Shut down van conspiracy sites?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:21 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Het topic is gestart op het moment dat de terreur-aanslag plaats vond in parijs (op meerdere plaatsen)
We hebben kunnen achterhalen dat voor een multi-aanslag vlak daarvoor(op dezelfde dag) een oefening is gehouden.
Ook werd duidelijk dat er bepaalde plannen waren om wetten en de grondwet te veranderen en door te voeren, waar geen draagkracht voor was.
Daar zijn nog wat andere merkwaardigheden zoals de shut-down van conspiracy-sites op internet.
Daar ging het allemaal over in relatie tot dit topic, de hoax-theorie is er eerst uit gehouden maar later toegestaan en daar gaat het nu nog hoofdzakelijk over o.l.v. Tingo.
Dit is kort samengevat het parijs topic.
Er is zover ik kan vinden nog geen enkele "conspiracy site" gesloten in Frankrijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:56 schreef donderdopje het volgende:
[..]
Shut down van conspiracy sites?
En van jullie mocht er in eerste instatie niet over gepraat worden.
Dus heeft hij op dat gedeelte gelijk!
Zijn er voorbeelden van sites die wel gesloten zijn?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:57 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Er is zover ik kan vinden nog geen enkele "conspiracy site" gesloten in Frankrijk.
We Are Change’s crime was to post a video (below) with a few questions about the Paris attacks. They seriously pissed off the authorities, and it was enough to get the French version banned for ‘reasons of national security’.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:07 schreef donderdopje het volgende:
[..]
Zijn er voorbeelden van sites die wel gesloten zijn?
En hoe kan je zo makkelijk zien of iemand liegt?
Zijn er mensen aan een leugen detector aangesloten?
Hoe werkt dat?
Ik vind het allemaal wat raar want er waren al snel beelden in omloop.
De sites werken gewoon.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:34 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
We Are Change’s crime was to post a video (below) with a few questions about the Paris attacks. They seriously pissed off the authorities, and it was enough to get the French version banned for ‘reasons of national security’.
http://yournewswire.com/f(...)ative-news-websites/
En hier nog een artikel over de shuting down conpsiracy-sites in europa
http://21stcenturywire.co(...)y-government-decree/
De slachtoffers van de aanslag in Brussel kunnen op hun beurt Frankrijk weer aanklagen, is het kringetje rond.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:48 schreef Dance99Vv het volgende:
ma 07 mrt 2016, 18:51
'België was verantwoordelijk voor aanslagen'
BRUSSEL -
De nabestaanden van een van de slachtoffers van de aanslagen in Parijs klagen België aan bij het Europese Hof voor de Rechten van de Mens. België zou het recht om te leven van de slachtoffers niet hebben geëerbiedigd. ,,Hij is dood omdat de Belgische autoriteiten hebben gefaald in de verplichtingen die ze hadden'', zei hun advocate tegen de zender Francetv.
Negen van de dertien terroristen die op 13 november aanslagen pleegden in Parijs, waren afkomstig uit België. Dat land heeft volgens de advocate, Samia Maktouf, onvoldoende gedaan om dergelijke aanvallen te voorkomen en heeft zich schuldig gemaakt aan nalatigheid.
Vorige week bleek dat de politie al in juli 2014 tips kreeg over de radicalisering van de gebroeders Abdeslam, van wie de één zich opblies bij het Stade de France en de ander nog altijd voortvluchtig is. Maktouf wijst ook naar de situatie in de Brusselse wijk Molenbeek. ,,Sharia4Belgium hield er openlijk bijeenkomsten, terwijl het een terroristische organisatie is.'' Ze beschuldigt de toenmalige burgemeester van te grote toegeeflijkheid, waardoor Molenbeek ,,het zwarte gat van jihadisme in Europa'' kon worden.
http://www.telegraaf.nl/b(...)or_aanslagen___.html
Er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in.
Jesse Hughes is a fucking liar en 'n speler in de Bataclan toneelstuk.quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:00 schreef WP8iscool het volgende:
Zag deze merkwaardige titel vandaag:
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/wereld/%e2%80%98security-betrokken-bij-bataclan%e2%80%99/ar-AAgBk9c?li=BBoPOOe
volgens de zanger misten 6 beveiligers die dag, en vond hij het raar dat de beveiliger hem niet aan keek. Hij wilde toen direct een andere beveiliger.
Ah de zanger wist dus dat er een aanslag zou komen? En dat weet je omdat?quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
Jesse Hughes is a fucking liar en 'n speler in de Bataclan toneelstuk.
Ik denk dat hij meer de kans pakt om media aandacht te krijgen. Zelfs Jos Homo komt bij de interviews over de aanslag en de band terwijl hij er niet bij was.quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
Jesse Hughes is a fucking liar en 'n speler in de Bataclan toneelstuk.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:04 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ah de zanger wist dus dat er een aanslag zou komen? En dat weet je omdat?
Lees de vraag nog een keer. Wat jij wel of niet vindt van een band maakt helemaal geen fuck uit.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dit is maar 'n trailer - de hele interview gewoon bizar/extremely creepy is imo.
Ja maar - als je denk dat EoDM de real deal zijn.
Ik zie absoluut geen reden om deze gasten te geloven.
Dan geloof je het niet. Staat je vrij. Het is alleen nogal apart om het niet te geloven omdat je de band niet goed vindt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dit is maar 'n trailer - de hele interview gewoon bizar/extremely creepy is imo.
Ja maar - als je denk dat EoDM de real deal zijn.
Ik zie absoluut geen reden om deze gasten te geloven.
Wat een onzin. Voor dit spektakel luisterde ik wel es naar EoDM geloof ze evengoed niet. Creeps zijn het. Nu moet ik niks meer van ze hebben ook van hun muziek niet.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet. Staat je vrij. Het is alleen nogal apart om het niet te geloven omdat je de band niet goed vindt.
Dat staat je vrij. Ik denk alleen dat hun muziek niets met de aanslag te maken heeft.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een onzin. Voor dit spektakel luisterde ik wel es naar EoDM geloof ze evengoed niet. Creeps zijn het. Nu moet ik niks meer van ze hebben ook van hun muziek niet.
Dat gaat 't helemaal niet om.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet. Staat je vrij. Het is alleen nogal apart om het niet te geloven omdat je de band niet goed vindt.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een onzin. Voor dit spektakel luisterde ik wel es naar EoDM geloof ze evengoed niet. Creeps zijn het. Nu moet ik niks meer van ze hebben ook van hun muziek niet.
Oh shit cadje, tijd om toch weer groot fan te worden blijkbaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:27 schreef donderdopje het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ests-inside-job.html
The frontman of the band whose concert turned into a terrorist bloodbath in Paris has suggested the attack was an inside job, saying he was suspicious of the club's security guards.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |