Ik ook. Ik heb meestal 100 ideeën maar kan nooit kiezen. Het is dus niet dat ik niks opper maar hij wil echt dat ik kies. En dat vind ik moeilijk want scheelt 13 jaar..quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon wat verzinnen. Ik vind het altijd heel irritant als iemand altijd zegt: Ja ik vind alles best. Of ja wat jij wilt!
Je doet er gemiddeld 13 jaar over om een keuze te maken?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb meestal 100 ideeën maar kan nooit kiezen. Het is dus niet dat ik niks opper maar hij wil echt dat ik kies. En dat vind ik moeilijk want scheelt 13 jaar..
sowieso: vorige had hij toch hotel geregeld met de bubbels en de hele teringzooi? En ja, ik heb nu wel 100 ideeën hoor, maar doe jij maar (weer....) iets.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je doet er gemiddeld 13 jaar over om een keuze te maken?
Het gaat helemaal niet om die datequote:Op dinsdag 29 december 2015 12:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
sowieso: vorige had hij toch hotel geregeld met de bubbels en de hele teringzooi? En ja, ik heb nu wel 100 ideeën hoor, maar doe jij maar (weer....) iets.
Als er maar gebeft wordt
Wat willen ze dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:31 schreef tailfox het volgende:
Ik ga echt sologaam leven.
3 vrouwen willen iets van mij.
Ja maar jij hebt borstjes....quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om die datedat was mijn allereerste date die ik vooral als goede vriend zie
![]()
Waar ik het nu over heb, heb ik vlak daarvoor gezien.![]()
Maar prima, iemand heeft wel dates, ga maar weer sneu doen.
LaBru, feniksloods, splashbus, oude tram, klimpark, één van de honderd barretjes en restaurantjes... lantaren venster, eindloos.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:19 schreef Gary_Oak het volgende:
Rotterdammers hier? Ik woon er al jaren, maar heb wat betreft dates pas één keer een date in Rotterdam gehad.Wie heeft er wat originele ideeën voor leuke dates in Rotterdam?
Jij komt bij lv?quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
LaBru, feniksloods, splashbus, oude tram, klimpark, één van de honderd barretjes en restaurantjes... lantaren venster, eindloos.
Ja/nee. Iemand heeft mij kort geleden meegenomen naar de markthal daar lekker van alles bij elkaar gesprokkeld en bij hem thuis bereid (gekookt en een leuke avond gehad).quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:19 schreef Gary_Oak het volgende:
Rotterdammers hier? Ik woon er al jaren, maar heb wat betreft dates pas één keer een date in Rotterdam gehad.Wie heeft er wat originele ideeën voor leuke dates in Rotterdam?
hoe gaat het anders?quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:36 schreef Vova het volgende:
Wel grappig woon nu langer in Limburg daten gaat best anders, en ja de mensen zijn ook anders dan de randstad
Meer gesloten toch wel. Maastricht valt dan weer reuze mee, vanwege alle studenten die er aanwezig zijn. Maar goed dit gaat weer een discussie worden zonder einde denk ik.quote:
Net iets te weinig... Toch Zuid he...quote:
Keertje samen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Net iets te weinig... Toch Zuid he...
Ik zoek meestal een leuk plekje om wat te drinken in de stijl van DE-Café (pal naast Centraal Station). Modern en een beetje jazzy dus.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
LaBru, feniksloods, splashbus, oude tram, klimpark, één van de honderd barretjes en restaurantjes... lantaren venster, eindloos.
Samen koken! Vet romantisch!quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:35 schreef Vova het volgende:
[..]
Ja/nee. Iemand heeft mij kort geleden meegenomen naar de markthal daar lekker van alles bij elkaar gesprokkeld en bij hem thuis bereid (gekookt en een leuke avond gehad).
Dan zeker LaBru eens uitproberen!quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:17 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik zoek meestal een leuk plekje om wat te drinken in de stijl van DE-Café (pal naast Centraal Station). Modern en een beetje jazzy dus.Ken NRC-Café wel, maar vond het daar te rumoerig (zelfde voor Floor) en DE zelf is beetje té vrijblijvend en niet intiem genoeg qua sfeer. Ben best wel kieskeurig in zulke dingen.
Maar bedankt voor je tips.
[..]
Samen koken! Vet romantisch!
Cool!quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan zeker LaBru eens uitproberen!
Niet op vrijdag of zaterdagvond dan denk ik, maar door de week klinkt het wel als wat je zoektquote:
suicide clubquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:19 schreef Gary_Oak het volgende:
Thanks, zal zeker die tent eens proberen! Foto's zien er goed uit!quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niet op vrijdag of zaterdagvond dan denk ik, maar door de week klinkt het wel als wat je zoekt
Dit is wel precies wat ik zoek, maar véél te duur en overkill voor een studentje als ik!quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
suicide clubMoet je je alleen wel eerst ff aanmelden.
hoezo veel te duur? Biertje is 3 euro of zo. Wijn 5 oid. Ja je hebt er ook van die exclusieve cocktails van 10 a 12 euro maar dat is ook nog wel te doen als je er niet meer dan 2 neemt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:07 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Thanks, zal zeker die tent eens proberen! Foto's zien er goed uit!
[..]
Dit is wel precies wat ik zoek, maar véél te duur en overkill voor een studentje als ik!Staat op m'n lijst voor het geval ik nog single ben wanneer ik ben afgestudeerd en een vette salaris heb.
Maar na de 2e kom je er net lekker inquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
hoezo veel te duur? Biertje is 3 euro of zo. Wijn 5 oid. Ja je hebt er ook van die exclusieve cocktails van 10 a 12 euro maar dat is ook nog wel te doen als je er niet meer dan 2 neemt.
als je je date dronken wilt voeren moet je er meer nemen ja. Ze zijn daar alles behalve zuinig met alcohol.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar na de 2e kom je er net lekker in
Oh, nou ja, de website en de foto's op Google zagen er heel fancy en exclusief uit (mensen in pak die er komen en shitquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
hoezo veel te duur? Biertje is 3 euro of zo. Wijn 5 oid. Ja je hebt er ook van die exclusieve cocktails van 10 a 12 euro maar dat is ook nog wel te doen als je er niet meer dan 2 neemt.
Ze doen net als of ze heel exclusief zijn. Maar valt allemaal best mee.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:32 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Oh, nou ja, de website en de foto's op Google zagen er heel fancy en exclusief uit (mensen in pak die er komen en shit). En wat je zei over die lidmaatschap, dacht dus dat daarmee alles heel exclusief en duur zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |