Daarnet miste ze kerkdiensten en noemde ze zichzelf nog protestantse.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijbelse namen zijn ook wel mooi vaak
Ik identificeer mij erg sterk met de Christelijke cultuur.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind jou veel naar de bijbel neigen voor een atheist, Loka!
Sjekquote:
Ik drink vrij weinig Nederlands bierquote:
Wat voor danquote:Op woensdag 23 december 2015 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik drink vrij weinig Nederlands bier
waarom zou ikquote:Op woensdag 23 december 2015 23:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ga je je dan ook ouder gedragen?
snap ikquote:
Coronaatjes, of Leffe, Kriek.quote:
Jij hebt echt geen smaak.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Coronaatjes, of Leffe, Kriek.
En RadlerMaar dat is van Grolsch of Amstel vaak.
om een meisje te krijgenquote:
echt nietquote:
Oh ja. Nee had even een vraag nog idd. Had iets besteld en dan staat er verwachte datum natuurlijk. Bij mij was het 23 dec tot 4 Jan. Maar meestal komt die dan 4 Jan toch? Want zou wel chill zijn als die morgen zou komen.quote:
Boeiend. Mensen die sommige merken bier slootwater vinden terwijl het nog geen 10 procent verschilt qua smaak van ander bierquote:
Wat voor ''pils'' of ''bier'' drink jij?quote:Op woensdag 23 december 2015 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Corona.
Paardenpis met suiker.
Kies er 2.
Het is allemaal al geen bier, maar pils.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boeiend. Mensen die sommige merken bier slootwater vinden terwijl het nog geen 10 procent verschilt qua smaak van ander bier
Wanneer had je dat besteld?quote:Op woensdag 23 december 2015 23:58 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oh ja. Nee had even een vraag nog idd. Had iets besteld en dan staat er verwachte datum natuurlijk. Bij mij was het 23 dec tot 4 Jan. Maar meestal komt die dan 4 Jan toch? Want zou wel chill zijn als die morgen zou komen.
Sof heeft wel een goeie naam, ja.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sof heeft de mooiste naam van deze SC.
awwquote:Op woensdag 23 december 2015 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sof heeft de mooiste naam van deze SC.
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:59 schreef Lavenderr het volgende:
Tjacka van harte gefeliciteerd met je verjaardag
dank je lieverdquote:Op woensdag 23 december 2015 23:59 schreef Lavenderr het volgende:
Tjacka van harte gefeliciteerd met je verjaardag
alle liefs,
Lav
Geen druppel.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:59 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wat voor ''pils'' of ''bier'' drink jij?
Wat dronk jij dan?quote:Op woensdag 23 december 2015 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is allemaal al geen bier, maar pils.
En het verschil proef je echt wel.
Kill staat er niet bij?quote:Op donderdag 24 december 2015 00:00 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
Fokkeh gaat voor marry.
Das nog wel het grappige ja. Vriend van mij had altijd een grote bek over Grolsch niet te zuipen. Had ik het labeltje verwisseld met Heineken was het opeens heerlijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boeiend. Mensen die sommige merken bier slootwater vinden terwijl het nog geen 10 procent verschilt qua smaak van ander bier
Triest ben je dan wel ja.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Das nog wel het grappige ja. Vriend van mij had altijd een grote bek over Grolsch niet te zuipen. Had ik het labeltje verwisseld met Heineken was het opeens heerlijk.
Lijkt me een gat in de markt. Misschien moet ik me daar ook voor opgevenquote:
Sorry, als je dat verschil niet proeft heb je geen smaakpapillenquote:Op donderdag 24 december 2015 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Triest ben je dan wel ja.
Het is fucking bier
Ja en ik vroeg je alquote:Op donderdag 24 december 2015 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sorry, als je dat verschil niet proeft heb je geen smaakpapillen
dan word je massaal vermoordquote:Op donderdag 24 december 2015 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me een gat in de markt. Misschien moet ik me daar ook voor opgeven
Grolsch als het even kon.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en ik vroeg je al
Wat dronk jij dan?
Je kan maar 1 keer vermoord worden hoorquote:
ezellquote:
Nou, dat smaakt echcst 100 keer anders dan Heineken jaquote:Op donderdag 24 december 2015 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Grolsch als het even kon.
Maar ik dronk verder alles wel, ook als het niet te zuipen was.
Heineken is echt niet te zuipen.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, dat smaakte vast 100 keer anders dan Heineken ja: D
Tuurlijk proef je het verschil. Maar raden welke pils het is.... da's vrij lastig. (met blinddoek) of labeltje verwisselen en dan niet je eigen bier herkennen. Sowieso bierquote:Op donderdag 24 december 2015 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sorry, als je dat verschil niet proeft heb je geen smaakpapillen
Vooral een non-uitspraak vaak gemaakt door `bierkenners''quote:Op donderdag 24 december 2015 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heineken is echt niet te zuipen.
Of mensen die hun pils wel proevenquote:Op donderdag 24 december 2015 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral een non-uitspraak vaak gemaakt door `bierkenners''
Van uit China? Een keer uit de UK besteld kreeg ik het op de laatste dag. Hoor wel vaker negatieve dingen over de UK met ebay over verzendenquote:
Hoi Insoquote:Op donderdag 24 december 2015 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of mensen die hun pils wel proeven
Vanuit China vaak 2 weken ja.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Van uit China? Een keer uit de UK besteld kreeg ik het op de laatste dag. Hoor wel vaker negatieve dingen over de UK met ebay over verzenden
dm inso gewoon ofzo snijboonquote:
marryquote:Op donderdag 24 december 2015 00:06 schreef Ezell het volgende:
Wat zouden jullie kiezen?
Bij Sof
Marry, fuck or kill?
Moet eventjes over darten gaan Sof, heb je nog gekeken vanavond?quote:
Sowieso marryquote:Op donderdag 24 december 2015 00:06 schreef Ezell het volgende:
Bij Sof
Marry, fuck or kill?
nee ik kijk dat nooitquote:Op donderdag 24 december 2015 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet eventjes over darten gaan Sof, heb je nog gekeken vanavond?
dank je lieverdquote:
dank je lieverdquote:
dank je lieverdquote:
dank je lieverdquote:
ik ook niet.quote:
hoezo nietquote:Op donderdag 24 december 2015 00:07 schreef Fok-it het volgende:
Als McGrath, Tjacka en VA marry zeggen geloof ik ze niet
Als je een huwelijk aangaat mag je het meerdere keren consumerenquote:Op donderdag 24 december 2015 00:07 schreef Fok-it het volgende:
Dat is gewoon een verbloeming om geen fuck te hoeven kiezen natuurlijkquote:
wat is datquote:Op donderdag 24 december 2015 00:07 schreef Fok-it het volgende:
Mag. Maar je bent dan nog niet zeker van seksquote:Op donderdag 24 december 2015 00:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je een huwelijk aangaat mag je het meerdere keren consumeren
quote:
quote:
awwhhhquote:
Sof is een lief meisje.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:08 schreef Ezell het volgende:
denk dat iedereen marry heeft bij sof
waarom niet alleen fuckquote:Op donderdag 24 december 2015 00:08 schreef Ezell het volgende:
denk dat iedereen marry heeft bij sof
killquote:Op donderdag 24 december 2015 00:06 schreef Ezell het volgende:
Bij Sof
Marry, fuck or kill?
Is met dubbel m geloof ik.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je een huwelijk aangaat mag je het meerdere keren consumeren
Mwah oke, zou gisteren dan binnen geweest moet zijn. Of het komt vandaag nog..quote:Op donderdag 24 december 2015 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vanuit China vaak 2 weken ja.
Festivalbier is van elk merk klachtwaardig.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:08 schreef richolio het volgende:
Ik vind al die "normale" biertjes gewoon wel te doen. Heineken is ook gewoon lekker.
Er gingen van de zomer mensen zeiken op die grote van bierleverancier van festivals, dat veranderde namelijk van Grolsch naar Heineken. Lekker beoeiend ook
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sof is een lief meisje.
Niet iemand die je voor een ONS zou nemen
Ohja daar heb je me al eerder in verbeterd. Consommeren, ofzo?quote:Op donderdag 24 december 2015 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is met dubbel m geloof ik.
Jij hebt geen smaakpapillen!!xquote:Op donderdag 24 december 2015 00:08 schreef richolio het volgende:
Ik vind al die "normale" biertjes gewoon wel te doen. Heineken is ook gewoon lekker.
Er gingen van de zomer mensen zeiken op die grote switch van bierleverancier van festivals, dat veranderde namelijk van Grolsch naar Heineken. Lekker beoeiend ook
Kan door kerst natuurlijk wat uitlopen bij de PostNL hequote:Op donderdag 24 december 2015 00:08 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mwah oke, zou gisteren dan binnen geweest moet zijn. Of het komt vandaag nog..
het is maar bier. Als je nou geen onderscheid kon maken tussen bier en wijn oke.quote:
Consummeren meen ik. Is te lang geleden.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja daar heb je me al eerder in verbeterd. Consommeren, ofzo?
Als er smaakverschil in zit, waarom zou je dan voor het minderwaardige product gaan.quote:
Ja, klopt. Zocht het maar even op, maar je hebt gelijk.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Consummeren meen ik. Is te lang geleden.
Of het ligt nog bij de douane.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan door kerst natuurlijk wat uitlopen bij de PostNL he
Kan ook. Maar ik weet vrijwel zeker dat je wel over een week in huis hebt.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:10 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Of het ligt nog bij de douane.
Jij vind het minderwaardig. Dat is wat anders.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als er smaakverschil in zit, waarom zou je dan voor het minderwaardige product gaan.
Dat 2e.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:10 schreef supersof het volgende:
Een jaar lang geen internet of een jaar lang geen seks?
Jaar geen seksquote:Op donderdag 24 december 2015 00:10 schreef supersof het volgende:
Poeeeeeh.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:10 schreef supersof het volgende:
Hahaquote:Op donderdag 24 december 2015 00:10 schreef supersof het volgende:
Wat heeft dat er mee te maken dan dat het slootwater is vaak?quote:Op donderdag 24 december 2015 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vind het minderwaardig. Dat is wat anders.
Hoeveel mensen er dat goedkope Lidl-bier drinkenNou dat is ook niet bepaald meerderwaardig qua smaak denk ik
als je een partner had danquote:
geen seksquote:Op donderdag 24 december 2015 00:10 schreef supersof het volgende:
Dat die mensen dat ook gewoon drinken omdat ze het lekker vinden?quote:Op donderdag 24 december 2015 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken dan dat het slootwater is vaak?
Dronken word je ervan. Maar voor de smaak ga je toch nooit iets minderwaardigs drinken
quote:Op donderdag 24 december 2015 00:11 schreef Tjacka het volgende:
ik heb echt een kut cadeau van mijn ouders gehad
een band voor het hardlopen
die niet eens past
Ik zou inderdaad niet trouwen, dat vind ik veel te ver vooruit gepland, maar de andere optie zou dan fuck zijn, maar dat vind ik dan weer veel te denigrerend.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:07 schreef Fok-it het volgende:
Dan ook geen seks denk ik. Maar danwordt het wel stuk lastiger jaquote:
wat voor bandquote:Op donderdag 24 december 2015 00:11 schreef Tjacka het volgende:
ik heb echt een kut cadeau van mijn ouders gehad
een band voor het hardlopen
die niet eens past
Dat kan. Ik vind het kutbier.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat die mensen dat ook gewoon drinken omdat ze het lekker vinden?
Ook dat is gewoon bierquote:Op donderdag 24 december 2015 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Festivalbier is van elk merk klachtwaardig.
Dit.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik maar kusjes en knuffels en intimiteit krijg hoeft er niet eens per se seks te zijn.
Meteen concluderen dat iemand geen smaakpapillen heeft is wel wat anders natuurlijk.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan. Ik vind het kutbier.
Maar schijnbaar mag dat niet, want het is maar bier.
ja oke truequote:Op donderdag 24 december 2015 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik maar kusjes en knuffels en intimiteit krijg hoeft er niet eens per se seks te zijn.
Jij zegt dat je geen verschil mag vinden want het is maar bier.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meteen concluderen dat iemand geen smaakpapillen heeft is wel wat anders natuurlijk.
ohquote:Op donderdag 24 december 2015 00:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
voor je mobiel in te doen
maar mijn mobiel is te groot
Vast wel. Tis een grinder horloge ideaal toch ging eigenlijk perongeluk.. was een beetje aan het speuren. Drukte ik op betalen terwijl ik al met Paypal ingelogd was, was die al betaald. Ik direct geannuleerd had die kk chinees hem al opgestuurd. Lekker geloofwaardig ookquote:Op donderdag 24 december 2015 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan ook. Maar ik weet vrijwel zeker dat je wel over een week in huis hebt.
mag vinden? Ikzelf merk niet heel erg veel vrschil nee tussen een Amstel of een Heineken of een Grolsch.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij zegt dat je geen verschil mag vinden want het is maar bier.
die heb ik ook gekregen voor kerstquote:Op donderdag 24 december 2015 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
oh
ik dacht dat je vliegtickets kreeg
Dan vind ik heel bijzonder.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
mag vinden? Ikzelf merk niet heel erg veel vrschil nee tussen een Amstel of een Heineken of een Grolsch.
Van de actionquote:Op donderdag 24 december 2015 00:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
voor je mobiel in te doen
maar mijn mobiel is te groot
spannend hoorquote:Op donderdag 24 december 2015 00:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die heb ik ook gekregen voor kerst
krijg morgen ook nog ander cadeau voor verjaardag
#deleef
quote:Op donderdag 24 december 2015 00:13 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Vast wel. Tis een grinder horloge ideaal toch ging eigenlijk perongeluk.. was een beetje aan het speuren. Drukte ik op betalen terwijl ik al met Paypal ingelogd was, was die al betaald. Ik direct geannuleerd had die kk chinees hem al opgestuurd. Lekker geloofwaardig ook
papillen wat een kut woordquote:Op donderdag 24 december 2015 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je al het bier op het zelfde nievau schat heb je geen smaakpapillen, ongeacht je voorkeur
nee nog 23 uur en drie kwartierquote:
ja ssstquote:Op donderdag 24 december 2015 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij wil zeker pupillen zeggen he kutpool
godverdommequote:Op donderdag 24 december 2015 00:15 schreef supersof het volgende:
[..]
nee nog 23 uur en drie kwartier
Haha grappig.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:15 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/M(...)6:g:A6EAAOSwPcVVwtOk
Denk je dat het verdund wordt? Op de gratis festivals misschien, die bevrijdingsdag dingen, maar op de grotere festivals heb ik niks gemerkt. Lijkt me meer een mythequote:Op donderdag 24 december 2015 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je word er alleen niet dronken van
Ik heb het gewoon gemerkt.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:16 schreef richolio het volgende:
[..]
Denk je dat het verdund wordt? Op de gratis festivals misschien, die bevrijdingsdag dingen, maar op de grotere festivals heb ik niks gemerkt. Lijkt me meer een mythe
Ik vind het met wijn al zo langzaam gaan.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:16 schreef richolio het volgende:
[..]
Denk je dat het verdund wordt? Op de gratis festivals misschien, die bevrijdingsdag dingen, maar op de grotere festivals heb ik niks gemerkt. Lijkt me meer een mythe
ben jij jomanda?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Bij Feyenoord niet.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar staat bij ajax altijd 5 procent mogen ze toch niet over liegen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets inderdaad.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:16 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee wat heb jij nou te melden dan
quote:Op donderdag 24 december 2015 00:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben jij jomanda?echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op donderdag 24 december 2015 00:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben jij jomanda?Nee het broertje van de andere Fokker op FOKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij FEyenoord is het ook algemeen bekend feit. Daarom is varkenoord zo drukquote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 00:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Oh ja kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Niets inderdaad.kon het ff niet plaatsen
quote:Op donderdag 24 december 2015 00:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh ja kloptkon het ff niet plaatsen
Ja.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
Of was het grapje en is hij gewoon 22?
20-27 denk ik.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is het jongste en oudste waar jullie mee zouden daten?
20-35 denk ik.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
jongste 17quote:Op donderdag 24 december 2015 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
jongste: 21quote:Op donderdag 24 december 2015 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
20quote:Op donderdag 24 december 2015 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
18-23quote:Op donderdag 24 december 2015 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik eigenlijk ook niet.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:22 schreef supersof het volgende:
Ik wil echt niet iemand van mijn leeftijd of jonger
Onze hond ligt nu heel irritant bij mij, dat elke keer als ik op wil staan ik er als een soort circusact overheen moetquote:Op donderdag 24 december 2015 00:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Favoriet plekje. Dierentuin is ook leuk.
Niet heel ongewoon voor een vrouwquote:
wat voor hond heb je?quote:Op donderdag 24 december 2015 00:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Onze hond ligt nu heel irritant bij mij, dat elke keer als ik op wil staan ik er als een soort circusact overheen moet
19-20 maakt toch vrij weinig uitquote:Op donderdag 24 december 2015 00:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Well ik stel het even bij: 20-23. 18/19 jarige jongens zijn een beetje... Anders
mijn broertje is 19quote:Op donderdag 24 december 2015 00:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Well ik stel het even bij: 20-23. 18/19 jarige jongens zijn een beetje... Anders
hequote:Op donderdag 24 december 2015 00:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Dat maakt echt geen drol uit neequote:
Beetje in de viriele range toch.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet heel ongewoon voor een vrouw1/2 jaar jonger dan haarzelf en veel ouder
ahhhh liefquote:
Dankje voor het compliment.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fokker is een knappe chick. Blond enzo
Grijp je kans!
heb jij tinder?quote:Op donderdag 24 december 2015 00:24 schreef McGrath het volgende:
Gebruiken jullie die range dan ook voor tinder?
quote:Op donderdag 24 december 2015 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje in de viriele range toch.
Aw wat lief! Ze zullen altijd wel blij zijn als ze je weer zien?quote:Op donderdag 24 december 2015 00:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Onze hond ligt nu heel irritant bij mij, dat elke keer als ik op wil staan ik er als een soort circusact overheen moet
17*quote:Op donderdag 24 december 2015 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga weg joh jij bent een midget van 16, je mag maximaal 18!
ja is goedquote:Op donderdag 24 december 2015 00:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hey![]()
![]()
[..]
We worden schoonfamilie. Vond zn handje erg leuk op tc
Klapperende eierenstokkenquote:Op donderdag 24 december 2015 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwen van mijn leeftijd worden daar warm van.
Heb ik ook zit ik eindelijk achter de mac gaat die kut kat er voor heen lopen en kopjes vragen direct er af gooienquote:Op donderdag 24 december 2015 00:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Maar er zijn best wel sexy mannen van 35.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
13 jaar wel groot verschil loka.
tuurlijk, geen tinder hebben is voor homo'squote:
ééntje wel denk ik, ik ben de enige die wel eens ruiger speelt, dat ie me zacht in de arm bijt enzo.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Aw wat lief! Ze zullen altijd wel blij zijn als ze je weer zien?
Bloemkoolquote:Op donderdag 24 december 2015 00:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja is goed
dan koop ik wel voor jou turks brood bij de bloemkool
jij bent ook wel een lekker ruig typequote:Op donderdag 24 december 2015 00:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
tuurlijk, geen tinder hebben is voor homo's
[..]
ééntje wel denk ik, ik ben de enige die wel eens ruiger speelt, dat ie me zacht in de arm bijt enzo.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is mijn schatje bij mijn ouders thuisOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Jij bent dan ook bejaard om als +1 voor mn broertje te dienenquote:
jaja ik ga mijn best voor mij doenquote:Op donderdag 24 december 2015 00:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bloemkooldoe dan broccoli met aardappeltjes, wel in een halal way he
quote:Op donderdag 24 december 2015 00:27 schreef supersof het volgende:
[..]Zo lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is mijn schatje bij mijn ouders thuis![]()
Bejaard? Wow..quote:Op donderdag 24 december 2015 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent dan ook bejaard om als +1 voor mn broertje te dienen
[..]Ook lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is mijn schatje bij mijn ouders thuis
Ben wel meer fan van grote honden.
ohquote:Op donderdag 24 december 2015 00:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
[..]
ééntje wel denk ik, ik ben de enige die wel eens ruiger speelt, dat ie me zacht in de arm bijt enzo.
[..]Ahw ik heb een teckel. Echt bazen beesten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is mijn schatje bij mijn ouders thuis![]()
Tjacka`s zelfgemaakte sausquote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 00:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
van die paupersaus
dat hebben wij altijd
kaassaus
Lol watquote:
Voor hem zou je bijna cougar zijn.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet een beetje huilen nu.
Schattig.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
[..]
Jummie, wil ik ook weer eens maken.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb opeens zin in nacho's met gesmolten kaas
Jaaaa, Plutoquote:
Ik ben een beetje bang voor grote hondenquote:Op donderdag 24 december 2015 00:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ook lief!
Ben wel meer fan van grote honden.
Aah ja die zijn ook leukquote:Op donderdag 24 december 2015 00:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ahw ik heb een teckel. Echt bazen beesten.
Daarom vraag ik het ook.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moslims die kerst vieren, uh oke.
fixedquote:Op donderdag 24 december 2015 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
MoslimsFOK!ers die kerst vieren, uh oke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |