Die staan veel te laag voor het aantal stemmen dat ze hebben gehad. Zelfs ik heb met mijn actie om gorki in de T2000 te krijgen meer succes geoogst dan de Pokemonactie, die veel meer promotie kreeg en op FB veel meel aanhangers had. Ik denk dat dit eigenlijk een top 500 notering had moeten zijn.quote:
Ik dacht meer aan de keuzes van Henk en Ingrid...quote:Op donderdag 24 december 2015 19:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vast de islamic music top 10 luisteren
quote:Op donderdag 24 december 2015 20:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh ja, als het eenmaal begonnen is, gaan we echt wel genieten, (tussen 4.33 door)
Ik heb jarenlang Rainbow (wisselende nummers) en Holy Diver als vrije keuze opgegeven, maar steeds zonder resultaat.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:59 schreef cafca het volgende:
[..]
De echte Dio staat in ieder geval wel hoger in de top 2000. (Mag ik hopen in ieder geval)
Niet helemaal loesoe gaan op Tijdmachinequote:Op donderdag 24 december 2015 19:59 schreef cafca het volgende:
[..]
De echte Dio staat in ieder geval wel hoger in de top 2000. (Mag ik hopen in ieder geval)
uuquote:Op donderdag 24 december 2015 20:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet helemaal loesoe gaan op TijdmachineSef
Dio
Tijdmachine
Ik kan ook wel een Mia header maken, maar of dat nu zo gepast is..quote:Op donderdag 24 december 2015 20:03 schreef cafca het volgende:
Kutpoekiemon
Mia is gewoon een echte klassieker, die hoort er gewoon in.
quote:Op donderdag 24 december 2015 20:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een Mia header maken, maar of dat nu zo gepast is..
http://27.media.tumblr.com/tumblr_lve3jkNzl81r0tdiao1_500.gif
quote:Op donderdag 24 december 2015 20:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een Mia header maken, maar of dat nu zo gepast is..
http://27.media.tumblr.com/tumblr_lve3jkNzl81r0tdiao1_500.gif
dan hadden ze ook niet 3 uur eerder hoeven te beginnen...quote:Op donderdag 24 december 2015 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
De Spotifylijst is inmiddels gepubliceerd. Dit jaar ontbreken er slechts 53 nummers.
Boeie, want youtube.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
De Spotifylijst is inmiddels gepubliceerd. Dit jaar ontbreken er slechts 53 nummers.
LOL 7,6quote:Op donderdag 24 december 2015 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
SR
7.6 miljoen. Ruime 5 miljoen minder. Nog geen 50 cent per inwoner.
Gaat natuurlijk niet om het eindbedrag maar dat er gewoon geld wordt ingezameld. Maar serieus, dat is wel het teken dat het concept keihard uitgemolken is.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even trollen in het SR gedeelte.
No shit. Ik heb het nooit gekeken maar ik ben altijd weer blij als het is afgelopen.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk niet om het eindbedrag maar dat er gewoon geld wordt ingezameld. Maar serieus, dat is wel het teken dat het concept keihard uitgemolken is.
Hier beneden in de woonkamer zit een zeer gelukkig mens dat het afgelopen isquote:Op donderdag 24 december 2015 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
No shit. Ik heb het nooit gekeken maar ik ben altijd weer blij als het is afgelopen.
Dit vraag ik me serieus af.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier beneden in de woonkamer zit een zeer gelukkig mens dat het afgelopen is.
Gaat alleen maar om goedkoop scoren tegenwoordig en dat gefap op het geldbedrag dat HOGER en HOGER en HOGER moet. Het is allang geen normaal streven naar een oprecht geldbedrag. Gewoon een en al commerciële troep wat mij betreft niet bij de NPO thuishoort.quote:
De hele insteek van het gebeuren is toch geld inzamelen. Dat kunnen ze toch niet anders dan dit voorstel te accepteren?quote:Op donderdag 24 december 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat alleen maar om goedkoop scoren tegenwoordig en dat gefap op het geldbedrag dat HOGER en HOGER en HOGER moet. Het is allang geen normaal streven naar een oprecht geldbedrag. Gewoon een en al commerciële troep wat mij betreft niet bij de NPO thuishoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |