waarom staat Muis in dat gifje?quote:Op donderdag 24 december 2015 15:37 schreef asco het volgende:
Zo, ein-de-lijk vakantie!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 december 2015 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waarom staat Muis in dat gifje?
Ik ben niet zo dik.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waarom staat Muis in dat gifje?
Het is weer wachten tot de micromanager voorbijkomt.quote:
Dus jij zit stiekem in mijn fobo te lurkenquote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus jij zit stiekem in mijn fobo te lurken
Gisteren zeiden ze dat het een laatste tussenstand was, dus denk geen tussenstand meer.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is weer wachten tot de micromanager voorbijkomt.
Of ze hebben dat er uit gesobermieterd.
Roepen ze ieder jaar en dan bam: Wilbert met zijn plofkopquote:Op donderdag 24 december 2015 15:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gisteren zeiden ze dat het een laatste tussenstand was, dus denk geen tussenstand meer.
Vorig jaar was dat ook de 'laatste' tussenstand, en het jaar daarvoor, en daarvoor...quote:Op donderdag 24 december 2015 15:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gisteren zeiden ze dat het een laatste tussenstand was, dus denk geen tussenstand meer.
Hey laatste jaar met Wilbert, dus even volhouden nogquote:Op donderdag 24 december 2015 15:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Roepen ze ieder jaar en dan bam: Wilbert met zijn plofkop
nee dan die vent.....quote:
zo'n onduidelijk nummertjequote:Op donderdag 24 december 2015 15:47 schreef Pino112 het volgende:
En dan wordt opeens het telefoonnummer een 0800-nummer.
Geen mooie momenten kunnen noemenquote:
Ik ookquote:Op donderdag 24 december 2015 15:48 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
ik dacht dat het een man was
zou jij een mooi moment weten over 3 goudvissen?quote:Op donderdag 24 december 2015 15:48 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Geen mooie momenten kunnen noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |