SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!
[ Bericht 0% gewijzigd door renwan op 24-12-2015 01:14:50 ]Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Moest googelen en zou d'r doenquote:
Ik weet niet waar ik je tussen moet plaatsenquote:Op donderdag 24 december 2015 00:00 schreef schvvmert het volgende:
Waarom sta ik nog steeds niet in de OP?
Wiebelkont is prima.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:00 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik je tussen moet plaatsen
U bent gepromoveerd tot wiebelkontquote:
Fuck, als ze slim is trapt ze niet in mijn gladde praatjesquote:Op donderdag 24 december 2015 00:02 schreef Cassius het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ze is nog slim ook. Zit nu bij De Slimste Mens.
Te slimme meiden moet je niet hebben iddquote:Op donderdag 24 december 2015 00:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Fuck, als ze slim is trapt ze niet in mijn gladde praatjes
Mijn dank is groot.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:02 schreef renwan het volgende:
[..]
U bent gepromoveerd tot wiebelkont
Laten we het maar even rustig doen, soms komt er dan nog een normaal gesprek uitquote:
Aangenaam kennis te makenquote:Op donderdag 24 december 2015 00:03 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mijn dank is groot.
[ afbeelding ]
Normale gesprekken met fokkersquote:Op donderdag 24 december 2015 00:03 schreef renwan het volgende:
[..]
Laten we het maar even rustig doen, soms komt er dan nog een normaal gesprek uit
quote:Op donderdag 24 december 2015 00:03 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Normale gesprekken met fokkers
Ik kan soms erg serieus zijn.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:03 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Normale gesprekken met fokkers
Een vriendin van mij is laatst lesbie geworden. Stond opeens te bekken met een meisje terwijl ik met haar pa aan het praten wasquote:
Een ex van me bekte ook graag met vrouwen als het d'r uitkwam, had er geen moeite meequote:Op donderdag 24 december 2015 00:05 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is laatst lesbie geworden. Stond opeens te bekken met een meisje terwijl ik met haar pa aan het praten was__!
Rustig maar. Ik ben bi. Vind het leuk meiden te zien naakt. Maar met jongens doenquote:Op donderdag 24 december 2015 00:05 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is laatst lesbie geworden. Stond opeens te bekken met een meisje terwijl ik met haar pa aan het praten was__!
Nee niks mis meequote:Op donderdag 24 december 2015 00:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Een ex van me bekte ook graag met vrouwen als het d'r uitkwam, had er geen moeite mee
Ik vraag me bij jouw UI steeds af waar je naar kijkt?quote:
Dat hier vermeldenquote:Op donderdag 24 december 2015 00:06 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Rustig maar. Ik ben bi. Vind het leuk meiden te zien naakt. Maar met jongens doen
DUZZY HOE IS HET MET JE ZUSquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |