Dat denk ik niet en heb ik niet gezegd.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:32 schreef ChrisCarter het volgende:
Tingo.
Een AK is geen one-hit-kill wonder. Waarom denk je dat toch?
Waarom vind je het dan onlogisch dat "zoveel schoten" naar jouw zeggen "maar" 89 slachtoffers hebben gemaakt? Terwijl je nog niet eens de basiskennis van munitie hebt om die uitspraak te doen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat denk ik niet en heb ik niet gezegd.
of overhitting van een AK-47.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:05 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Waarom vind je het dan onlogisch dat "zoveel schoten" naar jouw zeggen "maar" 89 slachtoffers hebben gemaakt? Terwijl je nog niet eens de basiskennis van munitie hebt om die uitspraak te doen?
quote:
Volgens de Laura Croix 'shot six times' zangeres verhaal heeft ze toch de terroristen 'Allah Akbar' gehoord aan 't roepen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Denk je dat je ontsnapt te zijn aan de dood en een zwaar trauma, zulke details nog goed kunt herinneren?
nee, dat zegt de media, er is geen beeld en geluid van dat zij dat zegt.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Volgens de Laura Croix 'shot six times' zangeres verhaal heeft ze toch de terroristen 'Allah Akbar' gehoord aan 't roepen.
Weer zo'n slechte berichtgeving maar mensen blijven gewoon geloven.Success ermee.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, dat zegt de media, er is geen beeld en geluid van dat zij dat zegt.
En hoezo kan dit dan weer niet?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Volgens de Laura Croix 'shot six times' zangeres verhaal heeft ze toch de terroristen 'Allah Akbar' gehoord aan 't roepen.
het lijkt mij niet echt geloofwaardig, net uit een coma en direct die mic onder der neus, ik denk dat de doktoren of blauwe dat nog niet eens toelaten.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Weer zo'n slechte berichtgeving maar mensen blijven gewoon geloven.Success ermee.
Als je bepaalde verhaaltjes niet geloofwaardig vind dan is toch verstandig om veel andere verhalen niet te vertrouwen....of is 't weer de good old 'liars don't lie all the time'....quote:Op woensdag 30 december 2015 17:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het lijkt mij niet echt geloofwaardig, net uit een coma en direct die mic onder der neus, ik denk dat de doktoren of blauwe dat nog niet eens toelaten.
En weer zo'n achterlijke opmerking . Amazing.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
En hoezo kan dit dan weer niet?
Want eeeeeeeeeeeh dat roepen moslims bijna bij elke poep of scheet!
Zelfde als wij oh god roepen...
Eh nee hoor lees het originele bericht nog eens goed, zat namelijk een behoorlijke tijd tussen voor ze ondervraagt werd, want ze kon eerst nog niet spreken door haar verwondingen.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het lijkt mij niet echt geloofwaardig, net uit een coma en direct die mic onder der neus, ik denk dat de doktoren of blauwe dat nog niet eens toelaten.
Alles duid op fake terrorisme, gewoon om de moslims in kwaad daglicht te zetten en gelijk weer een ban op wapens te krijgen en als bonus, dat de mensen hun privacy weer inleveren tov de regering.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:27 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als je bepaalde verhaaltjes niet geloofwaardig vind dan is toch verstandig om veel andere verhalen niet te vertrouwen....of is 't weer de good old 'liars don't lie all the time'....
Nee dat is gewoon zo..quote:Op woensdag 30 december 2015 17:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
En weer zo'n achterlijke opmerking . Amazing.
en waarom moet ik dat verhaal geloven?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eh nee hoor lees het originele bericht nog eens goed, zat namelijk een behoorlijke tijd tussen voor ze ondervraagt werd, want ze kon eerst nog niet spreken door haar verwondingen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_in_Bataclan__.html
"Laura is al sinds 10 december uit coma, maar kon niet direct praten."
Nou simpel. ga naar syrie.. je weet wel het gebied waar de IS de baas is..quote:Op woensdag 30 december 2015 17:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Alles duid op fake terrorisme, gewoon om de moslims in kwaad daglicht te zetten en gelijk weer een ban op wapens te krijgen en als bonus, dat de mensen hun privacy weer inleveren tov de regering.
Alsof dit in het verleden heeft geholpen, ha. nee, laat maar, geef mij maar gewoon een wapen, ik vertrouw wel op mijzelf ipv "die regering"
Omdat daar je opmerking over ging!quote:Op woensdag 30 december 2015 17:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en waarom moet ik dat verhaal geloven?
IS, haha het nieuwe al quida, ze blijven maar vijanden verzinnen om te fearmongeren en privacy af te nemen. Zwitersland heeft er geen last van, denk je wel 2x na, want je vuurt 1 kogel af, krijg je er 10 voor terug.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nou simpel. ga naar syrie.. je weet wel het gebied waar de IS de baas is..
En dan hebben we gelijk binnen kort wel weer een filmpje voor het volgende topic..
BNW / Geloven julllie dat IS zulke gelikte video's maakt?
als ik zou gewond was als haar zou het mij geen zooi interesseren wat ze zeiden. tenzij de media dat er weer uit pikt of erbij verzint om het verhaal een kant op te draaien, media is zoiezo nogal subjectief of onder de plak van de blauwe.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:40 schreef Tingo het volgende:
'She has awful nightmares. She knew that a lot of people had been killed. She is asking a lot of questions.
The singer remembers hearing attackers shouting 'Allahu Akbar' as she mowed down dozens of people at the venue, her brother told the Sunday Times.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)a.html#ixzz3vp4sg800
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
Dus de MSM weer wat verzonnen heeft? Tis heel vaak gebeuren.
Laat maar - het lijkt dat jij graag gelooft elke stuk stereotypsiche onzin er is te vinden.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon zo..
Serieus je moet eens opletten hoe vaak mensen hier het wel niet zeggen.
In het arabisch betekend het god is groot, en hier zeggen wij dan oh god.
Naar mijn mening rolt het bij ons toch wat makkelijker over de tong..
En jah iedereen kent die uitdrukking zo onderhand wel, dus zo bijzonder vind ik het niet.
En WAAROM zou men dat niet kunnen herinneren???
Dus de media verzint wat verhaaltjes maar basis van 't hele verhaal geloof je wel?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als ik zou gewond was als haar zou het mij geen zooi interesseren wat ze zeiden. tenzij de media dat er weer uit pikt of erbij verzint om het verhaal een kant op te draaien, media is zoiezo nogal subjectief of onder de plak van de blauwe.
tuurlijk niet, deze aanslag was gewoon nep, met een agenda, zelfde met de ontwapening van de USA, het gaat te langzaam, dus maar zoveel mogelijk shootings, tot dat de verboden er door zijn.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dus de media verzint wat verhaaltjes maar basis van 't hele verhaal geloof je wel?
Wat was het laatste wat je mee kreeg?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als ik zou gewond was als haar zou het mij geen zooi interesseren wat ze zeiden. tenzij de media dat er weer uit pikt of erbij verzint om het verhaal een kant op te draaien, media is zoiezo nogal subjectief of onder de plak van de blauwe.
Nee hoor, er word hier genoeg onzin neer gepost wat ik niet geloof!quote:Op woensdag 30 december 2015 17:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
Laat maar - het lijkt dat jij graag gelooft elke stuk stereotypsiche onzin er is te vinden.
Er veranderd tot dus ver nog geen fluit!quote:Op woensdag 30 december 2015 17:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tuurlijk niet, deze aanslag was gewoon nep, met een agenda, zelfde met de ontwapening van de USA, het gaat te langzaam, dus maar zoveel mogelijk shootings, tot dat de verboden er door zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |