Frankquote:Op donderdag 24 december 2015 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie wordt de laatste 24-uurs DJ?
het kan nog... Beetje laat maar het kan nog..:)quote:Op donderdag 24 december 2015 11:52 schreef Xummon het volgende:
ja nu gaan ze dit plaatje wel promoten!!!
had dat eerder gedaan ipv die kak bieber
Die was er vanaf het begin alquote:Op donderdag 24 december 2015 11:54 schreef houdjemond het volgende:
Ben benieuwd, dit jaar was er geen extra brievenbus toch, of heb ik die gemist?
Bieber is de eerste keer dat ze het anthem niet eens tot de top 3 hebben weten te pushen. Pijnlijk, pijnlijk.quote:Op donderdag 24 december 2015 11:52 schreef Xummon het volgende:
ja nu gaan ze dit plaatje wel promoten!!!
had dat eerder gedaan ipv die kak bieber
Die hadden ze er maar meteen op gegooid.quote:Op donderdag 24 december 2015 11:54 schreef houdjemond het volgende:
Ben benieuwd, dit jaar was er geen extra brievenbus toch, of heb ik die gemist?
Oh oopsquote:
Danku! Leef je weer een beetje na het slapen?quote:Op donderdag 24 december 2015 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hadden ze er maar meteen op gegooid.
Blijft een schitterende sitequote:Op donderdag 24 december 2015 11:55 schreef iBenny het volgende:
We used to know![]()
http://www.thewildernessdowntown.com/
Hij doet het alleen niet meer zo lekker...quote:Op donderdag 24 december 2015 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Blijft een schitterende site
Volgensmij schatten ze het, want vorig jaar moest het bedrag met 3 ton naar beneden..quote:Op donderdag 24 december 2015 12:00 schreef houdjemond het volgende:
Trouwens nog even een stomme vraag, om half 9 ofzo presenteren ze dan het eindbedrag, maar sommige veilingen lopen langer door, pakken ze dan wat er nu op geboden is of schatten ze het en komt dat met de bijstelling wel goed?
Ja dat bedoel ik, kan aan mij liggen maar is beetje scheef toch? Laat dan alle veilingen gewoon tot 20.00 lopen ofzo?quote:Op donderdag 24 december 2015 12:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij schatten ze het, want vorig jaar moest het bedrag met 3 ton naar beneden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |