Ik heb er niets mee.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:09 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Boeit mij vrij weinig. Heb ik ook niet de beste band met hem maar, zo lang hij gelukkig is vind ik het ook best hoor. Bij homo's zie je dat ook wel vaker btw.
Mwah ben er mee opgegroeid maar heb er niks op tegen. Zo lang ze me maar niet aanraken... en ze zo lang ze m'n broer niet aanraken.quote:
Das ook vrij logisch we zitten nu bijna in 2016.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
Voor mij zijn homo's nog wel redelijk normaal.
Dus jij zou een knuffel van een homo niet accepteren?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mwah ben er mee opgegroeid maar heb er niks op tegen. Zo lang ze me maar niet aanraken... en ze zo lang ze m'n broer niet aanraken.
Die kans is wel groot als je broer homo is.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mwah ben er mee opgegroeid maar heb er niks op tegen. Zo lang ze me maar niet aanraken... en ze zo lang ze m'n broer niet aanraken.
Ajax gaat kampioen worden hoor.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:11 schreef Tjacka het volgende:
dat is hetzelfde als zeggen dat ajax kampioen gaat worden
HAHAHA
#opsolach
En ik denk dat 33% van mijn omgeving gay of bi is.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Das ook vrij logisch we zitten nu bijna in 2016.
haha wow.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En ik denk dat 33% van mijn omgeving gay of bi is.
Dat is die ook.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die kans is wel groot als je broer homo is.
quote:Op donderdag 24 december 2015 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die kans is wel groot als je broer homo is.
Ja wel een kusje zelfs nog wel 3 kusjes nog wel. Zo lang het maar niet te intiem word.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus jij zou een knuffel van een homo niet accepteren?
quote:Op donderdag 24 december 2015 01:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ajax gaat kampioen worden hoor.
Nou nou, 3 kusjes, wordt wel steamy hoor ditquote:Op donderdag 24 december 2015 01:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja wel een kusje zelfs nog wel 3 kusjes nog wel. Zo lang het maar niet te intiem word.
Ze moeten dus gewoon van je piemel afblijvenquote:Op donderdag 24 december 2015 01:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja wel een kusje zelfs nog wel 3 kusjes nog wel. Zo lang het maar niet te intiem word.
Let maar op. Wie staat er boven aan? Ajax.. was 3 seizoenen geleden ook zo. Als ik het verwacht komt het meestal altijd uit.quote:
Mijn vriendin gaat vaak in gayclubs uit, ik ook 1 keer.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:13 schreef Tjacka het volgende:
Ik zou best een homo-kroeg of pottenkroeg in kunnen stappen hoor.
Als het maar gezellig is.
Nee op z'n tijd een zuigje niks mis mee.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze moeten dus gewoon van je piemel afblijven
1 keerquote:Op donderdag 24 december 2015 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vriendin gaat vaak in gayclubs uit, ik ook 1 keer.
Hehehequote:Op donderdag 24 december 2015 01:14 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee op z'n tijd een zuigje niks mis mee.
Ik heb het ook een keer gedaan. Een van mijn beste avonden van mijn leven.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vriendin gaat vaak in gayclubs uit, ik ook 1 keer.
Hah gay.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ging ik roken en appen met FOK!kers.
Want? Anaal ontmaagd?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb het ook een keer gedaan. Een van mijn beste avonden van mijn leven.
Camel.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:14 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hah gay.Ben je ook al weer zo'n kut roker. Wat rook jij dan?
ze kunnen er echt geen reet van fokker echt nietquote:Op donderdag 24 december 2015 01:13 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Let maar op. Wie staat er boven aan? Ajax.. was 3 seizoenen geleden ook zo. Als ik het verwacht komt het meestal altijd uit.
Ik was ff taart afmaken en whisky inschenken, meteen topic dichtquote:Op donderdag 24 december 2015 00:49 schreef Amarantha het volgende:
Naam:
Leeftijd:
Religie:
Burgerlijke staat:
Hoogst genoten opleiding:
Woonplaats/province:
Voetbalclub:
Favoriete eten:
Favoriete drankje:
Favoriete film:
Voorkeur muziekgenre:
Lievelingsdier:
Lievelingskleur:
Politieke voorkeur:
wild leven had je.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
De kroeg met travestieten weet ik nog wel best goed.
Mmmmm ja okay. Ik ga nog naar Polen na kerst baas he.quote:
Nee.quote:
Of het gaat hier heel snel of het is hier hartstikke dood.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik was ff taart afmaken en whisky inschenken, meteen topic dicht_!
2,70 ongeveer per pakjequote:Op donderdag 24 december 2015 01:16 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mmmmm ja okay. Ik ga nog naar Polen na kerst baas he.effe sigaretten inkopen. Al 1 jaar niet meer geweest. Zijn wel goedkoper toch? Rookte vorig jaar nog niet.
Ik werd meegesleept.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
wild leven had je.
gelukkig ben je nu gesettled.
in polen zijn sigaretten echt omin duur manquote:Op donderdag 24 december 2015 01:16 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mmmmm ja okay. Ik ga nog naar Polen na kerst baas he.effe sigaretten inkopen. Al 1 jaar niet meer geweest. Zijn wel goedkoper toch? Rookte vorig jaar nog niet.
In Groningen?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee.
Mijn beste vriend werd gehosseld door een hommo. Hij had dat niet door dus ging gewoon met die gast praten over koetjes en kalfjes toch. Dus ineens pakt die gast mijn beste vriend op zijn bek.
Als ik het vertel lig ik er nog steeds stuk om.
ahahahah wtfquote:Op donderdag 24 december 2015 01:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in polen zijn sigaretten echt omin duur man
quote:Op donderdag 24 december 2015 01:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee.
Mijn beste vriend werd gehosseld door een hommo. Hij had dat niet door dus ging gewoon met die gast praten over koetjes en kalfjes toch. Dus ineens pakt die gast mijn beste vriend op zijn bek.
quote:Op donderdag 24 december 2015 01:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben geen type voor een club.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik werd meegesleept.
Zullen wij een keer naar gayclub gaan?
Vond je hem aardig in het echt?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:17 schreef supersof het volgende:
ik heb lekker een appel en twee bananen gesneden met kaneel
Kroegje dan. :$quote:Op donderdag 24 december 2015 01:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben geen type voor een club.
Nou nou...quote:Op donderdag 24 december 2015 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Als een homo mij op de bek pakt gelijk aangifte doen.
kkr flikker
jaquote:
Ik lees dit 3 keer voordat ik besefte dat je het niet over mij had.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:17 schreef supersof het volgende:
ik heb lekker een appel en twee bananen gesneden met kaneel
flauwquote:Op donderdag 24 december 2015 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sigaretten met smaakje mag niet meer.
Oh wist ik nietquote:Op donderdag 24 december 2015 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sigaretten met smaakje mag niet meer.
Ja ook geen klappen geven. Want als je homo slaat heb je echt gezeik met de politie.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Als een homo mij op de bek pakt gelijk aangifte doen.
kkr flikker
Kan dat je er niet van gediend bent ja maar om aangifte te doen?quote:
Gaan ze ook van die neutrale verpakkingen invoeren.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En er komen nog meer waarschuwingen op te staan.
er zit kaneel over de stukjes appel en banaanquote:Op donderdag 24 december 2015 01:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lees dit 3 keer voordat ik besefte dat je het niet over mij had.
Iemand die mij ongewild zoent kan aangifte krijgen ja?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan dat je er niet van gediend bent ja maar om aangifte te doen?
Ja dat mag ook. Ze mogen kiezen. Meer waarschuwingen of een heel neutraal pakje.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:19 schreef Kauai het volgende:
[..]
Gaan ze ook van die neutrale verpakkingen invoeren.
Dat vind ik zo dom
lees ik toch wel overheenquote:Op donderdag 24 december 2015 01:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En er komen nog meer waarschuwingen op te staan.
millertime heet hetquote:
Een vrouw ook ja?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iemand die mij ongewild zoent kan aangifte krijgen ja?
Nou dat deed je vroeger toch ook niet met chickies?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iemand die mij ongewild zoent kan aangifte krijgen ja?
Boeit ook niks iedereen blijft wel roken.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat mag ook. Ze mogen kiezen. Meer waarschuwingen of een heel neutraal pakje.
rook jij?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:19 schreef Kauai het volgende:
[..]
Gaan ze ook van die neutrale verpakkingen invoeren.
Dat vind ik zo dom
hahahaquote:Op donderdag 24 december 2015 01:21 schreef motorbloempje het volgende:
Voetbalclub: Barnsley FC (voor als je écht depressief wilt worden)
kent is ook wel okéquote:Op donderdag 24 december 2015 01:17 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja die had ik ook. Geen volume die is weer zo kk smerig.
Big lebowskiquote:Op donderdag 24 december 2015 01:21 schreef motorbloempje het volgende:
Naam: Mo Blo
Leeftijd: 30
Religie: Wetenschap
Burgerlijke staat: Geketend
Hoogst genoten opleiding: Bezig met m'n promotieonderzoek (PhD)
Woonplaats/province: Barnsley
Favoriete eten: Goed gemaakte enchiladas
Favoriete drankje: speciaalbier
Favoriete film: The Big Lebowski
Voorkeur muziekgenre: Luister vanalles, van Tori Amos en Spinvis tot Nightwish en Epica (alles behalve het kaliber Nick en Simon/Gordon/Marco Borsato)
Lievelingsdier: Border Collie
Lievelingskleur: Zwart
Politieke voorkeur: Recht door zee
Speciaal voor Amarantha.
Alsof men getriggerd wordt door een pakje met een kleur en merknaamquote:Op donderdag 24 december 2015 01:20 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Boeit ook niks iedereen blijft wel roken.
Goeiequote:Op donderdag 24 december 2015 01:21 schreef motorbloempje het volgende:
Dat besefte ik me na de derde keer.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:19 schreef supersof het volgende:
[..]
er zit kaneel over de stukjes appel en banaan
Is goed.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet je me wel wat wijntjes geven, dan kom ik pas goed los in uitgaansgelegenheden
quote:Op donderdag 24 december 2015 01:21 schreef motorbloempje het volgende:
Voorkeur muziekgenre: Luister vanalles, van Tori Amos en Spinvis tot Nightwish en Epica (alles behalve het kaliber Nick en Simon/Gordon/Marco Borsato)
Speciaal voor Amarantha.
wanneer gaan we meetenquote:Op donderdag 24 december 2015 01:21 schreef motorbloempje het volgende:
Speciaal voor Amarantha.
Is er maar eentje?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat besefte ik me na de derde keer.
Ik moet maar eens naar bed.
[..]
Is goed.
Gaykroeg hier is niet zo boeiend trouwens.
Mijn cluppie speelt tegenwoordig premier league.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is echt zo sneuWe gaan de 9e weer eens kijken, dan kost 't maar 5 pond
_!
sauthemptonquote:Op donderdag 24 december 2015 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn cluppie speelt tegenwoordig premier league.
Een aantal seizoenen kon ik bijna gratis kijken
Eten is een onderwerp wat hier regelmatig wordt besproken.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Moeilijk kiezen hoor, ik houd van goed eten. En er is zoveel dat goed is
Moet je ook maar niet via je telefoon gaan.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:23 schreef FrauMilena het volgende:
Jullie gaan te snel voor mensen die fokken via telefoon.
Daarom niet FOK!ken via mobiel maar gewoon op de laptopquote:Op donderdag 24 december 2015 01:23 schreef FrauMilena het volgende:
Jullie gaan te snel voor mensen die fokken via telefoon.
Laten we er een keer heen gaan wanneer we zin hebben om sociaal te zijn.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2. Maar 1 is altijd zo hipster an het zijn.
hm hmquote:Op donderdag 24 december 2015 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom niet FOK!ken via mobiel maar gewoon op de laptop
Nee, heel ver van elkaar.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:24 schreef Amarantha het volgende:
Inso wonen jij en Motorbloem beetje in elkaar buurt?
quote:Op donderdag 24 december 2015 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
In The North hoef je geen beschaving te verwachten!
Tottenham in Londen is ook een mooie wijk.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
In The North hoef je geen beschaving te verwachten!
Beetje zoals in Nederlandquote:
HAHA zieke faal met je jodenster kut joodquote:Op donderdag 24 december 2015 01:26 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens, taart:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Heel ver.
Een van de armste wijken van London jaquote:Op donderdag 24 december 2015 01:25 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Tottenham in Londen is ook een mooie wijk.
Hoe heten die chocolade balletjes? Vroeger at ik die.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:26 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens, taart:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Heel ver.
Nicequote:Op donderdag 24 december 2015 01:26 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens, taart:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Heel ver.
omgquote:Op donderdag 24 december 2015 01:26 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens, taart:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Heel ver.
Ja daarom.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een van de armste wijken van London ja
Nog steeds rijker dan een stad in the northquote:Op donderdag 24 december 2015 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een van de armste wijken van London ja
Doe eens lief.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:26 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
HAHA zieke faal met je jodenster kut jood
okequote:Op donderdag 24 december 2015 01:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is daaraan? Het is een voetbal stadion?
Wow ik ben slecht met miles. Hoeveel KM is dat?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ongeveer 244 mile volgens google maps
x1.6quote:Op donderdag 24 december 2015 01:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow ik ben slecht met miles. Hoeveel KM is dat?![]()
HAHA kut stadionquote:Op donderdag 24 december 2015 01:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke
ik laat je vergelijken
[ afbeelding ]
dit zegt genoeg
Dit waardeer ik.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:27 schreef motorbloempje het volgende:
Barnsley is wat pauper, maar het is wel 'mijn' pauperBarnsley
Vanwaar het grote vrschil?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nog steeds rijker dan een stad in the north
Vind ik dit mooier. (de kleuren enz, club boeit me niet. Ben voor geen 1)quote:Op donderdag 24 december 2015 01:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke
ik laat je vergelijken
[ afbeelding ]
dit zegt genoeg
hoe bedoel je pauper arm ofzquote:Op donderdag 24 december 2015 01:27 schreef motorbloempje het volgende:
Barnsley is wat pauper, maar het is wel 'mijn' pauperBarnsley
Omdat the North echt heel arm is.quote:
Echt alleen London ja? Ik bedoel tussen noord en zuid hequote:
Maar hoe is het zo gekomen bedoel ikquote:Op donderdag 24 december 2015 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat the North echt heel arm is.
Niet te vergelijken met Nederland.
Niet iedereen heeft een laptop. Ik ga wel kijken of m'n tablet nog levende is.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom niet FOK!ken via mobiel maar gewoon op de laptop
Nou ja, ik kan hier zeer prima leven. De huizenprijzen zijn intens laagquote:
Nooit gehad?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een laptop. Ik ga wel kijken of m'n tablet nog levende is.
Motorbloempje promoveert ervoor.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hoe is het zo gekomen bedoel ik
wtfquote:Op donderdag 24 december 2015 01:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vind ik dit mooier. (de kleuren enz, club boeit me niet. Ben voor geen 1)
Je zei 'vanwaar', en de reden is Londonquote:Op donderdag 24 december 2015 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt alleen London ja? Ik bedoel tussen noord en zuid he
Ah, daar is het antwoord alquote:Op donderdag 24 december 2015 01:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan hier zeer prima leven. De huizenprijzen zijn intens laag![]()
Maar het is niet overal je van het. Veel werkloosheid door deindustrialisatie (verdwijnen van de koolmijnen en staalindustrie waar zowat 60% van de beroepsbevolking (mannen) in werkzaam was rond 1980)..
kanker lelijk als je daar met de bus aan komquote:Op donderdag 24 december 2015 01:29 schreef Fokker101 het volgende:
[ afbeelding ]
DIT IS ook een prachtig stadion
Het is een hel. Niet doen.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:30 schreef Amarantha het volgende:
OOIT ga ik kerst shoppen in London.
Jawel, aan m'n moeder gegeven. Maar ik zeur ook gewoon om het zeuren hoor qant heb een tablet pc.quote:
Van buitenkant spuuglelijkquote:Op donderdag 24 december 2015 01:29 schreef Fokker101 het volgende:
[ afbeelding ]
DIT IS ook een prachtig stadion
quote:Op donderdag 24 december 2015 01:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is een hel. Niet doen.
Ik ook niet, maar af en toe naar een wedstrijd is tof!quote:Op donderdag 24 december 2015 01:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik niks met voetbal heb.
Klopt buitenkant is fuck.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kanker lelijk als je daar met de bus aan kom
lelijkste stadion van buiten van nl
van binnen op twente na de mooiste
Intens duurquote:Op donderdag 24 december 2015 01:30 schreef Amarantha het volgende:
OOIT ga ik kerst shoppen in London.
Dat vooral ja. Maar wel leuk. En sfeervolquote:
Mweh nee niks voor mijquote:Op donderdag 24 december 2015 01:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar af en toe naar een wedstrijd is tof!
dit noem je toch geen stadionquote:Op donderdag 24 december 2015 01:31 schreef Fokker101 het volgende:
[ afbeelding ]
Ama dit is je fav stadion
Daarom ooit. Nog liever in NY. Maar goed dat is niet realistisch.quote:
Net zo realistisch als Londonquote:Op donderdag 24 december 2015 01:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom ooit. Nog liever in NY. Maar goed dat is niet realistisch.
Oh. Nee. Ben ik 1x geweest.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:31 schreef Fokker101 het volgende:
[ afbeelding ]
Ama dit is je fav stadion
FC Emmen voor de duidelijkheid
quote:Op donderdag 24 december 2015 01:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is een hel. Niet doen.
Nee hoor. Vriendin van mij heeft familie in London, daar kunnen we dan slapen.quote:
Beter Brassed Off: Brassed Off (1996) - IMDbquote:Op donderdag 24 december 2015 01:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gewoon billy elliot eens kijken
Ah ja dat maakt het al stuk makkelijker.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hoor. Vriendin van mij heeft familie in London, daar kunnen we dan slapen.
Het is vooral dat jullie Euro intens zwak is.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mwah openbaar vervoer vind ik wel goedkoop
Haha. 60 euro met de trein naar Stanstedquote:Op donderdag 24 december 2015 01:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mwah openbaar vervoer vind ik wel goedkoop
Appelquote:Op donderdag 24 december 2015 01:34 schreef supersof het volgende:
wat vinden jullie het lekkerste fruit
ik denk ik banaan
Goede tip. Ik houd van britse films.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Beter Brassed Off: Brassed Off (1996) - IMDb
Dat speelt in het buurdorp hier, Grimethorpe, in de film 'Grimley'
Jij woont in Londen?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is vooral dat jullie Euro intens zwak is.
Met de bus was je 10% kwijtquote:Op donderdag 24 december 2015 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. 60 euro met de trein naar Stansted
Banaan en watermeloen.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:34 schreef supersof het volgende:
ik denk ik banaan
wat vind je hier mooi aanquote:Op donderdag 24 december 2015 01:34 schreef Tjacka het volgende:
dit is wel mooiste stadion waar ik ben geweest
ja met sintelbaan oorspronkelijk
wel mooi
[ afbeelding ]
net zei je nog dat je je geen nederlander voelde ;squote:
Hij is goud, die film. Jan-ken /vrouwquote:Op donderdag 24 december 2015 01:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Goede tip. Ik houd van britse films.
10 pond bedoel je?quote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 01:35 schreef supersof het volgende:
[..]
net zei je nog dat je je geen nederlander voelde ;s
stoeltjes dicht bij het veldquote:Op donderdag 24 december 2015 01:35 schreef supersof het volgende:
[..]
wat vind je hier mooi aan
ik vind nog geen enkel stadion mooi dat hier is gepost
Wat vind jij objectief van de kuipquote:Op donderdag 24 december 2015 01:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
stoeltjes dicht bij het veld
rare hoeken ook
en goede herinnering
dat speelt ook mee denk ik
Avocadoquote:Op donderdag 24 december 2015 01:34 schreef supersof het volgende:
ik denk ik banaan
Pride is echt goeie filmquote:Op donderdag 24 december 2015 01:34 schreef motorbloempje het volgende:
En die film (Brassed Off (1996) - IMDb dus) is écht een aanraderPete Postlethwaite
En een recente film, trouwens: Pride (2014) - IMDb Over de mijnersstaking 1984-5
Op de bank slapen?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:37 schreef motorbloempje het volgende:
Zo maar eens slapen, maar dan moet ik naast die koortsige man van me gaan liggen, en ik ben zelf nét beter![]()
Is je man Brits of met z`n tweeen naar UK geemigreerd?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:37 schreef motorbloempje het volgende:
Zo maar eens slapen, maar dan moet ik naast die koortsige man van me gaan liggen, en ik ben zelf nét beter![]()
Zin in vrijdag.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, ik zie op tegen de komende week.
Zo druk.
London is geen parijs.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Geen New Cross?wat is de ergste ghetto wijk van Londen btw Tottenham? Of peckham
Slaap lekkerquote:Op donderdag 24 december 2015 01:37 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand die 'm gezien heeft!quote:
Niet opeens af gaan zeggen he. Je komt al zonder cadeautjequote:Op donderdag 24 december 2015 01:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo druk.
We zijn samen deze kant op gekomenquote:Op donderdag 24 december 2015 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is je man Brits of met z`n tweeen naar UK geemigreerd?
Ik kan wel wat extra WOG gebruiken somsquote:Op donderdag 24 december 2015 01:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Slaap lekkerEn tot de volgende keer misschien/hopelijk!
Mijn Poolse mama is gek van die film.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Iemand die 'm gezien heeft!![]()
Hij is echt zó epic! Perfecte balans van humor, drama, weergeven van hoe de situatie was...
mwaquote:Op donderdag 24 december 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat vind jij objectief van de kuip
Ik heb dus echt chille dagenquote:Op donderdag 24 december 2015 01:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo druk.
Nee het wordt leuk.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo druk.
En jij?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
We zijn samen deze kant op gekomenHij komt uit Doetinchem
quote:Op donderdag 24 december 2015 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn Poolse mama is gek van die film.
En dat zegt wat als conservatief katholiek.
Ik heb in Europa geen mooier stadion meegemaakt.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa
toen ik er was viel het mij eerlijk gezegd wel wat tegen
best oud man
ik had het gevoel dat bij elk doelpunt van pec het stadion in elkaar ging storten
maar wel mooi ver uit het mooiste stadion van nederland, als je er binnen komt stinkt alles nog naar bier en pis ook fijn voor de sfeer
maar dat mensen zeggen dat het een van de mooiste is van europa vind ik erg overschat
was jouw username net ook al rood?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
We zijn samen deze kant op gekomenHij komt uit Doetinchem
Dat zei ik, ik houd van britse filmsquote:Op donderdag 24 december 2015 01:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Iemand die 'm gezien heeft!![]()
Hij is echt zó epic! Perfecte balans van humor, drama, weergeven van hoe de situatie was...
Wereld van vrschil jaquote:Op donderdag 24 december 2015 01:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Scheveninguuuh (Duindorp zelfs)
Hè?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:40 schreef supersof het volgende:
[..]
was jouw username net ook al rood?
Was er ook tijdens bekerfinale groningen-pec wel een pracht veld.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa
toen ik er was viel het mij eerlijk gezegd wel wat tegen
best oud man
ik had het gevoel dat bij elk doelpunt van pec het stadion in elkaar ging storten
maar wel mooi ver uit het mooiste stadion van nederland, als je er binnen komt stinkt alles nog naar bier en pis ook fijn voor de sfeer
maar dat mensen zeggen dat het een van de mooiste is van europa vind ik erg overschat
mods zijn normaal toch blauwquote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 01:41 schreef supersof het volgende:
[..]
mods zijn normaal toch blauw
en ik dacht dat ik jou net blauw zag
maar nu ben je rood bij mij
Oh heel gek, nu ben je weer blauwquote:Op donderdag 24 december 2015 01:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben bij mij gewoon blauw?
En ik heb ook geen extra powerz
vast die periode van de maand hehehequote:Op donderdag 24 december 2015 01:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh heel gek, nu ben je weer blauw
quote:Op donderdag 24 december 2015 01:41 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hey lijer met je party's op ps4
quote:Op donderdag 24 december 2015 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Jullie moeten allemaal naar het VK verhuizen!
ik had een zwak voor het stadion van herthaquote:Op donderdag 24 december 2015 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb in Europa geen mooier stadion meegemaakt.
Welke zou jij nomineren
Is best een groot aantal in Nederland wat in de VK wil wonen. Heb dat nooit zo begrepen, maar misschien komt dat omdat ik buiten London niet heel b ekend ben met de restquote:Op donderdag 24 december 2015 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Jullie moeten allemaal naar het VK verhuizen!
hertha ook vaker geweest. maar meh.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik had een zwak voor het stadion van hertha
maar met sintelbaanmaar prachtig stadion
en het rheinstadion heeft als kind een enorme indruk op mij achter gelaten![]()
maar goed toen was ik jong
Morgen: Lokaquote:Op donderdag 24 december 2015 01:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb dus echt chille dagen
morgen: niks
vrijdag: opa en oma
zaterdag: niks, beetje eten
zondag: opa en oma
maandag+dinsdag: bij mijn nichtje
rest van de week: niks
quote:
Haha Milton Keynesquote:Op donderdag 24 december 2015 01:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]en als ze dan ergens in Milton Keynes gaan wonen ofzo, lekker in het midden,
![]()
Wel gezellig zo.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morgen: Loka
Vrijdag: Ouders en zusje
Zaterdag: Yats, Fokkie, Fera en Hep
Zondag: Schoonfamilie
Maandag: Niks
Dinsdag: Vrienden van Loka
Woensdag: Niks
Donderdag: Morrigan.
Ik zou VK ook altijd boven Nederland verkiezen.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is best een groot aantal in Nederland wat in de VK wil wonen. Heb dat nooit zo begrepen, maar misschien komt dat omdat ik buiten London niet heel b ekend ben met de rest
dat is wel waarquote:Op donderdag 24 december 2015 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hertha ook vaker geweest. maar meh.
De Kuip is voor mij gewoon een klassiek stadion.
Feyenoord uit heeft bij mij ook een grote indruk gemaakt. Dat geluid toenquote:Op donderdag 24 december 2015 01:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik had een zwak voor het stadion van hertha
maar met sintelbaanmaar prachtig stadion
en het rheinstadion heeft als kind een enorme indruk op mij achter gelaten![]()
maar goed toen was ik jong
Is dat je neukschema?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noem eens 3 dingen die je veruit verbeterd vind tov Nederland?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou VK ook altijd boven Nederland verkiezen.
Britse humor.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Noem eens 3 dingen die je veruit verbeterd vind tov Nederland?
En dan zonder politiek
Hoe denken britten eig over Polenquote:Op donderdag 24 december 2015 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Britse humor.
Minder calvinistisch.
Echt grote metropolen
Gezellig hoorquote:Op donderdag 24 december 2015 01:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
komt ook door dat stadion hoorquote:Op donderdag 24 december 2015 01:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Feyenoord uit heeft bij mij ook een grote indruk gemaakt. Dat geluid toendat was toen zo hard. Was toen iets van 10 wel een kut wedstrijd met regen 5-1 verloren toen,
Dat ze al het kluswerk inpikken.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:47 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hoe denken britten eig over Polen
Britten hebben veel meer manieren dan Nederlanders he.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:47 schreef motorbloempje het volgende:
en men gaat gewoon netjes in de rij staan voor dingen
![]()
en het verkeer is een stuk minder opgefokt
en de National Parks
Ja, dat wel.quote:
Nee, ik kom niet uit Katwijk of Volendam.quote:
Beleefdheid is wel dikke pre in Engeland vaak jaquote:Op donderdag 24 december 2015 01:47 schreef motorbloempje het volgende:
en men gaat gewoon netjes in de rij staan voor dingen
![]()
en het verkeer is een stuk minder opgefokt
en de National Parks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |