2 man hebt die de shit rondom B opruimen, smoke erop en cappen. En dan eigenlijk nog die 2 man de routes richting B vanaf de spawn van de tegenstander afdekken.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:01 schreef Duman040 het volgende:
Ik heb voornamelijk slechte ervaringen daarmee, wellicht dat jullie wat tips hebben
Ja, bij domination heb ik dat zeker wel. Gewoon TDM spelen joh. Daar haal ik tegenwoordig standaard 2.00+. Zelfs als ik in het verliezende team zit. Die game-mode wordt door zoveel noobs gespeeld johquote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:11 schreef DSS24 het volgende:
65% van de games ga ik goed en haal ik een ratio van 1.50 of hoger. De andere 35% word ik keihard in den poepert genomen, hoe goed mn best ik ook doe. Kennen jullie dat
Trophy system meenemen. Meteen vanaf de spawn met 2 man B cappen en daarna daar rond blijven hangenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:01 schreef Duman040 het volgende:
Altijd gelijk erop afrennen met 3 man, je eigen vlag door de rest van je team laten pakken, smoke erop en iedereen lekker schieten op 1 looproute van de tegenstander.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:01 schreef Duman040 het volgende:
Jezus, netjes hoor. Nog tips voor mensen die moeite hebben met levelen? Ik heb vrienden die nagenoeg dezelfde playtime als ik hebben, maar een prestige hoger zijnquote:Op zondag 17 januari 2016 18:40 schreef Wisheh het volgende:
Zojuist vanmiddag prestige master gewordenZijn er meer mensen trouwens die problemen hebben met een party maken of joinen? Vandaag alleen publics kunnen joinen zonder een party
Speel je op de PS4? In ieder geval, mijn PSN ID is Duman040quote:Op zondag 17 januari 2016 18:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als jullie vanavond een noob in je team willen hebben kunnen jullie mij uitnodigenga vanaf 2100 weer even spelen, gamemode maakt niet uit.
'NAT TYPE: Open' lijkt (in mijn ervaring) een vereiste te zijn mocht je partyleader willen zijn. Alhoewel daar blijkbaar meerdere zaken bij komen kijken was een reset van de router bij mij voldoende om van Moderate naar Open te gaanquote:Op zondag 17 januari 2016 18:40 schreef Wisheh het volgende:
Zojuist vanmiddag prestige master gewordenZijn er meer mensen trouwens die problemen hebben met een party maken of joinen? Vandaag alleen publics kunnen joinen zonder een party
quote:Op zondag 17 januari 2016 01:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Trophy system meenemen. Meteen vanaf de spawn met 2 man B cappen en daarna daar rond blijven hangen
Lezen jullie wel goed? Het gaat erom dat als de tegenstanderB al heeft weten te cappen.quote:Op zondag 17 januari 2016 10:12 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Altijd gelijk erop afrennen met 3 man, je eigen vlag door de rest van je team laten pakken, smoke erop en iedereen lekker schieten op 1 looproute van de tegenstander.
Zelfde verhaal. Trophy system of smoke meenemen en gewoon cappen. Dat tweede deel van m'n post was om te voorkomen dat de tegenstander B captquote:Op zondag 17 januari 2016 21:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Lezen jullie wel goed? Het gaat erom dat als de tegenstanderB al heeft weten te cappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |