Bah. Kattenquote:Op donderdag 24 december 2015 11:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
In Utrecht heeft elke kroeg zn eigen kat.
Die stinken en kwijlen...quote:Op donderdag 24 december 2015 13:18 schreef Samzz het volgende:
Heb niet zoveel met katten. Doe mij maar honden.
Snap ikquote:
Christmas and chillquote:Op donderdag 24 december 2015 19:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap ik
Normaal snert in de kroeg maar had geen zin vandaag. Dus zo thuis wat in elkaar flansen.
Kookvoorbereidingen? Klinkt als iets uitgebreidsquote:Op donderdag 24 december 2015 19:13 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb vandaag het huis al gekuist en ben al bzeig met de eerste kookvoorbereidingen
Vooral vanalles wat voor 10 manquote:Op donderdag 24 december 2015 19:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kookvoorbereidingen? Klinkt als iets uitgebreids
En dat is voor de komende twee dagen? Aangezien je niet aan kerstavond doetquote:Op donderdag 24 december 2015 19:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vooral vanalles wat voor 10 man
Soepjes, wraps, ovendingetjes, tajine, cakejes, etc...
Voor zaterdagquote:Op donderdag 24 december 2015 19:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat is voor de komende twee dagen? Aangezien je niet aan kerstavond doet
Tuurlijk. Ben nu de bonen aan het koken. Morgen verwerken. Dan is het zaterdag allemaal precies goedquote:
Dank je. Gaat goed eten wordenquote:
Uitdagingenquote:Op donderdag 24 december 2015 19:44 schreef Tegan het volgende:
Ik probeer met Kerst zo min mogelijk familie te zien. Een paar weken eerder of later prima.
Kerst zat bij mijn ouders altijd vol van de tradities en was vooral altijd precies hetzelfde. Daar ben ik echt allergisch voor.
Dit jaar alleen morgen voor ons tweeen uitgebreid koken. Ik moet wel eerst werken dus dat wordt een kleine uitdaging.
T!quote:Op donderdag 24 december 2015 19:44 schreef Tegan het volgende:
Ik probeer met Kerst zo min mogelijk familie te zien. Een paar weken eerder of later prima.
Kerst zat bij mijn ouders altijd vol van de tradities en was vooral altijd precies hetzelfde. Daar ben ik echt allergisch voor.
Dit jaar alleen morgen voor ons tweeen uitgebreid koken. Ik moet wel eerst werken dus dat wordt een kleine uitdaging.
Je mag vandaag niet werken. Dat is toch wel klaagwaardig?quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:15 schreef Renesite het volgende:
Leven, ja. Druk. Dingen!
Fijn op het werk![]()
Fijn privé
Fijn![]()
Ik wil klagen![]()
Ho ho. Zo erg is het nietquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Je mag vandaag niet werken. Dat is toch wel klaagwaardig?
Welk ding? Mn leven?quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ho ho. Zo erg is het niet!
Hoe is jouw ding?
Reeds onderweg.quote:
Aangevuld.quote:Op vrijdag 25 december 2015 19:02 schreef Tegan het volgende:
Zo. De drie voorgerechten zitten erin. #burgertrutje #huisjeboompjebeestje
Internet he, dan durf ik een heleboel.quote:
Eten op zich niet, drie voorgerechten dan weer wel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:15 schreef Tegan het volgende:
Ik merk het.
Sinds wanneer is met Kerst eten burgerlijk?
Geen een. Gewoon hutspot gegeten.quote:
Nee, da's morgen pas.quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:20 schreef Tegan het volgende:
Je was niet een van die tien die bij MissMSX kwam eten?
Keuze uit twee. Maar ik neem er maar één.quote:
Oh. Nou ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Keuze uit twee. Maar ik neem er maar één.
Halve literblikken Franziskaner bij de AH2Go. Als ik dat eerder had geweten...quote:
Ze hebben hier al een tijdje ook de halve liter flesjes. Goed bezig, de AHquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Halve literblikken Franziskaner bij de AH2Go. Als ik dat eerder had geweten...
Jaja, ik kom hier niet vaak genoeg langshobbelen. Burgerlijke bestaan eist zn tol. Hoe is het?quote:
Niet-burgerlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Jaja, ik kom hier niet vaak genoeg langshobbelen. Burgerlijke bestaan eist zn tol. Hoe is het?
Ik!quote:
De meesten zullen nu wel al slapen. Eigenlijk moet ik dat ook eens gaan doenquote:Op zondag 27 december 2015 00:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Is het hier gezellig, het lijkt hier dood?
Waarom, tis weekend toch?quote:Op zondag 27 december 2015 00:47 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
De meeste zullen nu wel al slapen. Eigenlijk moet ik dat ook eens gaan doen
Wil vanochtend vroeg nog van alles gaan doen, maar tegelijkertijd ook kunnen uitslapen. Kan niet kiezen.quote:
Lekker uitslapen dan maar, en dan eigenlijk uhm tja wat je wil doen kun je ook een andere keer willen doen. Sowieso als je twee dingen wil doen, zowel uitslapen als andere dingen doen. Hoe kies je dan welke je het meest wil?quote:Op zondag 27 december 2015 00:50 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Wil vanochtend vroeg nog van alles gaan doen, maar tegelijkertijd ook kunnen uitslapen.
Dat is wel waar. Als ik morgen zo gaar ben dat ik mijn bed niet uitkom, valt mijn keuze sowieso weg.quote:Op zondag 27 december 2015 00:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Lekker uitslapen dan maar, en dan eigenlijk uhm tja wat je wil doen kun je ook een andere keer willen doen. Sowieso als je twee dingen wil doen, zowel uitslapen als andere dingen doen. Hoe kies je dan welke je het meest wil?
Vaak denk ik dat ik dingen wil, maar wil ik ze ook weer niet. Bijvoorbeeld als je iets wil kopen, maar je wil toch niet dat bedrag geld ervoor uitgeven, dan weegt de wil om het geld niet uit te geven zwaarder dan het hebben van...quote:Op zondag 27 december 2015 00:53 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Als ik morgen zo gaar ben dat ik mijn bed niet uitkom, valt mijn keuze sowieso weg.
True that, ik ben gewoon nu zo in dat ritme dat ik ochtends iets moet doen, dat ik ontwenningsverschijnselen in de kerstvakantie heb.quote:Op zondag 27 december 2015 00:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Vaak denk ik dat ik dingen wil, maar wil ik ze ook weer niet. Bijvoorbeeld als je iets wil kopen, maar je wil toch niet dat bedrag geld ervoor uitgeven, dan weegt de wil om het geld niet uit te geven zwaarder dan het hebben van...
Soms gaat het ook de andere kant op. Betreft dingen doen en uitslapen wint uitslapen het altijd mits dat wat ik moet doen niet iets is dat echt MOET... Stel je moet iets doen voor werk of zo, tja geen ontkomen aan.... Maar als het gewoon is het opruimen van de kamer of zo fuck it, ja toch?
Hmm dan zet je een lamp aan en doe je hem weer uit, lees je drie bladzijdes of sta je op je kop voor een paar seconde. Daarna direct direct je bedje terug in, hoewel ik ook moet gaan slapen denk ik. Moet denk ik ik ook maar eens iets nuttigs gaan doen op tijd.quote:Op zondag 27 december 2015 00:58 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
True that, ik ben gewoon nu zo in dat ritme dat ik ochtends iets moet doen, dat ik ontwenningsverschijnselen in de kerstvakantie heb.
Fok is een leuke tijdsverspilling, ik weet hetquote:Op zondag 27 december 2015 01:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hmm dan zet je een lamp aan en doe je hem weer uit, lees je drie bladzijdes of sta je op je kop voor een paar seconde. Daarna direct direct je bedje terug in, hoewel ik ook moet gaan slapen denk ik. Moet denk ik ik ook maar eens iets nuttigs gaan doen op tijd.
Fuck keuzes maken wat een gedoe.
Jij ook schrijfveer, jij ook. Tot morgen.quote:Op zondag 27 december 2015 01:02 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Fok is een leuke tijdsverspilling, ik weet het![]()
Maar dat ga ik eens doen. Hier gaat het in ieder geval niet lukken.![]()
Welterusten alvast.
Voor jou ben ik nog steeds beschikbaar als sugardaddy hoor.quote:Op zondag 27 december 2015 08:41 schreef Tegan het volgende:
So much stuff I want to buy, so little money.
Ja, 10 met griffelquote:Op zondag 27 december 2015 00:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik!Verveelde me in de trein maar inmiddels ben ik daar al weer uit
![]()
Kerst overleefd?
Misschien had je een opstapje nodigquote:Op zondag 27 december 2015 12:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vandaag echt moeite met het typen van het woord opstapje.
Nu gaat het wel in één keer goed
Wij hebben vandaag nog de gevleugelde kant van de familie over de vloer. Gisteren heerlijk niets gedaanquote:
Ik hou een plekje open daarvoorquote:Op zondag 27 december 2015 14:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wij hebben vandaag nog de gevleugelde kant van de familie over de vloer. Gisteren heerlijk niets gedaanOh, taart gebakken die bij succes dinsdag in de herkansing gaat
Zal ik mijn bankrekeningnummer dmen?quote:Op zondag 27 december 2015 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor jou ben ik nog steeds beschikbaar als sugardaddy hoor.
Mits je hem met stift op je ontblote borsten hebt geschreven, prima.quote:
Do tell! Wat zijn de aanwinsten?quote:
Ik hou me juist enorm inquote:Op maandag 28 december 2015 07:47 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Do tell! Wat zijn de aanwinsten?
quote:Op maandag 28 december 2015 07:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou me juist enorm inHeb zelfs de sale van de Lush aan me voorbij laten gaan. Want ik was ook lui
Lush is allemaal al uitverkochtquote:Op maandag 28 december 2015 07:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]Koop dan toch wat, blijven die spruiten ook waar ze horen.
Dat is je straf voor het eten vanquote:Op maandag 28 december 2015 07:40 schreef CherryLips het volgende:
En ik ben misselijk, loop de spruitjes van gisteravond steeds op te hoesten
Wist het eerste en tweede kerstdag over te slaan, m'n moeder dacht dat ik ze ineens lekker vondquote:Op maandag 28 december 2015 08:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is je straf voor het eten vanspruitjes
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |