Veel plezier met je gebakken luchtquote:Op woensdag 30 december 2015 08:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ze doen net als of ze heel exclusief zijn. Maar valt allemaal best mee.Je moet idd lid zijn. Maar dit is een kwestie van je aanmelden, en dit kost niks. Je moet wel een beetje net gekleed zijn als je naar binnen wilt, maar hoeft geen pak te zijn. Als je een overhemd aan doet met een beetje normale broek is het ook prima. En je gaat met een date dus dan wil je er sowieso al een beetje netjes uitzien denk ik? En je date dan in een mooi jurkje, klinkt best goed toch?
Zelf eigenlijk nog nooit een date gehad, eigenlijk ook maar eens doen. Vind het echt wel een toffe locatie.
edit: Zo, ook maar eens een lidmaatschap aangevraagd.
Wat?quote:Op woensdag 30 december 2015 11:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Veel plezier met je gebakken lucht
je moet idd wel beetje netjes gekleed. Als je daar niet van houd moet je er niet heen gaan neequote:Op woensdag 30 december 2015 11:49 schreef Weissman het volgende:
Uit nieuwsgierigheid opgezocht waar het over gaat aangezien ik ook een Rotterdammer ben. Niet dat ik geloof dat een locatie echt heel veel toegevoegde waarde heeft, maar goed. Kan veel leukere locaties bedenken in Rotterdam.
Kwam dit tegen op de site; ''Dresscode: Killer sexy but elegant''. Niks voor mij dus, omdat mijn standaard outfit spijkerbroek + t-shirt is.
Maar mss is het een tip om je date ook vooraf in te lichten dat er een dresscode geldt, mocht je haar willen verrassen met deze exclusieve toko.
Tot zover mijn duo aan eurocenten.
Al dat uiterlijke vertoon van kleding, lidmaatschap etc. noem ik gebakken lucht.quote:
Dat lidmaatschap is ook gewoon bs. Vind ik ook maar dom. Van de rest vind ik het wel een leuke tentquote:Op woensdag 30 december 2015 11:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Al dat uiterlijke vertoon van kleding, lidmaatschap etc. noem ik gebakken lucht.
Daar zitten mensen en rugzakjes achter die mij 100x interessanter lijken dan voldoen aan een bepaalde dresscode.
Maar er zullen vast vrouwen zijn die er wel van houden.
Ik vind er wel iets zeggen als iemand iets bs vind maar we toch aan mee doet om van de uiterlijke vertoning te "genieten"quote:Op woensdag 30 december 2015 12:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat lidmaatschap is ook gewoon bs. Vind ik ook maar dom. Van de rest vind ik het wel een leuke tentMooi uitzicht en hangt wel een leuke sfeer. Ik zou er best met een date heen gaan. Zegt van de rest ook vrij weinig over iemand of hij/zij het er leuk vind of niet..
Ah ok. Nou succes met oordelen omdat iemand een tent leuk vind.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:01 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik vind er wel iets zeggen als iemand iets bs vind maar we toch aan mee doet om van de uiterlijke vertoning te "genieten"
Het gaat me niet om de tent maar om al het uiterlijke vertoon wat je moet laten zien om er binnen te komenquote:Op woensdag 30 december 2015 12:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah ok. Nou succes met oordelen omdat iemand een tent leuk vind.Heeft ook weinig met uiterlijke vertoning te maken maar oke.
Ach een normale spijkerbroek en een overhemd en je kan zo naar binnen. Gaat er om dat je niet in je t shirt en broek met gaten binnenkomt. thats itquote:Op woensdag 30 december 2015 12:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de tent maar om al het uiterlijke vertoon wat je moet laten zien om er binnen te komenhet gaat me juist om het leven en laten leven zonder dat het ene boven het andere staat, maar als ik een nette jurk in m'n kast moet hebben die ik zelf niet eens mooi/fijn/etc. vind en dat toch moet doen om een date te hebben zou ik mezelf niet recht in de spiegel kunnen kijken en dus niet op date gaan.
Nee dat is mijn puntquote:Op woensdag 30 december 2015 12:14 schreef ook_gek het volgende:
Overhemd en spijkerbroek is toch ook niet overdreven netjes? Vroeger was er zelfs een tijd dar je nergens binnen kon komen met sportschoenen
Mijn vriend heeft geen overhemd in de kast hangenquote:Op woensdag 30 december 2015 12:14 schreef ook_gek het volgende:
Overhemd en spijkerbroek is toch ook niet overdreven netjes? Vroeger was er zelfs een tijd dar je nergens binnen kon komen met sportschoenen
Opa spreektquote:Op woensdag 30 december 2015 12:14 schreef ook_gek het volgende:
Dat kanquote:Op woensdag 30 december 2015 12:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft geen overhemd in de kast hangen
quote:
Dat is nog steeds wel zo geloof ik. Komt meer omdat dat vaak de types zijn die voor onrust zorgen.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat kan
[..]ja maar het is echt zo
Net als een goude ketting of oorbel bij een man. Dat was ook een no go.
Had ik toch gelijk, dankjequote:Op woensdag 30 december 2015 12:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is nog steeds wel zo geloof ik. Komt meer omdat dat vaak de types zijn die voor onrust zorgen.
Wat? Omdat uitsmijters dat vinden heb je gelijk?quote:
Dat die uitsmijter dat vind betekent toch nog niet dat je dat hier als goede reden hoeft weg te zetten en dat dat het logisch maakt?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat? Omdat uitsmijters dat vinden heb je gelijk?Je mocht zelfs in de hollywood vroeger al niet naar binnen met nikes.
En als er iets een paupertent is
(waar ik wel veel te vaak kwam
)
Waar zeg ik dat ik het logisch vind? Ik draag zelf ook gewoon nike air. Zit lekker.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat die uitsmijter dat vind betekent toch nog niet dat je dat hier als goede reden hoeft weg te zetten en dat dat het logisch maakt?
Ga toch fietsen. Je zegt net zelf hierboven dat het komt doordat de types zijn die voor onrust zorgen.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik het logisch vind? Ik draag zelf ook gewoon nike air. Zit lekker.
Dat vinden de uitsmijters en daarom mag je niet naar binnen met nikes en gouden kettingen etc. Zeg nergens dat ik het daar mee eens ben... Maar oke.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ga toch fietsen. Je zegt net zelf hierboven dat het komt doordat de types zijn die voor onrust zorgen.
Ja, over een paar uurquote:Op woensdag 30 december 2015 12:42 schreef over_hedge het volgende:
Maar weer over daten dan.
Nog dates in de planning staan bij jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |