Ga toch fietsen. Je zegt net zelf hierboven dat het komt doordat de types zijn die voor onrust zorgen.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik het logisch vind? Ik draag zelf ook gewoon nike air. Zit lekker.
Dat vinden de uitsmijters en daarom mag je niet naar binnen met nikes en gouden kettingen etc. Zeg nergens dat ik het daar mee eens ben... Maar oke.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ga toch fietsen. Je zegt net zelf hierboven dat het komt doordat de types zijn die voor onrust zorgen.
Ja, over een paar uurquote:Op woensdag 30 december 2015 12:42 schreef over_hedge het volgende:
Maar weer over daten dan.
Nog dates in de planning staan bij jullie?
Toe maar.quote:
Oooh ja vet, balletjes geschoren? en nog een tip, veeg de gedekte tafel schoon en neem haar voordat jullie de buikjes gaan vullen, het eet zoveel lekker als dat achter de rug is, niets zo kut als te loom neuken met een volle maagquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh ja vet, balletjes geschoren? en nog een tip, veeg de gedekte tafel schoon en neem haar voordat jullie de buikjes gaan vullen, het eet zoveel lekker als dat achter de rug is, niets zo kut als te loom neuken met een volle maag
Ja tuurlijk, gezellig samen eten is maar 'n bijzaak op weg naar de wip, als je elkaar nog niet zo lang kent tenminstequote:Op woensdag 30 december 2015 13:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]. Zal deze tip onthouden voor zaterdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ze mag slechts hongerig zijn naar 1 ding" post #147114713156952quote:Op woensdag 30 december 2015 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, gezellig samen eten is maar 'n bijzaak op weg naar de wip, als je elkaar nog niet zo lang kent tenminste
Thanks! Normaal ben ik wel extreem casual (spijkerbroek, sneakers e.d.), dus zal er rekening mee houden.quote:Op woensdag 30 december 2015 08:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ze doen net als of ze heel exclusief zijn. Maar valt allemaal best mee.Je moet idd lid zijn. Maar dit is een kwestie van je aanmelden, en dit kost niks. Je moet wel een beetje net gekleed zijn als je naar binnen wilt, maar hoeft geen pak te zijn. Als je een overhemd aan doet met een beetje normale broek is het ook prima. En je gaat met een date dus dan wil je er sowieso al een beetje netjes uitzien denk ik? En je date dan in een mooi jurkje, klinkt best goed toch?
Zelf eigenlijk nog nooit een date gehad, eigenlijk ook maar eens doen. Vind het echt wel een toffe locatie.
edit: Zo, ook maar eens een lidmaatschap aangevraagd.
Waar neem jij je dates dan mee in Rotterdam?quote:Op woensdag 30 december 2015 11:49 schreef Weissman het volgende:
Uit nieuwsgierigheid opgezocht waar het over gaat aangezien ik ook een Rotterdammer ben. Niet dat ik geloof dat een locatie echt heel veel toegevoegde waarde heeft, maar goed. Kan veel leukere locaties bedenken in Rotterdam.
Kwam dit tegen op de site; ''Dresscode: Killer sexy but elegant''. Niks voor mij dus, omdat mijn standaard outfit spijkerbroek + t-shirt is.
Maar mss is het een tip om je date ook vooraf in te lichten dat er een dresscode geldt, mocht je haar willen verrassen met deze exclusieve toko.
Tot zover mijn duo aan eurocenten.
Worst.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Ze mag slechts hongerig zijn naar 1 ding" post #147114713156952
Nee maar ik vind het zo'n onzin altijd dat samen eten als date ritueel, het gaat toch om het neuken, een vrouw weet binnen tien seconden of ze iemand in bed wenst te hebben.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Ze mag slechts hongerig zijn naar 1 ding" post #147114713156952
JIJ hebt ook gelijk seks na die 10 seconden. Normale mensen hebben daar langer de tijd voor nodig.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:14 schreef UitStraling het volgende:
Nee maar ik vind het zo'n onzin altijd dat samen eten als date ritueel, het gaat toch om het neuken, een vrouw weet binnen tien seconden of ze iemand in bed wenst te hebben.
Nee dat niet uiteraard maar joh kom nou toch op, ik ga echt niet uitgebreid staan koken voor een date die niet compleet sopt op mijn lichaam verschijning en uitstraling, ik ben gekke Jetje nietquote:Op woensdag 30 december 2015 14:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
JIJ hebt ook gelijk seks na die 10 seconden. Normale mensen hebben daar langer de tijd voor nodig.
Veel vrouwen houden net zoveel van seks als mannen en veel mannen houden net zoveel van eten als vrouwen.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:20 schreef Lokasenna het volgende:
Veel vrouwen houden gewoon minstens zoveel van eten als van seks.
Naar mijn woning uiteraard. Huehuaquote:Op woensdag 30 december 2015 14:03 schreef Gary_Oak het volgende:
Waar neem jij je dates dan mee in Rotterdam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |