abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158559776
Bekijk deze IS video eens en je zult gelijk zien wat ik bedoel met de TT (geen schokkende beelden):

http://heavy.com/news/201(...)sored-youtube-daesh/

Het volgende filmpje duurt zo'n 20 minuten. Tot bij 17 minuten is het filmpje prima te kijken en is er eigenlijk weinig schokkends te zien. Je hoeft niet lang te kijken om te zien wat ik bedoel met de TT:

http://video.foxnews.com/(...)live/?#sp=show-clips

Waar het mij omgaat is dat deze producties veel te gelikt overkomen. De graphics die worden gebruikt doen denken aan een nieuwe uitgave van Call of Duty en de rest aan een Hollywood film. De production value is echt veel te hoog.

IS zijn hersenloze barbaren, maar de propaganda moet ons doen geloven dat het hersenloze barbaren zijn... met hersenen!

Ze willen een kalifaat, maar zijn zo dom om continu het Westen te provoceren met kidnappingen en aanslagen dat ze geen kans krijgen om echt een kalifaat op te bouwen. Dat getuigt niet echt van goed strategisch denken. Maar we moeten wel geloven dat IS een zeer professionele marketing afdeling heeft om het gedachtegoed van IS uit te dragen, wat strategisch/tactisch wel weer erg slim is. Wel dom dat ze hun prioriteiten dan weer niet op orde hebben. Wat zijn ze nou, slim of dom??

En wisten jullie dat het Israelische bedrijf SITE vaak de IS video's de wereld in brengt voordat IS dat zelf voor elkaar krijgt?

Rita Katz is de woordvoerster van SITE. Even googelen op haar naam en Isis. HIer is wat info:
https://www.intellihub.com/rita-katz-fake-isis-video-exposed/

Grappig dat IS super professionele video's weet te maken voor hun professionele markerting campagne, maar dan is een Israelisch bedrijf ze net steeds voor met het uitbrengen van de video's! Blijkbaar weet IS heel veel van productie, maar is distributie op het internet niet helemaal hun ding.

Zelfs Fox news maakt melding van neppe IS video's die in studios zijn opgenomen:

Experts say ISIS ransom clip faked
http://www.foxnews.com/wo(...)o-kill-japanese.html

Mijn positie:

Er zijn wel degelijk extremistische moslims in de wereld, maar het gevaar van IS wordt overdreven door onder andere de CIA en de Mossad. De CIA en de Mossad zijn bezig met propaganda en willen ons doen geloven dat IS super georganiseerd is en daarom heel erg gevaarlijk. Ik heb een heel sterk vermoeden dat deze IS video's niet door IS worden gemaakt, maar door mensen die er baat bij hebben dat het Westen de moslims blijft haten (verdeel en heers) en dat er oorlog gevoerd kan worden (fijn geld verdienen voor het militair industriële complex).

Iedereen die zijn huiswerk een beetje heeft gedaan, weet dat het officiele verhaal rondom 9/11 niet helemaal lijkt te kloppen en dat sowieso de Mossad een nogal verdachte rol heeft gespeeld bij 9/11 om het maar even voorzichtig te zeggen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Probably_on_pcp op 27-12-2015 04:01:29 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zondag 27 december 2015 @ 02:27:28 #2
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_158559918
Sicke graphics, nice IS
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_158560131
Tis wel Bollywoodachtig allemaal hé?
:o
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_158560275
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 02:19 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Bekijk deze IS video eens en je zult gelijk zien wat ik bedoel met de TT (geen schokkende beelden):

http://heavy.com/news/201(...)sored-youtube-daesh/

Het volgende filmpje duurt zo'n 20 minuten. Tot bij 17 minuten is het filmpje prima te kijken en is er eigenlijk weinig schokkends te zien. Je hoeft niet lang te kijken om te zien wat ik bedoel met de TT:

http://video.foxnews.com/(...)live/?#sp=show-clips

Waar het mij omgaat is dat deze producties veel te gelikt over komen. De graphics die worden gebruikt doen denken aan een nieuwe uitgave van Call of Duty en de rest aan een Hollywood film. De production value is echt veel te hoog.

IS zijn hersenloze barbaren, maar de propaganda moet ons doen geloven dat het hersenloze barbaren zijn... met hersenen!

Ze willen een kalifaat, maar zijn zo dom om continu het Westen te provoceren met kidnappingen en aanslagen dat ze geen kans krijgen om echt een kalifaat op te bouwen. Dat getuigt niet echt van goed strategisch denken. Maar we moeten wel geloven dat IS een zeer professionele marketing afdeling heeft om het gedachtegoed van IS uit te dragen, wat strategisch/tactisch wel weer erg slim is. Wel dom dat ze hun prioriteiten niet op orde hebben.

En wisten jullie dat het Israelische bedrijf SITE vaak de IS video's de wereld in brengt voordat IS dat zelf voor elkaar krijgt?

Rita Katz is de woordvoerster van SITE. Even googelen op haar naam en Isis. HIer is wat info:
https://www.intellihub.com/rita-katz-fake-isis-video-exposed/

Grappig dat IS super professionele video's weet te maken voor hun professionele markerting campagne, maar dan is een Israelisch bedrijf ze net steeds voor met het uitbrengen van de video's! Blijkbaar weet IS heel veel van productie, maar is distributie op het internet niet helemaal hun ding.

Mijn positie:

Er zijn wel degelijk extremistische moslims in de wereld, maar het gevaar van IS wordt overdreven door onder andere de CIA en de Mossad. De CIA en de Mossad zijn bezig met propaganda en willen ons doen geloven dat IS super georganiseerd is en daarom heel erg gevaarlijk. Ik heb een heel sterk vermoeden dat deze IS video's niet door IS worden gemaakt, maar door mensen die er baat bij hebben dat het Westen de moslims blijft haten (verdeel en heers) en dat er oorlog gevoerd kan worden (fijn geld verdienen voor het militair industriële complex).

Iedereen die zijn huiswerk een beetje heeft gedaan, weet dat het officiele verhaal rondom 9/11 niet helemaal lijkt te kloppen en dat sowieso de Mossad een nogal verdachte rol heeft gespeeld bij 9/11 om het maar even voorzichtig te zeggen.
Ben het met je eens.

Het is natuurlijk vreemd dat ISIS nog niks bij Israël gedaan heeft toch?
-
pi_158560280
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 02:40 schreef zhe-devilll het volgende:
Tis wel Bollywoodachtig allemaal hé?
:o
Ja het slaat echt helemaal nergens op.

Tot ik deze filmpjes zag, moest ik eigenlijk niet zoveel weten van de theorieën dat Westerse inlichtingendiensten achter IS zaten.

Maar toen ik deze IS propaganda voor het eerst zag, had ik deze reactie :') Dit is echt zo nep en overdreven allemaal.
pi_158560322
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 02:50 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ben het met je eens.

Het is natuurlijk vreemd dat ISIS nog niks bij Israël gedaan heeft toch?
Dat is inderdaad verdacht.
pi_158560367
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 02:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dat is inderdaad verdacht.
En wat ook apart is dat de VS ze bewapenen en pissig zijn dat Rusland ze bombarderen in Syrië.
-
pi_158560426
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 02:57 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

En wat ook apart is dat de VS ze bewapenen en pissig zijn dat Rusland ze bombarderen in Syrië.
Je de mythe dat IS heel erg sterk is en moeilijk te verslaan, die moet wel in stand worden gehouden natuurlijk.

Wanneer de Russen korte metten maken met een stel idioten in pick-up trucks, dan slaat het Westen een modderfiguur en wordt het duidelijk voor de Westerse burgers dat IS helemaal niet zo'n grote bedreiging is als men ons wil doen geloven.
pi_158560472
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 03:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Je de mythe dat IS heel erg sterk is en moeilijk te verslaan, die moet wel in stand worden gehouden natuurlijk.

Wanneer de Russen korte metten maken met een stel idioten in pick-up trucks, dan slaat het Westen een modderfiguur en wordt het duidelijk voor de Westerse burgers dat IS helemaal niet zo'n grote bedreiging is als men ons wil doen geloven.
Yep. Maar wat het Westen wil is dat Assad verdwijnt.

En ook daar zal het dan een puinhoop worden, net als Irak en Libië.
-
pi_158560490
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 03:05 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Yep. Maar wat het Westen wil is dat Assad verdwijnt.

En ook daar zal het dan een puinhoop worden, net als Irak en Libië.
Syrië is al een puinhoop. Het kan niet erger worden. Tenzij men een atoombom op gooit. Video's gezien van Damascus? Puin, puin en nog eens puin.
pi_158560518
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 03:07 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Syrië is al een puinhoop. Het kan niet erger worden. Tenzij men een atoombom op gooit.
Syrië is een puinhoop door het Westen.

En als Assad verdwijnt wordt het helemaal een zooi daar.
-
pi_158560601
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 02:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Tot ik deze filmpjes zag, moest ik eigenlijk niet zoveel weten van de theorieën dat Westerse inlichtingendiensten achter IS zaten.

Maar toen ik deze IS propaganda voor het eerst zag, had ik deze reactie :') Dit is echt zo nep en overdreven allemaal.
Wat deed je twijfelen over de beelden ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_158560738
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 03:17 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Wat deed je twijfelen over de beelden ?
Het is te gelikt. De production value is te hoog. Mooie snelle graphics en in het 2e filmpje van de OP zijn de scenes met de gevangene zo uit een overdreven Hollywood film gehaald lijkt het.
pi_158560780
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 03:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Het is te gelikt. De production value is te hoog.
Je bedoelt een beetje zoals dit?
-
pi_158560804
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 03:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Het is te gelikt. De production value is te hoog. Mooie snelle graphics en in het 2e filmpje van de OP zijn de scenes met de gevangene zo uit een overdreven Hollywood film gehaald lijkt het.
Of ze zijn serieus getalenteerd dat kan natuurlijk ook :X :o
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_158560866
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 03:37 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Je bedoelt een beetje zoals dit?
Die ken ik ook ja. Jammer dat we niet meer verificatie hebben of het echt van een hackergroep komt.
pi_158560882
Nog een leuke, die ik zojuist ook even aan de OP heb toegevoegd:

Zelfs Fox news maakt melding van neppe IS video's die in studios zijn opgenomen:

Experts say ISIS ransom clip faked
http://www.foxnews.com/wo(...)o-kill-japanese.html

Iedereen even naar de richting van de schaduwen kijken en je afvragen of deze door de zon worden gecreëerd of studio verlichting:

pi_158560884
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 03:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Die ken ik ook ja. Jammer dat we niet meer verificatie hebben of het echt van een hackergroep komt.
Ja precies.. maar het ziet er wel apart uit hey?
-
pi_158560908
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 04:02 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ja precies.. maar het ziet er wel apart uit hey?
Ja, tot nu toe nog geen film of serie gezien die dit zo hebben gebruikt. Kan dus heel goed de real deal zijn.
  zondag 27 december 2015 @ 04:11:32 #20
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_158560958
Ik ging het James Foley onthoofdings filmpje kijken toen er een social media oproep was om niet te kijken en bekende mensen gingen dat ook zeggen en toen werd het verdacht , en ja hoor nep filmpje .
Briljant dat mensen niet gingen kijken door het geloof dat dat het beste was en daarmee JUIST meededen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_158561007
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 04:11 schreef Summers het volgende:
Ik ging het James Foley onthoofdings filmpje kijken toen er een social media oproep was om niet te kijken en bekende mensen gingen dat ook zeggen en toen werd het verdacht , en ja hoor nep filmpje .
Briljant dat mensen niet gingen kijken door het geloof dat dat het beste was en daarmee JUIST meededen .
Ja dat had ik dus ook in eerste instantie. Dan laat men foto's zien uit IS video's en wordt gezegd dat het filmpje te erg is om te laten zien. Daarom zag ik video 2 uit de OP pas een half jaar later en moest ik vervolgens concluderen dat het er wel heel verdacht uit zag allemaal.
  zondag 27 december 2015 @ 04:43:33 #22
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_158561033
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 02:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Zijn er nog meer theorieën waar je niks van wil weten ?
pi_158561039
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 04:43 schreef Summers het volgende:

[..]

Zijn er nog meer theorieën waar je niks van wil weten ?
Nou op t moment kom ik zoveel raars tegen dat ik t gevoel soms heb dat wij als gewone bevolking spelen in "The Truman Show", je weet wel die film met Jim Carrey. Ik sta nu voor veel meer open dan 5 jaar terug.

Maar de platte Aarde theorie bijv., daar hoef je bij mij niet mee aan te komen :)
  zondag 27 december 2015 @ 04:48:09 #24
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_158561042
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 04:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Nou op t moment kom ik zoveel raars tegen dat ik t gevoel soms heb dat wij als gewone bevolking spelen in "The Truman Show", je weet wel die film met Jim Carrey.
Ik weet het , het is een kruising tussen de truman show en the matrix
pi_158561043
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 04:48 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik weet het , het is een kruising tussen de truman show en the matrix
En Equilibrium :)
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: