SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First Round Draw & Tournament BracketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2016 WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP
SCHEDULE OF PLAY
PRELIMINARY & FIRST ROUNDS
(P) Denotes Preliminary Round
Thursday December 17 (7pm-11pm)
Andy Boulton 2-1 Per Laursen (P)
Jamie Lewis 1-3 Daryl Gurney
Peter Wright 3-0 Keegan Brown
Gary Anderson 3-0 Andy Boulton
Friday December 18
Afternoon Session (1pm-5pm)
Qiang Sun 0-2 Mick McGowan (P)
John Henderson 1-3 Darren Webster
Justin Pipe 0-3 Christian Kist
Mark Webster 3-0 Mick McGowan
Evening Session (7pm-11pm)
Thanawat Gaweenuntawong 0-2 Rene Eidams (P)
Brendan Dolan 0-3 Kyle Anderson
Kim Huybrechts 2-3 David Pallett
Michael van Gerwen 3-2 Rene Eidams
Saturday December 19
Kim Viljanen 2-1 Sven Groen (P)
Steve Beaton 3-0 Koha Kokiri
Ian White 1-3 Dimitri Van den Bergh
Kevin Painter 3-0 Kim Viljanen
Keita Ono 2-0 Alex Tagarao (P)
Simon Whitlock 2-3 Ricky Evans
Vincent van der Voort 3-0 Laurence Ryder
Phil Taylor 3-0 Keita Ono
Sunday December 20
Michael Rasztovits 0-2 Rob Szabo (P)
Andy Hamilton 2-3 Joe Murnan
Mensur Suljovic 3-1 Jermaine Wattimena
Jamie Caven 3-0 Rob Szabo
Aleksandr Oreshkin 2-1 Paul Lim (P)
Stephen Bunting 3-0 Jyhan Artut
Raymond van Barneveld 3-0 Dirk van Duijvenbode
Mervyn King 3-2 Alexander Oreshkin
Monday December 21 (7pm-11pm)
Warrick Scheffer 0-2 John Michael (P)
Robert Thornton 0-3 Alan Norris
Michael Smith 3-2 Jeffrey De Zwaan
James Wade 3-0 John Michael
Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley 2-3 Ronny Huybrechts
Wes Newton![]()
3-1 Cristo Reyes
Dave Chisnall 3-0 Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins 3-1 Darin Young
Wednesday December 23 (7pm-11pm)
Andrew Gilding 3-0 Gerwyn Price
Benito van de Pas 3-1 Max Hopp
Adrian Lewis 3-0 Jan Dekker
Jelle Klaasen v Joe Cullen
SECOND ROUND
Saturday December 26 (6pm-10pm)
Evans v Caven
Chisnall v Kist
G Anderson v Gurney
Sunday December 27
Smith v Beaton
Van den Bergh v Van de Pas
Van der Voort v K Anderson
Van Barneveld v Bunting
Wade v Newton
Van Gerwen v D Webster
Monday December 28
Norris v Murnan
Jenkins v M Webster
Pallett v Suljovic
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis v Gilding
Wright v Huybrechts
Taylor v Painter
Tuesday December 29
King v Klaasen/Cullen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith/Beaton v Van den Bergh/Van de Pas/Hopp
Wade/Newton v Evans/Caven
A Lewis/Gilding v Pallett/Suljovic
G Anderson/Gurney v Van der Voort/K Anderson
Van Gerwen/D Webster v Van Barneveld/Bunting
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/R Huybrechts v Chisnall/Kist
Norris/Murnan v Jenkins/M Webster
Taylor/Painter v King/Klaasen/Cullen
Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Op welke dagen wordt er gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die eerste pijl gooi je te snel en gaat alle kanten op zegt hij. Dat was de enige die hij soms in de T20 gooide
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
MvG kan eigenlijk wel naar huis nu, hierna komt toch niks meer.Un dann rettet kein Kavallerie,
Hij had nu net zo goed naar huis kunnen gaan dan.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is zo afgesproken vrees ik![]()
MvG
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Iedereen is een groot talent volgens de studioLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Cullen heeft wel potentie, maar het komt er maar niet uit. Er zijn enkele dagen dat hij van iedereen kan winnen.![]()
Sneer naar Jellequote:Op woensdag 23 december 2015 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is de Tony Eccles walk-on music.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Op 24 juni 2014 werd Eccles aangeklaagd met vijf aanklachten voor verkrachting op een schoolmeisje. Deze verkrachtingen zouden hebben plaatsgevonden over een periode van vijf jaar, waarin het slachtoffer minderjarig was. [2][3] Op 26 juni 2014 werd Eccles voor deze misdrijven veroordeeld tot een gevangenisstraf voor de duur van 16 jaar.![]()
Daar weet Jelle wel raad mee, 15 jaar.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Tony Eccles nog 15 jaar in de cel. #NeverforgetHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hmm spannende pot wordt dit.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Gelukkig is z'n twitternaam al aangepast als hij nog eens veroordeeld wordt.
@JelleK180Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Al met al moet die wel de sessie zijn met de minste kilo's op het podium. En dat ondanks Lewis en Gilding.![]()
Price en Klaasen zijn ook wel 100+ kilo.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:12 schreef Max23 het volgende:
Al met al moet die wel de sessie zijn met de minste kilo's op het podium. En dat ondanks Lewis en Gilding.![]()
Maar dan nogquote:Op woensdag 23 december 2015 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Price en Klaasen zijn ook wel 100+ kilo.![]()
![]()
quote:Alvast gequote voor dadelijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:12 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Die Cullen is geen Jan Dekkertje hoor![]()
Nee grapjequote:Op woensdag 23 december 2015 23:14 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
[..]
Alvast gequote voor dadelijk.
Cullen ken ik niet![]()
Cullen moet ff wat water knoeien op die smartphoneLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Daar zie ik hem wel toe in staat.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:15 schreef Szura het volgende:
Cullen moet ff wat water knoeien op die smartphone![]()
Heb helaas weinig darts kunnen meepakken afgelopen jaar, maar gooide Jelle een tijd terug niet wat trager? Toen hij naar deze stijl switchte?![]()
Jelle wordt papa.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:16 schreef Smoofie het volgende:
Heeft jelle nog met zn chick van vorig jaar![]()
en 96 met 20 d19 d19quote:Op woensdag 23 december 2015 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Jelle gooide ook ooit 129 uit door T19 D18 D18![]()
Kan hij niks aan doen. Hij wordt heel de tijd ingefluisterd om die spam te verkondigen..quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja, inderdaad. Hij zei in het interview vooraf nog dat ie tegenwoordig niet meer zo snel gooit.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:17 schreef Grifte het volgende:
Heb helaas weinig darts kunnen meepakken afgelopen jaar, maar gooide Jelle een tijd terug niet wat trager? Toen hij naar deze stijl switchte?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
gelukkig hoeft hij niet veel maandelijkse tv-tijd op te sparen met dit tempoquote:Op woensdag 23 december 2015 23:17 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Robert M is opgebleven voor deze wedstrijd.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik snap die heineken reclame niet, waarom zingen die chicks?VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Kijk ik wel naar uitquote:Op woensdag 23 december 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Klaasen heeft wel kutloting met King in de volgende ronde..
![]()
King is een subtopper net als Jelle. Kan die wel van winnen.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Klaasen heeft wel kutloting met King in de volgende ronde.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
moet prima kunnenquote:Op woensdag 23 december 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Klaasen heeft wel kutloting met King in de volgende ronde.![]()
Omdat alle mannen dronken zijn. En ze blijkbaar met een nuchtere hengst willen copuleren.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:19 schreef mabo11 het volgende:
Ik snap die heineken reclame niet, waarom zingen die chicks?Charlie: How's it going in there?
Behalve van Barneyquote:Op woensdag 23 december 2015 23:20 schreef hafcfan het volgende:
King verlieat altijd van Nederlanders
Charlie: How's it going in there?
King pakt ie wel.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Klaasen heeft wel kutloting met King in de volgende ronde.![]()
Met wat voor gevoel stapt cullen het podium op?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Maijer heeft echt zo'n vragenlijstje dat hij dagelijks om 14u opstelt he
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Laat hij opstellen door de redactie natuurlijkquote:Op woensdag 23 december 2015 23:23 schreef Szura het volgende:
Maijer heeft echt zo'n vragenlijstje dat hij dagelijks om 14u opstelt heMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
''Wat was jouw hoogtepunt van de eerste ronde?''quote:Op woensdag 23 december 2015 23:23 schreef Szura het volgende:
Maijer heeft echt zo'n vragenlijstje dat hij dagelijks om 14u opstelt he![]()
Uitschakeling van Huybrechtsquote:Op woensdag 23 december 2015 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Wat was jouw hoogtepunt van de eerste ronde?''Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Nou en of.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:24 schreef Smoofie het volgende:
Klaasens vriendin is wel lekker toch![]()
![]()
Dat wordt een milf ja.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:24 schreef Smoofie het volgende:
Klaasens vriendin is wel lekker toch![]()
picsquote:Op woensdag 23 december 2015 23:24 schreef Smoofie het volgende:
Klaasens vriendin is wel lekker tochIk ben inmiddels overleden.![]()
Het ontbreken van Ad is toch wel een smet op de eerste ronde.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:26 schreef Szura het volgende:
Ad zou zich afvragen of hij 180 ging gooien![]()
DuTank vindt het niet grappig, zou je kunnen ophouden?quote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De eerste paar kon ik nog wel om lachen, maar nu is het een beetje hetzelfdequote:Op woensdag 23 december 2015 23:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
DuTank vindt het niet grappig, zou je kunnen ophouden?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mijn oprechte excuses.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
DuTank vindt het niet grappig, zou je kunnen ophouden?Ik ben inmiddels overleden.![]()
doet pijn nog steeds. Maar Gary was een mooie WK.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Klaasen stond 1-3 + 1-2 voor toen![]()
Veel handiger zo, die scoreUn dann rettet kein Kavallerie,
Ik zit nu wel te twijfelen of ik als Luigi of Minion naar Ahoy ga..quote:Op woensdag 23 december 2015 23:27 schreef Swetsenegger het volgende:
wordt een beetje sacherijnig van continue die beelden van die dronken Engelsen tussendoor.![]()
Welke stagiair loopt daar de boel te verneuken?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Klaasson speelt ijzersterk. Van GerwiaansCharlie: How's it going in there?
Wat is het hoogst verliezende gemiddelde? Ik neem aan van De Zwaanquote:Op woensdag 23 december 2015 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
JELLE KLAASEN
Match Average
100.77
JOE CULLEN
Match Average
98.39Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
tot nu toe wel jaquote:Op woensdag 23 december 2015 23:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat is het hoogst verliezende gemiddelde? Ik neem aan van De ZwaanIm hung like Einstein
And Smart as a Horse![]()
96.2 neverforgetquote:Op woensdag 23 december 2015 23:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat is het hoogst verliezende gemiddelde? Ik neem aan van De Zwaan![]()
Was die pot Anderson alweer vergeten. Stel je voor..Charlie: How's it going in there?
Godverdomme hoe kon ik dat vergeten, vieze brainfartquote:
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
96.2 96.2 96.2 96.2 96.2 96.2 96.2quote:Op woensdag 23 december 2015 23:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat is het hoogst verliezende gemiddelde? Ik neem aan van De ZwaanIk ben inmiddels overleden.![]()
Jelle zat diep jaquote:Op woensdag 23 december 2015 23:31 schreef Smoofie het volgende:
Zal mvg positief reageren als analyticus of zit het nog diep?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik heb een gratis nieuwe kraskalender gewonnenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:32 schreef hafcfan het volgende:
Sneu voor Cullen dit. Als je die aides van gisteren zagIm hung like Einstein
And Smart as a Horse![]()
Ik moet ze nog alllemaal netjes open makenquote:Op woensdag 23 december 2015 23:32 schreef Szura het volgende:
Ik heb een gratis nieuwe kraskalender gewonnen![]()
Tjah je trekt elkaar op in niveauquote:Op woensdag 23 december 2015 23:32 schreef hafcfan het volgende:
Sneu voor Cullen dit. Als je die aids van gisteren zag
Sinds van gerwen die britse sms slet in de tabloits terug zag kan hij z'n morele toontje richting The One Eyed Trousers Snake niet meer volhouden natuurlijkquote:![]()
STOP DE PERSENquote:Op woensdag 23 december 2015 23:34 schreef luckass het volgende:
Nog kwartiertje en dan zijn we 2 dagen dartsloos![]()
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sinds van gerwen die britse sms slet in de tabloits terug zag kan hij z'n morele toontje richting The One Eyed Trousers Snake niet meer volhouden natuurlijk![]()
![]()
5 minutenquote:Op woensdag 23 december 2015 23:34 schreef luckass het volgende:
![]()
Goed opgemerkt.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sinds van gerwen die britse sms slet in de tabloits terug zag kan hij z'n morele toontje richting The One Eyed Trousers Snake niet meer volhouden natuurlijk![]()
@Ajacied422 & Anoonumus
Zien jullie het nu wel?
--------
Cullen staat overigens wel beter te gooien dan verwacht.![]()
Zou Mike hem een hand gaan geven als ze weer spelen? Denk het toch niet, maar hoop dat het nu eindelijk een keer klaar is.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wtf Hoe gooit een koningscobra dan
Ja kutzooi iddquote:Op woensdag 23 december 2015 23:34 schreef luckass het volgende:
#KlaasenWC2016Charlie: How's it going in there?
Sinds wanneer mag die kerel eigenlijk weer mee darten?
Zo heel lang geleden is dat toch nog niet wel?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"![]()
Ook aan mvg want die lijkt ook wel op een mobgolquote:Op woensdag 23 december 2015 23:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Jelle laat graag zijn piek zien.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
De reclames duurde bij elkaar langer dan de wedstrijd
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:39 schreef hafcfan het volgende:
Wat een god zeg. Jelle in de PL graag![]()
Hoogste gemiddelde winnaar = hoogste gemiddelde verliezer, jawelquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Oppurtinisme ten top hier weermaar wel uitsekende pot natuurlijk. King is wel te doen maar nog hoger dan begint ie te shaken altijd.
![]()
quote:quote:Op woensdag 23 december 2015 23:12 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Die Cullen is geen Jan Dekkertje hoor![]()
![]()
![]()
Klaasen sloopt kingCharlie: How's it going in there?
In Engeland moet dat geen probleem zijn!quote:Op woensdag 23 december 2015 23:39 schreef Spooky4u het volgende:
Knap hoor, vanavond 2 jonge grietsjes extra.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Jelle Klaasen 102,54
Gary Anderson 99,55
Adrian Lewis 99,53
Mensur Suljovic 99,44
Dave Chisnall 99,37
Michael van Gerwen 99,03
Phil Taylor 98,39
Mervyn King 97,84
Alan Norris 96,88
Jamie Caven 96,55
Jeffrey de Zwaan 96,2
Peter Wright 95,91
Steve Beaton 95,87SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cullen gooide gewoon ruime 90. Daar had die veel potten mee gewonnen.quote:Charlie: How's it going in there?
Jan Dekker en Cullen schelen ook maar 4 punten gemiddeld.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Cullen gooide gewoon ruime 90. Daar had die veel potten mee gewonnen.![]()
In deze vorm all the way. Klaasen is in potentie een monster.quote:Charlie: How's it going in there?
3de ronde want Taylorquote:VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Daar had ie Newton mee naar huis gegooid.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Cullen gooide gewoon ruime 90. Daar had die veel potten mee gewonnen.![]()
"Maar"quote:Op woensdag 23 december 2015 23:43 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Jan Dekker en Cullen schelen ook maar 4 punten gemiddeld.
En Huybrechts en Barney etcquote:Op woensdag 23 december 2015 23:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Daar had ie Newton mee naar huis gegooid.
Huybrechts is naar huis gegooid.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En Huybrechts en Barney etc![]()
Ronniequote:Op woensdag 23 december 2015 23:45 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Huybrechts is naar huis gegooid.Charlie: How's it going in there?
twitter:iain_cash twitterde op woensdag 23-12-2015 om 23:38:39@SkySportsDarts Has @JelleK180 got a taxi waiting outside with the meter running? #WHDarts #LoveTheDarts reageer retweet
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Michael in een speelfilm, dat gaat beelden opleveren als Bossie als clownMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: