SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Godverdommequote:Op donderdag 24 december 2015 13:12 schreef renwan het volgende:
Oh TT vergeten aan te passen, jammer dan
Duurtlang tot bier!quote:
Schapen genoeg maar bier is groter probleem.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik kan tenminste elke dag eten kopen
Heb zo geen software voor .gifjesquote:Op donderdag 24 december 2015 12:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wil een Steen avatar hebben. Heb die kop van hem, en ik weet niet precies wat, maar iets met Pitt of euroshopper ofzoiets. Een gifje met allemaal puinhoop
Ernie, er zit bier in je neus!quote:Op donderdag 24 december 2015 13:15 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Heb zo geen software voor .gifjes![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 december 2015 13:15 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Heb zo geen software voor .gifjes![]()
[ afbeelding ]
Jezus, ik heb pas de helft van jouw posts in deze reeks zittenquote:Op donderdag 24 december 2015 13:15 schreef renwan het volgende:
Ik heb ruim 2500 posts in deze reeks, 1 kwart van mijn totaal zit hierin
Verdomme, dat nederlands ook.quote:
Geerd zou het doenquote:Op donderdag 24 december 2015 13:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Topvrouw. Pitt klappen en samen Geerd eren
Geerd zou het goed vindenquote:Op donderdag 24 december 2015 13:19 schreef M4rc0 het volgende:
Kijkt Geerd ook van bovenaf mee als ik masturbeer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |