SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik ook. Draai ik weer eens te wild om.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
en krijg soms een tik van een slapend persoon.
Nee, ze negeert je domme getroll en begint maar over wat anders omdat ze blijkbaar wel wil blijven praten.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb een echte
maar deed gisteren beetje trollen enzo toch
ging ze mij negeren
nu weer ineens tegen mij praten met
´ik ben gisteren naar de sauna geweest´
toch raar
Ik hou wel van biggetjes.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:14 schreef FrauMilena het volgende:
Mensen raken enthousiast terwijl ik gewoon crossbreed ben tussen een big en een spookje.
oh ik trollde net weerquote:Op woensdag 23 december 2015 22:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, ze negeert je domme getroll en begint maar over wat anders omdat ze blijkbaar wel wil blijven praten.
En die is er dus totaal niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, moet wel een beetje chemie zijn
ja ik ben een zebra denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op woensdag 23 december 2015 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik ben een zebra denk ikNahwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 december 2015 22:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, moet wel een beetje chemie zijn
waarom zitten jullie zo om elkaar heen te draaien dan ;squote:Op woensdag 23 december 2015 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En die is er dus totaal niet.
quote:Op woensdag 23 december 2015 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik ben een zebra denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee hoor dat denk ik nietquote:Op woensdag 23 december 2015 22:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi paxcon
ga jij ook naar de hondenrace in dublin
lief hequote:
wow sofquote:Op woensdag 23 december 2015 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
waarom zitten jullie zo om elkaar heen te draaien dan ;s
ik ga wel hondenracesquote:Op woensdag 23 december 2015 22:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee hoor dat denk ik niet
wel naar de guinnessfabriek
wat is erquote:
Bij anderen bedoel je? Neequote:Op woensdag 23 december 2015 22:26 schreef Lokasenna het volgende:
Durven jullie alles te doen wat je alleen ook doet als je bij je vriend(in) bent?
jaquote:Op woensdag 23 december 2015 22:26 schreef Lokasenna het volgende:
Durven jullie alles te doen wat je alleen ook doet als je bij je vriend(in) bent?
alleen zingen durfde ik nietquote:Op woensdag 23 december 2015 22:26 schreef Lokasenna het volgende:
wicklow sorryquote:Op woensdag 23 december 2015 22:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
is dat een berg? Kan op google niks vinden
Jawel.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:26 schreef Lokasenna het volgende:
Zou roken promoten.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:27 schreef Amarantha het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)t-nu-echt-veranderen En menthol sigaretten worden verbodenWaarom dat eigenlijk?
oh okequote:
Menthol sigaretten zou het promoten? Wat een onzin. Vind ze wel vies maar goed.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou roken promoten.
Een oud Duitse premier heeft voor tientallen duiezenden euros menthols ingeslagen
Sigaretten met smaak in het algemeen.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Menthol sigaretten zou het promoten? Wat een onzin. Vind ze wel vies maar goed.
Kan ik nooit meer per ongeluk een menthol sigaret van iemand aanstekenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sigaretten met smaak in het algemeen.
wat is er?quote:
Mijn vriendin baalt wel, die rookt clickquote:Op woensdag 23 december 2015 22:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan ik nooit meer per ongeluk een menthol sigaret van iemand aansteken
volgens mij 2 uurtjes ofzoquote:Op woensdag 23 december 2015 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh ziet er mooi uit ja
is belfast goed te doen vanuit dublin?
Welke? Black devils?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:30 schreef Amarantha het volgende:
Gaan de bedenke vanille sigaretten er dus ook. Rook ze zelf al 8 jaar niet meer maar ruikt wel lekker als iemand anders het rookt haha.
Gewoon veel inkopen voor 2020. En dan later weer gewone sigaretten roken denk ik zo.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vriendin baalt wel, die rookt click
ACh, dan gestopt toch.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon veel inkopen voor 2020. En dan later weer gewone sigaretten roken denk ik zo.
Oh zit je me te trollen danquote:Op woensdag 23 december 2015 22:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik vind het grappig hoe je reageert.
Black devils heb ik van m'n 14e tot 16e echt heel veel gerooktquote:
Wow kon ik dat maarquote:Op woensdag 23 december 2015 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig rookt mijn vriendin hooguit een pakje per week.
belfast heb je in een dagje wel gedaan denk ikquote:Op woensdag 23 december 2015 22:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja ik zie het inderdaad, best aantrekkelijk
Nouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is leuk johquote:
hij in expeditie robinsonquote:
CLICK SIGARETTENquote:Op woensdag 23 december 2015 22:32 schreef Amarantha het volgende:
En die click sigaretten waren net zo'n succes.
kost iets van 22 ekkies volgens mij retourtje met de treinquote:Op woensdag 23 december 2015 22:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
belfast heb je in een dagje wel gedaan denk ik
Denk verder wel dat het aanmoedigt hoor. Niet dat ik voor verbod bentquote:Op woensdag 23 december 2015 22:32 schreef Amarantha het volgende:
En die click sigaretten waren net zo'n succes.
Niets ;Pquote:Op woensdag 23 december 2015 22:33 schreef Amarantha het volgende:
Inso wat rookte ze daarvoor dan? Volledig menthol of gewoon?
Mweh nee. Maar goed ik vind menthol sigaretten ook best wel vies.quote:
Pax, is het al serieus met je date?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
kost iets van 22 ekkies volgens mij retourtje met de trein
dat is goed te doen
schijnt ook mooie route te zijn langs de kustquote:Op woensdag 23 december 2015 22:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
kost iets van 22 ekkies volgens mij retourtje met de trein
dat is goed te doen
Ze vond normale sigaretten heel vies en toen ging ze met uitgaan click rokenquote:
Tja dan moet ze voor 2020 maar zorgen dat ze stoptquote:Op woensdag 23 december 2015 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze vond normale sigaretten heel vies en toen ging ze met uitgaan click roken
Dan gewoon bezwangeren om stoppen te forceren!quote:Op woensdag 23 december 2015 22:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja dan moet ze voor 2020 maar zorgen dat stopt
quote:Op woensdag 23 december 2015 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan gewoon bezwangeren om stoppen te forceren!
Helpt opzich wel als mijn zusje hier de hele dag is rook ik ook helemaal niet.quote:
cute ben jijquote:Op woensdag 23 december 2015 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Helpt opzich wel als mijn zusje hier de hele dag is rook ik ook helemaal niet.
maar daarna te veel verslaving tochquote:
wat denk jequote:Op woensdag 23 december 2015 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar daarna te veel verslaving toch
ben jij nog gestopt
quote:Op woensdag 23 december 2015 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
Welk nummer moet er sowieso gespeeld worden op jullie begrafenis/crematie?
Gorillaz - On Melancholy Hillquote:Op woensdag 23 december 2015 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
I love myself van Hailee Steinfield ofzoquote:Op woensdag 23 december 2015 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2015 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
Maakt me niets uit.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
het is gewoon erg gezelligquote:Op woensdag 23 december 2015 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pax, is het al serieus met je date?
Amazing Grace op bagpipes.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2015 22:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
schijnt ook mooie route te zijn langs de kust
en dan kan ik eindelijk fappen in die twee dagen
6 tot 10 januariquote:Op woensdag 23 december 2015 22:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]fappen is overrated
wanneer ga je
gelukkig maarquote:Op woensdag 23 december 2015 22:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh dan ontlopen we elkaar net een paar dagen
nou zeg wat onaardigquote:Op woensdag 23 december 2015 22:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gelukkig maar
slapen jullie in hostel of niet
toot, heb ik het nou helemaal gemist of is het uit met je vriendin?quote:
zo bedoel ik niet hoorquote:
weet ik zo nietquote:Op woensdag 23 december 2015 22:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zo bedoel ik niet hoor
in welke
wauw wat vraag ik veel
ik lijk wel verliefd op je
quote:Op woensdag 23 december 2015 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil deze. Gewoon omdat ik het mooi en rakend vind.
Jep al een paar weekjesquote:Op woensdag 23 december 2015 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
toot, heb ik het nou helemaal gemist of is het uit met je vriendin?
Ik vind het zo'n krachtig nummer van Requiem For A Dream. Zou wel een liedje zijn voor als het afgelopen is en de kist de zaal uitgedragen wordt ofzo.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die eerste is tof ja
Die tweede ga ik zo even luisteren, heb nu die van Kaneel opstaan
oh balenquote:
Je moet vooral je eigen begravenis niet willen dirigeren.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:46 schreef Amarantha het volgende:
Maar als ik jong kom te overlijden weet ik niet of ik het mijn vader aan moet doen om Pink Floyd te draaien, hij is echt grote fan.
Als ik jong kom te overlijden weet ik wel welke muziek ik wil hoor.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet vooral je eigen begravenis niet willen dirigeren.
Ben oprecht geinteresseerd wat die nadelen zijnquote:Op woensdag 23 december 2015 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn peettante is heel lang terminaal geweest en daardoor alles tot in de puntjes geplant. Maar daar zitten wel wat nadelen aan.
Als familie vind je het dan toch nooit goed genoeg als je de details gaat regelen, omdat het allemaal zo goed opgeschreven staat. Dat levert nog wel eens wat famiieruzies op, of mensen die meer met de perfectie bezig zijn dan met hun eigen rouwproces.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben oprecht geinteresseerd wat die nadelen zijn
Oh ik ben niksquote:Op woensdag 23 december 2015 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben protestant.
Maar het principe is wel mooi vind ik.
Ik ben Anglicaans en identificeer me door mijn moeders opvoeding meer als Katholiekquote:Op woensdag 23 december 2015 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
Best raar, ik identificeer mij nog best wel als protestant terwijl ik eigenlijk helemaal niet gelovig ben.
Ik denk niet dat 't m wordt, het jurkje is grijs/zwart en dan ben ik al helemaal een plank.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
Best raar, ik identificeer mij nog best wel als protestant terwijl ik eigenlijk helemaal niet gelovig ben.
mooi zoquote:Op woensdag 23 december 2015 22:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
thnx. Ben er wel overheen eigenlijk
Jammer.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 't m wordt, het jurkje is grijs/zwart en dan ben ik al helemaal een plank.
Maar ik pas hem nog ,soort van.
Die kies ik ook als mijn vader komt te overlijden denk ik.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:49 schreef Paxcon het volgende:
mijn vader wil ook shine on you crazy diamond zei hij eens tegen me
quote:
Krijgen ze bij jullie kerk ook gratis eten?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog wel eens als ik zondag thuis zit en echt niets te doen heb de gedachte dat het misschien leuk zou zijn om naar de kerk te gaan.
Meestal plakje cake bij de koffie na die tijd. Hollands he.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Krijgen ze bij jullie kerk ook gratis eten?
Nee Pax, dat moet niet.quote:
Ik ga morgen naar het kindjewiegen met een paar neefjes en nichtjes zoals ze dat in het Nederlands noemen.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meestal plakje cake bij de koffie na die tijd. Hollands he.
Ah okay, een paar wensen opschrijven is dan beterquote:Op woensdag 23 december 2015 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als familie vind je het dan toch nooit goed genoeg als je de details gaat regelen, omdat het allemaal zo goed opgeschreven staat. Dat levert nog wel eens wat famiieruzies op, of mensen die meer met de perfectie bezig zijn dan met hun eigen rouwproces.
ik las mobielquote:Op woensdag 23 december 2015 22:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou het serieus voor mijn moeder lastiger vinden om begravenis muziek te bedenken dan voor mijn vader..
Komt misschien omdat mijn vader een goede muziekstijl heeft waar ik wel wat van ken![]()
Ik haat nederlandse muziek best wel over het algemeen.
quote:Op woensdag 23 december 2015 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee Pax, dat moet niet.
Af en toe even hem laf erin hangen en dan weer lief zijn.
Waar je kinderen heenbrengt tijdens de dienst?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar het kindjewiegen met een paar neefjes en nichtjes zoals ze dat in het Nederlands noemen.
Doen protestanten dat ook, althans, echte protestanten.
Dat is prima. En soms is alles regelen ook niet slecht, maar mijn peettante ging een beetje over haar begravenis heen regeren. Iets wat ze als ze het had geweten ook niet had gewild.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ah okay, een paar wensen opschrijven is dan beter
Beide vind ik wel. Heb van beide veel overgenomen.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:54 schreef Amarantha het volgende:
Wie van jullie ouders heeft de betere muziekstijl? Jullie vader of moeder?
Nee, een soort toneelstuk van de geboorte van Jezus met een echte baby enzo, en daar een mis omheen voor kinderen tussen 3-12, katholieken en anglicanen doen dat wel vaak.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar je kinderen heenbrengt tijdens de dienst?
Meeste kerken hebben wel een soort van kindernevendienst voor de kinderen tot 12 jaar of oppasruimte voor de echt kleintjes.
die van mn vader sluit in ieder geval beter aan bij die van mijquote:Op woensdag 23 december 2015 22:54 schreef Amarantha het volgende:
Beide een fantastische muziekstijlquote:Op woensdag 23 december 2015 22:54 schreef Amarantha het volgende:
Beiden goed want ze moeten luisteren wat ze willen en voor hen is het een goede smaakquote:Op woensdag 23 december 2015 22:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben god eeuwig dankbaar dat ik mijn vader zijn kant op gegaan ben qua muziekquote:Op woensdag 23 december 2015 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beide vind ik wel. Heb van beide veel overgenomen.
Wow wijze woorden hoorquote:Op woensdag 23 december 2015 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Beiden goed want ze moeten luisteren wat ze willen en voor hen is het een goede smaak
#wijskind
ja dat heb je goed gezienquote:Op woensdag 23 december 2015 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je lijkt me ook wel een beetje een kleffe boy.
Oh dat. Bij kerk van mijn ouders deden ze wel een kersttoneelstuk.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, een soort toneelstuk van de geboorte van Jezus met een echte baby enzo, en daar een mis omheen voor kinderen tussen 3-12, katholieken en anglicanen doen dat wel vaak.
quote:Op woensdag 23 december 2015 22:56 schreef Amarantha het volgende:
Kennen jullie Jannes? Daar is mijn moeder hele grote fan van.
Lief.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja dat heb je goed gezien
vind dat echt heel chill
quote:Op woensdag 23 december 2015 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh dat. Bij kerk van mijn ouders deden ze wel een kersttoneelstuk.
Allemaal oude mannen die in dialect 'de koning loat u groet'n' tegen Pilatus zeiden enzo.
hoe kom je daaraanquote:Op woensdag 23 december 2015 22:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Why u Capslocking me
Is toch gewoon maan
kan je normaal gaan doenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:54 schreef Amarantha het volgende:
Haha ik ken Lokje daar niet goed genoeg voor om dat te wetenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lief.
Zou je kleffer zijn dan Lokje?
Hehehehehehe.quote:
😂😂😂😂quote:Op woensdag 23 december 2015 22:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hoe kom je daaraan
of zit je op je mobiel
doe even normaal tegen amagodinquote:Op woensdag 23 december 2015 22:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik had al begrepen dat je dat niet kon
Hij verkiest het te ondergaan. Kaneel is erg lief.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha ik ken Lokje daar niet goed genoeg voor om dat te weten
En jij dan? Of heeft Lokje veelvuldig met afwijzing te maken?
Oud, de rest is niet te vretenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:59 schreef Tjacka het volgende:
wat vinden jullie de fijnste kaassoort? oud, jong of jong belegen?
quote:Op woensdag 23 december 2015 22:59 schreef Tjacka het volgende:
jong belegenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:59 schreef Tjacka het volgende:
In stukken gesnedenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:59 schreef Tjacka het volgende:
Belegen komijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:59 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2015 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij verkiest het te ondergaan. Kaneel is erg lief.
oke dat is fouterquote:
Ik eet geen hamquote:Op woensdag 23 december 2015 23:01 schreef Tjacka het volgende:
wat vinden jullie fijne ham? schouderham, achterham of beenham?
Beenham en dan warm.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:01 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben soms wel een beetje klefquote:Op woensdag 23 december 2015 22:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha ik ken Lokje daar niet goed genoeg voor om dat te weten
En jij dan? Of heeft Lokje veelvuldig met afwijzing te maken?
Achterham sowieso.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:01 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Achterham sowieso.
Ben je een tosti aan het beleggen ofzo?
Ze laat me gewoon nooit los.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]haha
Ik zie kaneel al zuchtend op de bank zitten als jij weer knuffelavances maakt
5 slanke mensen. Van ons passen er maar 3 op.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze laat me gewoon nooit los.
Ze kan ook niet op de bank zitten zonder mij aan te raken.
Er kunnen 5 mensen op de bank zitten
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
5 slanke mensen. Van ons passen er maar 3 op.
Plsquote:Op woensdag 23 december 2015 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel erg lief hoorquote:Op woensdag 23 december 2015 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ben je dan alleenquote:Op woensdag 23 december 2015 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:05 schreef Tjacka het volgende:
drinken jullie soms wel eens appelsap?
Nee. Ik drink alleen water en thee.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:05 schreef Tjacka het volgende:
Dat ben ik.quote:
Zeker. Maar het maakt werken wel lastig.quote:
Wat bedoel je?quote:
ja somsquote:Op woensdag 23 december 2015 23:05 schreef Tjacka het volgende:
Gewoon Lokje de andere helft laten nakijken in het weekendquote:Op woensdag 23 december 2015 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ben ik.
Ik durf je geen buikpics terug te sturen.
[..]
Zeker. Maar het maakt werken wel lastig.
[..]
Wat bedoel je?
Soms heb ik hem een tijdje niet aangeraakt en komt hij bij mij de gemiste aandacht halen door met zijn hoofd bij mij op schoot te gaan liggen ofzo. En dan beweert hij nog steeds dat ik de klefste van ons twee ben.quote:
of er andere mensen bij zittenquote:Op woensdag 23 december 2015 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ben ik.
Ik durf je geen buikpics terug te sturen.
[..]
Zeker. Maar het maakt werken wel lastig.
[..]
Wat bedoel je?
met suiker?quote:Op woensdag 23 december 2015 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Ik drink alleen water en thee.
Kijk dit soort openbaringen moeten we hebbenquote:Op woensdag 23 december 2015 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms heb ik hem een tijdje niet aangeraakt en komt hij bij mij de gemiste aandacht halen door met zijn hoofd bij mij op schoot te gaan liggen ofzo. En dan beweert hij nog steeds dat ik de klefste van ons twee ben.
Dan vraag ik kost en inwoning als betaling toch.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon Lokje de andere helft laten nakijken in het weekend
dit komt allemaal in mijn fokdossierquote:Op woensdag 23 december 2015 23:07 schreef FrauMilena het volgende:
Maar wat ben je aan het doen Tjacka?
Koud water, warme thee.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wel warm water dan toch
Djokovic doet dat ook
Dan bakt hij 's avonds gewoon een lekker biefstukje ofzo voor jequote:Op woensdag 23 december 2015 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan vraag ik kost en inwoning als betaling toch.
Oh ok. Alleen helder, troebel is vies.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit komt allemaal in mijn fokdossier
Beter linzen in tomatensausquote:Op woensdag 23 december 2015 23:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan bakt hij 's avonds gewoon een lekker biefstukje ofzo voor je
Ze is dan druk bezig met nerden.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon Lokje de andere helft laten nakijken in het weekend
Maar dat ben je ookquote:Op woensdag 23 december 2015 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms heb ik hem een tijdje niet aangeraakt en komt hij bij mij de gemiste aandacht halen door met zijn hoofd bij mij op schoot te gaan liggen ofzo. En dan beweert hij nog steeds dat ik de klefste van ons twee ben.
Nee, met zijn tweeén.quote:
Schoudersquote:Op woensdag 23 december 2015 23:09 schreef Tjacka het volgende:
Wat is jullie favoriete lichaamsdeel?
rug, schouders, armen. mits mooi gevormdquote:Op woensdag 23 december 2015 23:09 schreef Tjacka het volgende:
ah okéquote:Op woensdag 23 december 2015 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is dan druk bezig met nerden.
[..]
Maar dat ben je ook
[..]
Nee, met zijn tweeén.
Als er anderen bijzijn, dan zijn we afstandelijk.
ik bedoel bij jezelfquote:Op woensdag 23 december 2015 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
rug, schouders, armen. mits mooi gevormd
Van ons zelf of van een ander?quote:Op woensdag 23 december 2015 23:09 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben niet goed met vlees.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan bakt hij 's avonds gewoon een lekker biefstukje ofzo voor je
Speel je Goths?quote:
chanant is dat hequote:Op woensdag 23 december 2015 23:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ah oké
ik moet altijd kotsen van stelletjes die dat wel doen
mondquote:Op woensdag 23 december 2015 23:09 schreef Tjacka het volgende:
Oohquote:
doe altijd randomquote:Op woensdag 23 december 2015 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van ons zelf of van een ander?
[..]
Ik ben niet goed met vlees.
[..]
Speel je Goths?
quote:
ik schrik hiervanquote:
ik vind mijn borst erg mooiquote:Op woensdag 23 december 2015 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh, bij mezelf.
Chest en bovenarmen
vieszoet ookquote:Op woensdag 23 december 2015 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Zal ik een snoeplolly eten of niet
Viesdik wel
Ik heb gespierde rugfetish bij mannen :squote:Op woensdag 23 december 2015 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee dat was bij anderen, ik heb een beetje schouderfetish
laatste vraag ook graagquote:Op woensdag 23 december 2015 23:11 schreef Fok-it het volgende:
Smeerkaas
Boterham
Geen appelsap
Voor Tjacka
smeerkaas op melba toast of bugles is echt teringlekkerquote:Op woensdag 23 december 2015 23:11 schreef Fok-it het volgende:
Smeerkaas
Boterham
Geen appelsap
Voor Tjacka
dit is geen grapquote:
Ik vind mezelfwel goeie kont hebbenquote:
Gewoon normaalquote:
Ik vind m'n handen mooi. Beetje vrouwelijk alleenquote:Op woensdag 23 december 2015 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
dit is geen grap
misschien alleen mijn kleine teen niet mooi
die van mij is ook mooiquote:Op woensdag 23 december 2015 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind mezelfwel goeie kont hebben
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Tjacka zuipt gewoon tigmiljoen biertjes weg voor de cam
Kon je kont maar van positie wisselen met je gezicht jaquote:
Ja ik vind mijn handen ook mooi. Mijn nagels ookquote:Op woensdag 23 december 2015 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind m'n handen mooi. Beetje vrouwelijk alleen
nou bedankt zegquote:Op woensdag 23 december 2015 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kon je kont maar van positie wisselen met je gezicht ja
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kon je kont maar van positie wisselen met je gezicht ja
Wat vind jij beter bij een man. Overdreven mannelijke dikke koleschoppen of iets vrouwelijke handenquote:Op woensdag 23 december 2015 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik vind mijn handen ook mooi. Mijn nagels ook
Oui.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
Het schijnt dat ik wel goede taille heb verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |