abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160330229
quote:
7s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:46 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Je zit zo ver naast de waarheid.

http://mens-en-samenlevin(...)tie-met-verlies.html

Lees maar eens. :)
Je hoeft niet smilies te zetten hoor...alsof je wat beters weten.

Goede algemene stuk. Lijkt 'n goede site te zijn. Dankje.

Hier zijn 'n paar quotes van:

Heftige gevoelens:
“De pijn is bijvoorbeeld zo groot zijn dat men boos kan zijn op artsen, op God, of zelfs op de buren.(Zij zijn nog gelukkig, en jij niet!”

Waarom?:
“Bij heel heftige rouw kunnen er gedachten aan suïcide opkomen die angstaanjagend zijn. Men kan erge 'pijn'scheuten voelen, een psychologische pijn die optreedt als de overledene dusdanig wordt gemist, dat je denkt gek te worden. Ondraaglijke huilbuien die weinig opluchten volgen elkaar op. Het leven is zinloos geworden en de 'Waarom?' vraag dringt zich elke minuut op.”

Niets is abnormaal:
“Er zijn ook mensen die het verdriet proberen weg te stoppen en hard gaan werken, sporten of klussen.”

Invloed van relatie en omstandigheden:
“De relatie tot de overledene en de omstandigheden van het overlijden bepalen voor een groot deel in hoeverre de rouwperiode kan worden 'afgesloten' en hoe heftig de emoties zullen zijn. Hoe dichter je bij de dierbare stond, hoe ingrijpender de emoties zullen zijn. Dit geldt met name voor de dood van een partner of kind. Bij verlies van een kind valt tevens een belangrijk deel van de toekomst en levensvervulling van de ouders weg. Een verlies is voorts moeilijker te aanvaarden als de overledene op een gewelddadige manier is gestorven, of zelfmoord heeft gepleegd. In het geval er geen mogelijkheid tot afscheid nemen is, is ook dan het rouwproces zwaarder. Ook in het geval van ouderen die hun partner verliezen, terwijl deze de praktische en financiële zaken regelde, zal de aanpassing aan de nieuwe situatie moeilijk zijn en gepaard gaan met boosheid omdat hij of zij 'in de steek is gelaten'. Anderzijds kan een rouwperiode lichter zijn als het gaat om een overleden vader of moeder die al op leeftijd was.”

De hartevelt, echte commentaren/reacties onder 't stuk zegt ook wat.imo.Dus bedankt weer.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tingo op 01-03-2016 00:03:30 (link wegehaald) ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160330249
Je bent echt spijkers op laag water aan het zoeken naar mijn bescheiden mening.
pi_160330593
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 21:54 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nee, dat maak jij ervan. Je bent geen psycholoog en je kunt niet via tv-beelden of youtube beelden bepalen of iemand echt rouwt. Als je denkt van wel, dan moet je jezelf echt even achter je oren krabben.
De meeste van ons toch zelf verdriet hebben ervaren.Jij gelooft de 'TV beelden of youtube beelden' - ik niet.
Kwestie van perceptie weer.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160330921
quote:
7s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:38 schreef ChrisCarter het volgende:
Nee hoor, ik heb de stuk gewoon gelezen.
pi_160375220
quote:
7s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:38 schreef ChrisCarter het volgende:
Nou,vertel maar...
pi_160378582
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Nou,vertel maar...
Er is geen standaard manier van rouwen. Punt.
pi_160380000
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:56 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Er is geen standaard manier van rouwen. Punt.
Maar wel similar....over 't algemeen. Er is toch 'n wat grotere verschil in de begrafenis ceremonies...maar meestal huilen we als mens in rondom selfde manier.
pi_160380029
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 22:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar wel similar....over 't algemeen. Er is toch 'n wat grotere verschil in de begrafenis ceremonies...maar meestal huilen we als mens in rondom selfde manier.
Neehee.
pi_160380189
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2016 22:33 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Neehee.
Meeste mensen in rondom 't zelfde manier huilen.PUNT.
  woensdag 2 maart 2016 @ 23:09:03 #235
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160381023
Maar goed, geen echte nieuwtjes hier. jammer. :)
There is only one religion
pi_160381086
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 23:09 schreef Dance99Vv het volgende:
Maar goed, geen echte nieuwtjes hier. jammer. :)
Altijd 'leuk' om voor de 89e keer dezelfde discussie met Tingo te voeren.
pi_160398065
Meh niet iedereen reageert hetzelfde. Je zal verwachten nadat een vliegtuig is neergestort recht het publiek in dat je weg (rent) gaat of in paniek heen en weer rent. Huilen of heel stil of raar gaat doen. Immers het niet niets als je overal lichaamsdelen ziet liggen toch? Je gaat dan het liefst zo ver mogelijk van de plek vandaan. Teminste dat is mijn vermoedelijke reactie. Maar in het geval met de crash in Ukraine bijna 14 jaar geleden was dat niet zo echt het geval. Ja gegil. geschreeuw hoorde je wel en veel paniek onder het publiek maar op aantal opnames zie je toch echt ouders die behoorlijk rustig met hun kinderen rondlopen tussen lichaamsdelen waar zojuist een gevechtsvliegtuig meer dan 80 mensen uit elkaar heeft gereten

Persoon die filmt vloekt dan wel maar je ziet hem rustig alles opnemen en inzoomen. Ik zal niet in details treden. Maar hij neemt zijn tijd en zoomt in op alles ( hoe ziek ben je dan?) Voor mij compleet vreemd.

Opvallend vind ik dat iedereen ( jong en oud ) vrij rustig heen en weer loopt. Niet de standaard reactie hé. Ook zie je de piloot (met schietstoel zichzelf heeft kunnen redden) vrij (geschokt?) rustig zitten in het gras en krijgt een schouderklopje van iemand. WTF?

Voor mij een hele vreemde reactie. Welke ouder blijft daar rondlopen met zijn kinderen? Zo vreemd gevonden. Maar ik ga niet twijfelen of er wel een gevechtsvliegtuig is neergestort. Aan de hand van de opnames en in mijn ogen de emoties en reacties van mensen ga ik niet zeggen : false flag

Ooit heb ik een fimpje gezien van een Russische soldaat die door Tsjetsjeense soldaten langzaam werd onthoofd ( zoek dat filmpje nooit op trouwens je hebt een trauma heel je leven)
En deze Russische soldaat zat liggend in de armen van de Tsjetsjeense soldaat en werd gewoon heel rustig langzaam onthoofd met een mes. En dat werd doodleuk gefilmd en de Russiche soldaat gaf letterlijk geen kick en keek gewoon naar de camera alsof het niets was. Hij verzette zich niet. Helemaal niets.

Maar.....je zou verwachten dat je dan toch gaat verzetten je wilt toch niet onthoofd worden of wel soms??? Een 'normaal' reactie is dat iemand zich verzet. Je hebt toch een overleving instinct? Blijkbaar geldt dat niet voor deze Russische soldaat. Maar als ik meeste hier op dit forum mag geloven zouden ze roepen: " hij reageert niet normaal en geeft geen kick dus fake"

Geen mens is hetzelfde. Niet iedereen vertoont dezelfde emotie. En als iemand niet reageert zoals jij denkt te reageren betekent dat niet automatisch dat het nep is of weet ik veel wat je verzint.
  donderdag 3 maart 2016 @ 22:34:08 #238
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_160403901
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 20:15 schreef Szikha2 het volgende:
Meh niet iedereen reageert hetzelfde. Je zal verwachten nadat een vliegtuig is neergestort recht het publiek in dat je weg (rent) gaat of in paniek heen en weer rent. Huilen of heel stil of raar gaat doen. Immers het niet niets als je overal lichaamsdelen ziet liggen toch? Je gaat dan het liefst zo ver mogelijk van de plek vandaan. Teminste dat is mijn vermoedelijke reactie. Maar in het geval met de crash in Ukraine bijna 14 jaar geleden was dat niet zo echt het geval. Ja gegil. geschreeuw hoorde je wel en veel paniek onder het publiek maar op aantal opnames zie je toch echt ouders die behoorlijk rustig met hun kinderen rondlopen tussen lichaamsdelen waar zojuist een gevechtsvliegtuig meer dan 80 mensen uit elkaar heeft gereten

Persoon die filmt vloekt dan wel maar je ziet hem rustig alles opnemen en inzoomen. Ik zal niet in details treden. Maar hij neemt zijn tijd en zoomt in op alles ( hoe ziek ben je dan?) Voor mij compleet vreemd.

Opvallend vind ik dat iedereen ( jong en oud ) vrij rustig heen en weer loopt. Niet de standaard reactie hé. Ook zie je de piloot (met schietstoel zichzelf heeft kunnen redden) vrij (geschokt?) rustig zitten in het gras en krijgt een schouderklopje van iemand. WTF?

Voor mij een hele vreemde reactie. Welke ouder blijft daar rondlopen met zijn kinderen? Zo vreemd gevonden. Maar ik ga niet twijfelen of er wel een gevechtsvliegtuig is neergestort. Aan de hand van de opnames en in mijn ogen de emoties en reacties van mensen ga ik niet zeggen : false flag

Ooit heb ik een fimpje gezien van een Russische soldaat die door Tsjetsjeense soldaten langzaam werd onthoofd ( zoek dat filmpje nooit op trouwens je hebt een trauma heel je leven)
En deze Russische soldaat zat liggend in de armen van de Tsjetsjeense soldaat en werd gewoon heel rustig langzaam onthoofd met een mes. En dat werd doodleuk gefilmd en de Russiche soldaat gaf letterlijk geen kick en keek gewoon naar de camera alsof het niets was. Hij verzette zich niet. Helemaal niets.

Maar.....je zou verwachten dat je dan toch gaat verzetten je wilt toch niet onthoofd worden of wel soms??? Een 'normaal' reactie is dat iemand zich verzet. Je hebt toch een overleving instinct? Blijkbaar geldt dat niet voor deze Russische soldaat. Maar als ik meeste hier op dit forum mag geloven zouden ze roepen: " hij reageert niet normaal en geeft geen kick dus fake"

Geen mens is hetzelfde. Niet iedereen vertoont dezelfde emotie. En als iemand niet reageert zoals jij denkt te reageren betekent dat niet automatisch dat het nep is of weet ik veel wat je verzint.
http://www.liveleak.com/view?i=b2c_1342549819

Even een voorbeeld hiervan.

Let op het staat niet voor niets op liveleak!! schokkend

The Sknyliv air show disaster occurred on 27 July 2002, when a Ukrainian Air Force Sukhoi Su-27 of the Ukrainian Falcons crashed during an aerobatics presentation at Sknyliv airfield near Lviv, Ukraine. The accident killed 77 people and injured 543, 100 of whom were hospitalised. It is the deadliest air show accident in history.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_160406706
Maar dit topic gaat over de (fake) Bataclan attack.
Jullie mogen door lullen wat je willen. People don't react exactly same , but in a very similar manner.
Als jullie willen in smerige leugenaars blijven geloven, moet je zelf weten.
pi_160407821
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 00:06 schreef Tingo het volgende:
Jullie mogen door lullen wat je willen. People don't react exactly same , but in a very similar manner.
Het herhalen van onzin geeft er niet ineens waarheid aan mee.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 03:07:25 #241
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160408419
quote:
Nee het gaat nog steeds over parijs , jij hebt er Bataclan van gemaakt om persoonlijke redenen.
pi_160420026
quote:
Ik ben even het een en ander aan het doorlzen maar wie zijn die leugenaars?
pi_160420057
Mensen die iets zeggen waar Tingo het niet mee eens is.
Conscience do cost.
pi_160420301
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:39 schreef ems. het volgende:
Mensen die iets zeggen waar Tingo het niet mee eens is.
Dat is zo te zien dus de rest die in dit topic zo'n beetje gepost hebben.

Ik ben gewoon even benieuwd naar wat het complot is, want ik lees alleen maar over leugenaars.

Maar verder niet wat het complot er achter is..
pi_160420329
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:49 schreef donderdopje het volgende:

[..]

Ik ben gewoon even benieuwd naar wat het complot is, want ik lees alleen maar over leugenaars.

Zoals ik het heb begrepen gaat de user waar jij het aan vraagt ervanuit dat er geen echte slachtoffers zijn maar alleen maar acteurs en nepdoden.

Bewijs daarvoor echter bestaat vooral uit speculatie over hoe mensen reageren als ze rouwen en andere vaagheden dus tot nu toe staat die stelling niet heel erg sterk.
pi_160420358
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:50 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Zoals ik het heb begrepen gaat de user waar jij het aan vraagt ervanuit dat er geen echte slachtoffers zijn maar alleen maar acteurs en nepdoden.

Bewijs daarvoor echter bestaat vooral uit speculatie over hoe mensen reageren als ze rouwen en andere vaagheden dus tot nu toe staat die stelling niet heel erg sterk.
met welk doel!
pi_160420370
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:52 schreef donderdopje het volgende:

[..]

met welk doel!
Dat zul je aan die user moeten vragen. Dat heb ik nog niet helemaal begrepen uit het relaas in deze topics.
pi_160420793
quote:
Met wel doel?
Ik lees hier boven dat ik jou moet vragen wat het doel is... van die leugenaars...
Want ik snap even niet wie er wat mee opschiet met een.... hoe noem je zoiets?
pi_160420805
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 17:13 schreef donderdopje het volgende:

[..]

Met wel doel?
Ik lees hier boven dat ik jou moet vragen wat het doel is... van die leugenaars...
Want ik snap even niet wie er wat mee opschiet met een.... hoe noem je zoiets?
Mensen doen of er iets ergs is gebeurt. Overheden krijgen meer macht om het gepeupel te onderdrukken.
Conscience do cost.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 17:21:43 #250
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160420972
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:49 schreef donderdopje het volgende:

[..]

Het topic is gestart op het moment dat de terreur-aanslag plaats vond in parijs (op meerdere plaatsen)
We hebben kunnen achterhalen dat voor een multi-aanslag vlak daarvoor(op dezelfde dag) een oefening is gehouden.
Ook werd duidelijk dat er bepaalde plannen waren om wetten en de grondwet te veranderen en door te voeren, waar geen draagkracht voor was.
Daar zijn nog wat andere merkwaardigheden zoals de shut-down van conspiracy-sites op internet.
Daar ging het allemaal over in relatie tot dit topic, de hoax-theorie is er eerst uit gehouden maar later toegestaan en daar gaat het nu nog hoofdzakelijk over o.l.v. Tingo.
Dit is kort samengevat het parijs topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')