abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158518318
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 12:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

Happy Xmas THEFXER.
Denk jij dat EoDM heeft 45-50mins om vijf nummers te spelen? Dat zou toch 'n beetje saai zijn?
5x 3-5 min=25 min max
pi_158518529
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 12:48 schreef THEFXR het volgende:

[..]

5x 3-5 min=25 min max
Dat dacht ik ook.En dat past in de official timeline niet.
Het feit dat 'setlst.fm' 3 keer de setlist veranderd heeft is maar 'n kleine onbelangrijke detail natuurlijk.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 25 december 2015 @ 13:07:55 #53
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158518659
Ik begin me af te vragen of jullie ooit een live-optreden hebben meegemaakt ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158518921
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 december 2015 13:07 schreef Copycat het volgende:
M'n eerste was in Januari 1978 en Mummy and Daddy waren er niet bij.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_158518942
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 december 2015 13:07 schreef Copycat het volgende:
Normaliter ben je een stuk alerter, dit geraaskal is al dagen aan de gang
pi_158518971
Nvm

[ Bericht 95% gewijzigd door kalinhos op 25-12-2015 13:29:00 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 25 december 2015 @ 13:39:12 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158519334
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 13:21 schreef opgebaarde het volgende:
Normaliter ben je een stuk alerter, dit geraaskal is al dagen aan de gang
Ik was het even uit het oog verloren. Maar verwachten dat tijdens een concert altijd een rigide setlist van X-minuten per nummer max. wordt aangehouden die continu doorloopt, zonder jammende uitstapjes, tijdvullende interactie tussen band en publiek, is nogal, tja, wereldvreemd.
pi_158519553
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 december 2015 13:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik was het even uit het oog verloren. Maar verwachten dat tijdens een concert altijd een rigide setlist van X-minuten per nummer max. wordt aangehouden die continu doorloopt, zonder jammende uitstapjes, tijdvullende interactie tussen band en publiek, is nogal, tja, wereldvreemd.
Tuurlijk - maar 't wordt toch niet erg makkelijk als je 50minuten van 5 korte nummers kan maken.....daar moet je bijzondere getalenteerd voor zijn, maar als je denkt dat EoDM dat soort band zijn - fijn hoor.
  vrijdag 25 december 2015 @ 13:49:39 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158519586
Ja, jouw taste level is uiteraard leidend ...
pi_158519637
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 december 2015 13:49 schreef Copycat het volgende:
Ja, jouw taste level is uiteraard leidend ...
Ik heb veel van EoMD soort muziek gezien en gehoord - zo speciaal zijn ze helemaal niet.
Denk je dat 't leuke mensen zijn? Tuurlijk zijn er wat eccentrieke gasten in de music industrie, maar imo de EoDM zijn gewoon engerds.
Sorry als je 'n fan van ze ben.

[ Bericht 10% gewijzigd door Tingo op 25-12-2015 14:02:12 (Added zinnetje) ]
  vrijdag 25 december 2015 @ 14:01:42 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158519820
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 13:52 schreef Tingo het volgende:

Ik heb veel van EoMD soort muziek gezien en gehoord - zo speciaal zijn ze helemaal niet.
Sorry als je 'n fan van ze ben.
Aha, je hebt veel van dit soort muziek gehoord en gezien, en dus ...
Who died and made you the expert?
Of vind je dit zelf serieus wel valide argumentatie?

En nee, geen fan.
pi_158519987
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 december 2015 14:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Aha, je hebt veel van dit soort muziek gehoord en gezien, en dus ...
Who died and made you the expert?
Of vind je dit zelf serieus wel valide argumentatie?

En nee, geen fan.
Over de jaren,ja.
Ik zei niet dat ik expert van.

edit:Ja, het is wel goed met je eodm haat zonder substantie.

[ Bericht 27% gewijzigd door jogy op 28-12-2015 21:14:38 ]
  vrijdag 25 december 2015 @ 14:13:23 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158520002
Nee, valide argumentatie. Heus.

Vrolijk kerstfeest!

~:)
pi_158520024
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 14:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Over de jaren,ja.
Ik zei niet dat ik expert van.

wat is de relatie tussen de aanslag zelf?

[ Bericht 35% gewijzigd door jogy op 28-12-2015 21:14:50 ]
pi_158520137
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 14:15 schreef THEFXR het volgende:

[..]

wat is de relatie tussen de aanslag zelf?
Dat EoMD niet de 'real deal' zijn en ze weten heel goed wat niet in Parijs is gebeuren.
pi_158520182
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 14:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat EoMD niet de 'real deal' zijn.
Je moet het me toch echt nog een keer uitleggen, want ik snap werkelijk waar niet wat er niet real aan de band is. En hoe dat van invloed is op de aanslagen in Parijs.
pi_158520210
Oh nee -
Fijne kerst - ik ga ff eten.

[ Bericht 25% gewijzigd door Dance99Vv op 25-12-2015 23:47:24 ]
pi_158520439
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 14:26 schreef Tingo het volgende:
Oh nee -
Fijne kerst - ik ga ff eten.
Smakelijk. Hoop dat het koken geen uren kost terwijl in de meest simpele restaurants het eten in 10min opgewarmd is en kijk je tafelgenoten (of het entertainment op de buis) eens goed in de ogen want allemaal acteurs.
Geen stress, gewoon van genieten en tijd is relatief

[ Bericht 1% gewijzigd door Dance99Vv op 25-12-2015 23:47:00 ]
pi_158521742
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 14:37 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Smakelijk. Hoop dat het koken geen uren kost terwijl in de meest simpele restaurants het eten in 10min opgewarmd is en kijk je tafelgenoten (of het entertainment op de buis) eens goed in de ogen want allemaal acteurs.
Geen stress, gewoon van genieten en tijd is relatief
Nee hoor - twas gewoon 'n snackje voor m'n eerste Tripel bier....en ik heb geen moral guidance nodig. :)
pi_158604925
Sommige vroegen zich af waarom niet meer doden met zoveel kogels, nou hier een verklaring.
Deze meid ving er zes

ma 28 dec 2015, 15:44

Vrouw ontwaakt uit coma na kogelregen in Bataclan

PARIJS -
De 31-jarige zangeres Laura Croix was aanwezig bij het concert van de Eagles of Death Metal in theater Bataclan, op het moment dat terroristen het vuur openden. Laura werd geraakt door zes kalasjnikov-kogels, maar overleefde de aanval. Ze werd kunstmatig in coma gehouden, maar werd eerder deze maand wakker. Voor het eerst doet ze haar verhaal.

Haar oudere broer Sébastien Croix vertelde aan de Sunday Times wat de eerste woorden waren van zijn zus toen ze wakker werd. ,,Ze vroeg als eerst wat er was gebeurd die avond.’’ Volgens hem stelt Laura ontzettend veel vragen. Ze herinnert zich nog wel dat terroristen ’Allahu Akbar’ riepen voordat ze begonnen met schieten. Laura is al sinds 10 december uit coma, maar kon niet direct praten.

Laura werd geraakt in haar borstreek en in haar buik. Een van de zes kogels kwam vast te zitten tussen haar hart en longen. Daarnaast brak ze haar arm en heup en verloor ze twee vingers. In totaal is de zangeres tien keer geopereerd

http://www.telegraaf.nl/b(...)n_in_Bataclan__.html
There is only one religion
pi_158607518
reactie op aangepaste post.

[ Bericht 49% gewijzigd door jogy op 28-12-2015 21:15:25 ]
Conscience do cost.
pi_158622051
quote:
6s.gif Op maandag 28 december 2015 16:46 schreef Dance99Vv het volgende:
Sommige vroegen zich af waarom niet meer doden met zoveel kogels, nou hier een verklaring.
Deze meid ving er zes

ma 28 dec 2015, 15:44

Vrouw ontwaakt uit coma na kogelregen in Bataclan

PARIJS -
De 31-jarige zangeres Laura Croix was aanwezig bij het concert van de Eagles of Death Metal in theater Bataclan, op het moment dat terroristen het vuur openden. Laura werd geraakt door zes kalasjnikov-kogels, maar overleefde de aanval. Ze werd kunstmatig in coma gehouden, maar werd eerder deze maand wakker. Voor het eerst doet ze haar verhaal.

Haar oudere broer Sébastien Croix vertelde aan de Sunday Times wat de eerste woorden waren van zijn zus toen ze wakker werd. ,,Ze vroeg als eerst wat er was gebeurd die avond.’’ Volgens hem stelt Laura ontzettend veel vragen. Ze herinnert zich nog wel dat terroristen ’Allahu Akbar’ riepen voordat ze begonnen met schieten. Laura is al sinds 10 december uit coma, maar kon niet direct praten.

Laura werd geraakt in haar borstreek en in haar buik. Een van de zes kogels kwam vast te zitten tussen haar hart en longen. Daarnaast brak ze haar arm en heup en verloor ze twee vingers. In totaal is de zangeres tien keer geopereerd

http://www.telegraaf.nl/b(...)n_in_Bataclan__.html
Verklaring?
En hoeveel nog meer 'verklaringen' heb je via De Telegraaf/Daily Mail gelezen?
Voor de Bataclan is er echt heel erg weinig over Mme.Croix te vinden. Zangeres ? Hoe komen ze daar bij?
pi_158622392
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 23:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Verklaring?
En hoeveel nog meer 'verklaringen' heb je via De Telegraaf/Daily Mail gelezen?
Voor de Bataclan is er echt heel erg weinig over Mme.Croix te vinden. Zangeres ? Hoe komen ze daar bij?
the 31-year-old Parisian, a singer in a girl band,
http://www.thesundaytimes(...)e/article1649363.ece

gewoon even doorlinken naar het bronartikel.
Je had het zelf over alle onwaarschijnlijkheden en aantal afgevuurde kogels bla bla
Do the math

[ Bericht 0% gewijzigd door Dance99Vv op 29-12-2015 00:01:08 ]
There is only one religion
pi_158622903
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 23:47 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

the 31-year-old Parisian, a singer in a girl band,
http://www.thesundaytimes(...)e/article1649363.ece

gewoon even doorlinken naar het bronartikel.
Je had het zelf over alle onwaarschijnlijkheden en aantal afgevuurde kogels bla bla
Do the math
Oohlala - alsof de Sunday Times is betrouwbaar?
90x6 = 540

Heb je wat voor November 2015 over de miracle girl zangeres gevonden?
  dinsdag 29 december 2015 @ 00:25:19 #75
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_158623466

Kiss The Devil werd gespeeld toen de shooting aanving.

Waarschijnlijk toeval...

net als de simultame drills
Huig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')