Grootste gedeelte van deze Afrikanen komen uiteindelijk te werken in het illegale circuit. Die is in Engeland gigantischquote:Op woensdag 23 december 2015 22:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
VK moet eens invoeren dat je een BSN nodig hebt om aan een baan te komen. Tot op heden hebben ze dat niet en dat is ook de reden waarom al die kanslozen naar de VK willen en daar ook echt aan de bak kunnen.
Omdat je dan gewoon een vuile moordenaar bent, kom op zeg, als we dan zo ontwikkeld zijn in vergelijking met de landen waar deze lui vandaan komen gedraag je dan ook zo.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:09 schreef Geralt het volgende:
Dat er daar nog nooit een chauffeur gewoon een stuk of wat plat heeft gereden sta ik eigenlijk van te kijken.
Leuk en aardig, maar sommige filmpjes die ik zie denk ik dat je als vrachtwagenchauffeur toch best wel 3 kleuren schijt als zo een stel ongelikte beren tekeer aan het gaan zijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:14 schreef Slaro het volgende:
[..]
Omdat je dan gewoon een vuile moordenaar bent, kom op zeg, als we dan zo ontwikkeld zijn in vergelijking met de landen waar deze lui vandaan komen gedraag je dan ook zo.
quote:Op woensdag 23 december 2015 22:09 schreef Geralt het volgende:
Dat er daar nog nooit een chauffeur gewoon een stuk of wat plat heeft gereden sta ik eigenlijk van te kijken.
quote:
Hollande stond wel heel mooi te blèren met z'n noodtoestand na de Parijs-aanslagen, maar het meest in het oog springende probleem laat hij lekker aanmodderen inderdaad.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
Wat is pas écht treurig vind, is hoe Frankrijk deze situatie compleet uit de hand heeft laten lopen. Er heeft zich daar bij Calais een compleet dorp gevormd. De Franse overheid had moeten ingrijpen. Ze hadden de vluchtelingen moeten oppakken en moeten terugsturen naar het land van herkomst.
En het is al niet veel anders in de banlieus waar zich complete subculturen aan het vormen zijn die volledig buiten de Franse maatschappij staan en waar radicalisatie en criminaliteit welig tieren. Gedoemd om vroeg of laat volledig te escaleren.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
Wat is pas écht treurig vind, is hoe Frankrijk deze situatie compleet uit de hand heeft laten lopen. Er heeft zich daar bij Calais een compleet dorp gevormd. De Franse overheid had moeten ingrijpen. Ze hadden de vluchtelingen moeten oppakken en moeten terugsturen naar het land van herkomst.
Hongaars. Hier het hele filmpje met al zijn pogingen immigranten te raken EN 385 ondertitelde Hongaarse scheldwoorden.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:19 schreef tukker321 het volgende:
[..]Dat is volgens mij toch een Poolse chauffeur?
Misschien maar moord is toch zelden de oplossing te noemen, kijk als een chauffeur echt bedreigd wordt en zijn enige redmiddel is om plankgas te geven oké, maar dat is ook niet gebeurd uiteindelijk hebben ook deze mensen de vrachtwagen en chauffeur nodig om weg te komenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar sommige filmpjes die ik zie denk ik dat je als vrachtwagenchauffeur toch best wel 3 kleuren schijt als zo een stel ongelikte beren tekeer aan het gaan zijn.
Snap ik ook niet. Je kan de chauffeur ook via Hoek van Holland, Europoort en IJmuiden sturen. Al is het maar om de tunnel en Frankrijk te boycotten.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:07 schreef CafeRoker het volgende:
Waarom dwingen werkgevers de chauffeurs hiertoe? Zelfs als het goedkoper is omdat het korter of sneller is kan ik me bijna niet voorstellen dat het onder de streep nog steeds beter uitvalt. De marges zijn maar dun en als ik de youtube filmpjes mag geloven is de schade aan de auto's niet gering.
Gewonden door geweld zijn er aan beide zijden ook al genoeg gevallen. De benaming oorlogszone is geen verkeerde.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:09 schreef Geralt het volgende:
En daar betaal je dan belasting aan, een overheid die liever lui en lamlendig is dan een gevaarlijke en wetteloze situatie aan te pakken.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij kunnen ze zo'n vrachtwagenchauffeur nog vermoorden en dan wordt het nog geaccepteerd.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:49 schreef Confetti het volgende:
Net op het journaal ook. 'Wanhopige vluchtelingen' ...![]()
Alsof een fucking illegale Afrikaan altijd een zielige goedzak is die nooit kwaad in de zin heeft. Dit tuig moeten ze een keer heel hard neerknuppelen. Het is een bezettingsmacht en de slappe regering kijkt de andere kant op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |