Geen enkele moslim viert dat natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 00:30 schreef Fokker101 het volgende:
Hoezo is het vandaag zo'n interview ronde hier gvd zeg
quote:Op donderdag 24 december 2015 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
Tjacka weet je ook hoe laat je geboren bent? En was het een moeilijke bevalling?
Dit is dan weer fout. De moslim arabieren in Detroit vieren dat uitbundigquote:Op donderdag 24 december 2015 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen enkele moslim viert dat natuurlijk
Dacht misschien iets met vrienden ofzoquote:Op donderdag 24 december 2015 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen enkele moslim viert dat natuurlijk
Amerikanen hebben geen cultuur.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit is dan weer fout. De moslim arabieren in Detroit vieren dat uitbundig
Dat zijn de neppen hoorquote:Op donderdag 24 december 2015 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat is dan erg apartquote:Op donderdag 24 december 2015 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Texmex toch.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerikanen hebben geen cultuur.
TopicReport maken.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:30 schreef supersof het volgende:
Kan er even een mod komen om de tt aan te passen met nummers
Ik houd niet van de nagels van katten, ik vind katten prima, maar ik raak altijd zenuwachtig als ze op me zitten ofzoquote:Op donderdag 24 december 2015 00:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Schattig.Dat heb ik met m;n kat, maar dat is net een hond.
Maar je vindt ze wel lief?quote:Op donderdag 24 december 2015 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaaaa, Pluto
[..]
Ik ben een beetje bang voor grote honden
[..]
Aah ja die zijn ook leuk
Kerstmis is vooral een cultureel feest.quote:
Haha ben wel uitgenodigd voor etentje, alleen dat is helemaal in Tilburg ..quote:Op donderdag 24 december 2015 00:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht misschien iets met vrienden ofzo![]()
Familie en jaartje samen met Kaneelquote:Op donderdag 24 december 2015 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap ook niet waarom agnosten/atheisten het vieren.
#dtz
Ja.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
Tjacka weet je ook hoe laat je geboren bent? En was het een moeilijke bevalling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |