SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2015 13:27:13 ]
volgens mij nietquote:
Wat is er?quote:
Wtfquote:Op donderdag 24 december 2015 13:38 schreef Etsu het volgende:
MEN / Tjacka
Wat heeft Tjacka nu weer gedaan waardoor een of andere gare kloon mijn topic van 2 jaar oud omhoog kickt?
Jarig zijnquote:Op donderdag 24 december 2015 13:38 schreef Etsu het volgende:
MEN / Tjacka
Wat heeft Tjacka nu weer gedaan waardoor een of andere gare kloon mijn topic van 2 jaar oud omhoog kickt?
er ging iets foutquote:Op donderdag 24 december 2015 13:45 schreef supersof het volgende:
haahahhha
https://www.greetz.nl/kaarten/detail/word.snel.beter...-in.bed./1142747989
quote:Op donderdag 24 december 2015 13:46 schreef supersof het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)8106/?type=2&theater
deze dan
Nu nog iemand bedenken die ik hem kan sturen.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:46 schreef supersof het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)8106/?type=2&theater
deze dan
In vele gebieden van het recht kunnen kennelijke schrijffouten eenvoudig en zonder gevolgen worden hersteldquote:Op donderdag 24 december 2015 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent ook gek op de Dire Staits?
Aan mij.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nu nog iemand bedenken die ik hem kan sturen.
Wat vond je eigenlijk van Bridge of Spies?quote:
Vroeger niet toch?quote:Op donderdag 24 december 2015 13:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In vele gebieden van het recht kunnen kennelijke schrijffouten eenvoudig en zonder gevolgen worden hersteld
Wel toffe film. Maar inderdaad beetje sloompies. Niet echt spanning ofzo. Maar ja Tom Hanksgodquote:Op donderdag 24 december 2015 13:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat vond je eigenlijk van Bridge of Spies?
Heb 'm gister gezien. Geef het een 7, want langdradig.
Een vormfout en een kennelijke verschrijving zijn niet hetzelfde, daar zit het hem inquote:Op donderdag 24 december 2015 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vroeger niet toch?Toen was een vormfout nog genoeg voor vrijspraak
Ah okequote:Op donderdag 24 december 2015 13:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een vormfout en een kennelijke verschrijving zijn niet hetzelfde, daar zit het hem in
Door een vormfout kunnen bepaalde rechten van een verdachte dusdanig worden geschonden dat vrijspraak op z'n plaats is. Bij een kennelijke schrijffout gaat echt om een daadwerkelijk schrijffoutje waarbij voor iedereen duidelijk is wat de schrijver daadwerkelijk heeft bedoeld.
Long story short, bekend waarom zij ze weg deed?quote:Op donderdag 24 december 2015 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kwam deze foto weer tegen.
[ afbeelding ]
Die doet toch altijd wel wat met me.
The great depressionquote:Op donderdag 24 december 2015 14:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Long story short, bekend waarom zij ze weg deed?
Geld tekort werkloosheid.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Long story short, bekend waarom zij ze weg deed?
huh ik dacht in de jaren 30quote:Op donderdag 24 december 2015 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geld tekort werkloosheid.
Hele verhaal staat hier geloof ik:
http://lynncinnamon.com/2(...)what-became-of-them/
Heb dan moeite om het droog te houden.
Dacht ik ook de eerste keer.quote:
Lekker, Zoetemannetjes.quote:They were often chained up in a barn and forced to work long hours in the field.
Sjow heb alles gelezen. Wat jammer dat een paar elkaar later nooit meer hebben gezien doordat eentje al toen dood was en die moeder ... Zo ijskoidquote:Op donderdag 24 december 2015 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geld tekort werkloosheid.
Hele verhaal staat hier geloof ik:
http://lynncinnamon.com/2(...)what-became-of-them/
Heb dan moeite om het droog te houden.
Nee ik doe dan nooit iets speciaals.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:10 schreef Xeor het volgende:
Gaan jullie vanavond nog wat leuks doen met kerstavond?
Ik normaal ook niet maar we gaan vanavond met een groep vrienden en vriendinnen uit eten. Wel leuk tochquote:Op donderdag 24 december 2015 14:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik doe dan nooit iets speciaals.
Zet je toch aan het denken.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sjow heb alles gelezen. Wat jammer dat een paar elkaar later nooit meer hebben gezien doordat eentje al toen dood was en die moeder ... Zo ijskoid
Leukquote:Op donderdag 24 december 2015 14:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga mijn nichtje van bijna een week ontmoeten vanavond whihihi
Vooral als ik aan vroeger denk hoor, wij hebben het zoooo goedquote:Op donderdag 24 december 2015 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zet je toch aan het denken.
Dat soort dingen doen me altijd denken aan de oorlogsverhalen van mijn grootouders.
Oh gezellig hoorquote:Op donderdag 24 december 2015 14:11 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet maar we gaan vanavond met een groep vrienden en vriendinnen uit eten. Wel leuk toch
Ik ben benieuwd, we gaan tapas eten en dat heb ik (volgens mij) nooit eerder gedaan.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh gezellig hoor
Het enige dat ik vandaag ga doen is koekjes bakken voor morgen
Oh tapas is wel lekkerquote:Op donderdag 24 december 2015 14:14 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, we gaan tapas eten en dat heb ik (volgens mij) nooit eerder gedaan.
Wat voor koekjes ga je bakken?
Van die American Chocolate chip cookiesquote:Op donderdag 24 december 2015 14:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh tapas is wel lekker
Chocolate chip cookies
Ja die inderdaadquote:Op donderdag 24 december 2015 14:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
Van die American Chocolate chip cookies![]()
![]()
Ja we gaan bij 't zusje.
Zo meteen eerst nog even wat kerstcadeau's halen
sterkte. ik ga straks met een paar kleine neefjes en nichtjes een cadeautje uitzoekenquote:Op donderdag 24 december 2015 14:18 schreef Xeor het volgende:
Zo meteen eerst nog even wat kerstcadeau's halen
quote:Op donderdag 24 december 2015 14:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een kerstkaart gekregen.
Als een kind zo blij.
Zal je zien dat je er nog 2 open krast.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:24 schreef supersof het volgende:
Ik heb een december kalender extra en ik hoef nog maar drie bellen en dan win in 20.000 euro
Maar de kans is zo klein dat ik nog drie bellen open kras
Die van mij gaat tot nu toe best goed eigenlijkquote:Op donderdag 24 december 2015 14:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Zal je zien dat je er nog 2 open krast.Die van mij gaat dramatisch, dus hoop dat de extra spellen nog wat opleveren.
Vroeger altijd zo'n kalender met chocolaatjes erin als kindquote:Op donderdag 24 december 2015 14:30 schreef supersof het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik zo'n kalender hebecht zo blij als een kind als ik mag krassen
Dat kan.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Kan je een decemberkalender niet gwn direct alles openkrassen
jawel dat kanquote:Op donderdag 24 december 2015 14:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Jawel, maar dat is toch niet spannond.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Die je dan direct ging openmaken want je kon niet wachten om ze op te etenquote:Op donderdag 24 december 2015 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vroeger altijd zo'n kalender met chocolaatjes erin als kind
Ja die wil ik ook nog een keer hebbenquote:Op donderdag 24 december 2015 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vroeger altijd zo'n kalender met chocolaatjes erin als kind
Ik ben zeer ongeduldigquote:Op donderdag 24 december 2015 14:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is toch niet spannond.
Ga je nog naar de nachtmis Inso?quote:Op donderdag 24 december 2015 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan.
Maar dan kan je net zo goed achter een gokautomaat gaan zitten of krasloten kopen
Uiteraard.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga je nog naar de nachtmis Inso?
Oh wat leukquote:Op donderdag 24 december 2015 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard.
En zometeen met neefjes en nichtjes naar crib service/kindje wiegen
Moest je nog naar de winkel vandaag?quote:
Ja ik moet nog wel even want uiteraard ben ik weer wat dingen vergeten. Zoals suiker bijvoorbeeldquote:Op donderdag 24 december 2015 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moest je nog naar de winkel vandaag?
Ik moest vanochtend voor dingen die m'n oma vergeten was
Het was echt heel, heel erg druk.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja ik moet nog wel even want uiteraard ben ik weer wat dingen vergeten. Zoals suiker bijvoorbeeld
Dat gebruik ik amper maar ik vind stoofpeertjes zonder suiker echt niet lekker
Omg nou dat wordt feest dan straksquote:Op donderdag 24 december 2015 14:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was echt heel, heel erg druk.
En dat was voor 9 uur_!
geeft nietquote:
Hoi ik ben over 45-55 min of zo in arnhemquote:Op donderdag 24 december 2015 15:22 schreef supersof het volgende:
Ohhh ik dacht dat mijn huisgenoot er nog was, maar ben gewoon alleen thuisik zat heel de tijd stil te doen enzo
leuk, wat ga je doen?quote:Op donderdag 24 december 2015 15:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi ik ben over 45-55 min of zo in arnhem
oh ik dacht je komt mij meeten maar okequote:
vast leuker dan Almeloquote:Op donderdag 24 december 2015 15:33 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik dacht je komt mij meeten maar oke
Moet je naar mn trein komenquote:Op donderdag 24 december 2015 15:33 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik dacht je komt mij meeten maar oke
woooow shiiiitquote:Op donderdag 24 december 2015 15:35 schreef McGrath het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_door_vreeswijk.html
zooo
wat ga je maken?quote:Op donderdag 24 december 2015 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Over paar minuutjes eten alvast opzetten zodat we vanavond lekker kunnen eten en dan chillings.
nehhh sorry andere keerquote:
Vriendin van mij woont daar en ik heb daar soms rijlesquote:
omg simsquote:Op donderdag 24 december 2015 15:56 schreef McGrath het volgende:
Ik heb sims 2 met alle uitbreidingen gedownload, nu duurt dat laden te lang
Een stoofpot met worst, ui, knoflook, paprika, pepers, Guiness, tomaten, mais, zwarte bonen en kidney bonen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |