Nee zo had ze het met haar dode ziel geïnterpreteerd.quote:
Die van Jacq lang moeten aanhoren omdat ze van het huis naar de podium moestenquote:Op donderdag 24 december 2015 15:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dit is iig beter dan die draken van Jacq en Raccoon.
niet, niet, niet, nietquote:Op donderdag 24 december 2015 15:00 schreef JaneDoe het volgende:
ik vind dit denk ik één van de mooiste themanummers
Ik ga voor Novastar - Waiting So Longquote:Op donderdag 24 december 2015 15:00 schreef JaneDoe het volgende:
ik vind dit denk ik één van de mooiste themanummers
quote:Op donderdag 24 december 2015 15:02 schreef houdjemond het volgende:
Ja, ik ga even mijzelf suïcidaal begeven naar het winkelcentrum, iemand nog iets nodig?
Wel uiteraard met radio op in de oordopjesDus als je iemand in de appie ziet met paars haar, die zich niks aantrekt van de drukte maar vrolijk fluit met Hugo in haar mandje, zwaai even
waarom stop je een man in je mandje?quote:Op donderdag 24 december 2015 15:02 schreef houdjemond het volgende:
Ja, ik ga even mijzelf suïcidaal begeven naar het winkelcentrum, iemand nog iets nodig?
Wel uiteraard met radio op in de oordopjesDus als je iemand in de appie ziet met paars haar, die zich niks aantrekt van de drukte maar vrolijk fluit met Hugo in haar mandje, zwaai even
dat was ook een topper iddquote:Op donderdag 24 december 2015 15:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga voor Novastar - Waiting So Long
Novastarquote:Op donderdag 24 december 2015 15:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga voor Novastar - Waiting So Long
woon in Heerlen dus zag de bui al hangen. Maar zijn echt topdagen geweestquote:Op donderdag 24 december 2015 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het viel me echt heel goed mee.
Hugo kan overal mee naar toe, een Fok!ker accepteert hem zelf in de koelkast.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waarom stop je een man in je mandje?
Cashen op de laatste dag SR.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:07 schreef houdjemond het volgende:
Waar is Merode trouwens gebleven?
Ik heb echt al 6 dagen niet op haar tieten gelet.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:09 schreef jcdragon het volgende:
Het valt me nu pas op dat Saskia niet zoveel pluspunten heeft.Of komt het door de sweater?
Vanwaar die weerstand?quote:Op donderdag 24 december 2015 15:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb echt al 6 dagen niet op haar tieten gelet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |