SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus.Please sir. When moon? When Mustang?
Ik vond Unity na drie patches prima te doenquote:Op donderdag 24 december 2015 11:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vond hem eigenlijk best vermakelijkInderdaad weer meer van hetzelfde natuurlijk, maar 1000 keer beter dan Unity.
Mwah zoals gezegd ik heb hem platinum dus het was te doen.quote:Op donderdag 24 december 2015 11:18 schreef Pheno het volgende:
Ik vond Unity na drie patches prima te doen
Geen last van gehad nu, is allemaal gepatched. Wel doodsimpel inderdaad, maar AC games zijn nog nooit moeilijk geweestquote:Op donderdag 24 december 2015 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond Unity na drie patches prima te doen
Maar Syndicate was zo dom eenvoudig. Er was geen uitdaging, pak je rope en verdwijn als je ergens in een doodlopende straat stond. En wederom gamebrekende bugs, maar goed, die zullen nu wel gepatched zijn, mag ik hopen.
Er is een verschil tussen moeilijk en 'sla me nou eens dood jij vijand'. Er is geen enkele reden om bijvoorbeeld de trein te nemen, behalve om een missie te starten. Voertuigen boeien ook niet, want met touw kun je de stad binnen een paar minuten al door. Vechten in de stad zelf hoeft ook niet, want je rent over de daken, waar vreemd genoeg tov vorige games een stuk minder vijanden zijn.quote:Op donderdag 24 december 2015 11:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen last van gehad nu, is allemaal gepatched. Wel doodsimpel inderdaad, maar AC games zijn nog nooit moeilijk geweest
Of eens een AI die wel met meerdere mensen tegelijk aanvallen. Niet een voor een voor je vuist gaan staanquote:Op donderdag 24 december 2015 11:42 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zou al blij zijn als ze die assassinations wat uitdiepten. Die zijn zo fucking basic. Je loopt naar een kerel toe en je steekt hem, dan ren je weg. Het zou wel iets meer stealth mogen zijn. Maarja mensen hebben geen geduld.
Maar geen encounters is ook weer zo matigquote:Op donderdag 24 december 2015 11:44 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben juist wel blij dat die "random encounters" veel minder zijn, dat was altijd zo gaarRen je ergens naartoe en moet je weer 10 keer vechten tegen enemies waar je niet eens dichtbij in de buurt kwam
Blackflag ook met zijn online trophys?quote:Op donderdag 24 december 2015 11:43 schreef Pheno het volgende:
En ik heb alle ac's op platinum, dus ik ben wel wat gewend qua gemak, maar dit deel was zo karig.
Ja, al zal het nu niet eens meer lukken, bij gebrek aan spelersquote:Op donderdag 24 december 2015 11:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Blackflag ook met zijn online trophys?
Oh daar haak ik echt afquote:Op donderdag 24 december 2015 11:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, al zal het nu niet eens meer lukken, bij gebrek aan spelers
Overigens ps4-versie niet meer gedaan, dus die heb ik niet platinum, ps3-versie wel.
Ik moest. Maar ik vrees dat ik tegenwoordig de tijd niet meer hebquote:
Volgens mij had CoD op een gegeven moment trophy's als je 1, 2, 3 was in een week ranking.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest. Maar ik vrees dat ik tegenwoordig de tijd niet meer heb
quote:Op donderdag 24 december 2015 12:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij had CoD op een gegeven moment trophy's als je 1, 2, 3 was in een week ranking.
WTF. Miljoenen spelers en dan moet ik 1,2,3 worden?
Screenshots gezien, kutgamequote:
Met wat moeite kun je iemand een rode pet op laten zetten, dan is het een mario-gamequote:Op donderdag 24 december 2015 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Screenshots gezien, kutgame
https://store.playstation(...)MSF75508-JANSALE2016quote:Op donderdag 24 december 2015 11:44 schreef Yi-Long het volgende:
Tevens een flinke nieuwe sale aan de gang in de PS Store, maar ze hebben nog geen pagina waar alle deals verzameld zijn.
Thanks.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
https://store.playstation(...)MSF75508-JANSALE2016
Balen. Wel Dragonball Xenoverse en travel edition, maar niet de losse DLC als aanbiedingquote:Op donderdag 24 december 2015 12:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
https://store.playstation(...)MSF75508-JANSALE2016
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |