SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het wel leuk dat je een beetje een nerdje bent.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb het zelf uitgezocht door wangslijmvliescellen te isoleren en bloed te prikken en coagulatie test uit te voeren
Neuken?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:43 schreef FrauMilena het volgende:
Ze mogen vragen wat ze willen hoor, Lokje.
wat is je favo boyband?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:43 schreef FrauMilena het volgende:
Ze mogen vragen wat ze willen hoor, Lokje.
quote:Op woensdag 23 december 2015 20:45 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Barebackstreetboys natuurlijk.
Who run the world? NERDSquote:Op woensdag 23 december 2015 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het wel leuk dat je een beetje een nerdje bent.
Ik voel me gevleidquote:Op woensdag 23 december 2015 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
Opso is wel charmant nerdy.
Zou als side girlfriend nemen.
Heb je haar naamplaatje gezien?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
Er zat echt een heel cute meisje achter de kassa. Ze lachtte lief naar me![]()
Ook voor het eerst dat ik blanke chica in mijn ah zie
quote:Op woensdag 23 december 2015 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
Er zat echt een heel cute meisje achter de kassa. Ze lachtte lief naar me![]()
Ook voor het eerst dat ik blanke chica in mijn ah zie
waar blijf jequote:Op woensdag 23 december 2015 20:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Who run the world? NERDS
[..]
Ik voel me gevleid
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
Opso is wel charmant nerdy.
Zou als side girlfriend nemen.
jaquote:Op woensdag 23 december 2015 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je haar naamplaatje gezien?
Heb je iemand in gedachten?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Als side gf zou ik wel iemand nemen die niet enigszins op jou leek.
daar zit ik ook inquote:Op woensdag 23 december 2015 20:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wats de link
Blackopso bestaat altijd he
doe jij daar normaal je privé showtjes?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wats de link
Blackopso bestaat altijd he
Yeshquote:Op woensdag 23 december 2015 20:48 schreef Sked het volgende:
[..]
doe jij daar normaal je privé showtjes?
excuses, dat heb ik vaker gedaan.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:50 schreef Tjacka het volgende:
net kwam er iemand in en er uit
wie zou dat zijn
Je weet ze toch wel.quote:
Nu gaat het niet meer werken tussen ons.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
O hmm, zal hem vast ooit eerder gehoord hebben.
Stalkerquote:Op woensdag 23 december 2015 20:49 schreef Mortaxx het volgende:
Naam en woonplaats combinatie werkt niet
Weet iemand hoe ik het ah nummer kan vinden?
quote:Op woensdag 23 december 2015 20:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nu gaat het niet meer werken tussen ons.
Tuurlijk, mijn vader heeft me bijna dood gegooid met Albatross.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Herkansing: Ken je Fleetwood Mac?
Godenmuziek.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Herkansing: Ken je Fleetwood Mac?
Als je er uit ziet als Crack is dat bepaald geen minpunt.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:52 schreef FrauMilena het volgende:
Ik wil ook TC, maar zie er te vercrackt uit. Niet goed voor eerste impressies.
ik doe sowieso nietquote:Op woensdag 23 december 2015 20:52 schreef FrauMilena het volgende:
maak mijn kerstdroom niet stukquote:Op woensdag 23 december 2015 20:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stalker![]()
Ze lacht naar iedereen vriendelijk, krijgt ze voor betaald
Jij toch ook niet?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:54 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Waarom niet, ik ben nieuwsgierig.
quote:Op woensdag 23 december 2015 20:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Tuurlijk, mijn vader heeft me bijna dood gegooid met Albatross.
Goed zo.quote:
wow, moet ik ook nog komen.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, maar wss een ander keer wel. Tenzij jij niet komt natuurlijk.
Ken ik niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Goed zo.
Even iets over One Direction (). Vinden jullie Fireproof en What A Feeling oké? Klinkt een beetje zoals FWM.
hij komt sowieso welquote:Op woensdag 23 december 2015 20:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, maar wss een andere keer wel. Tenzij jij niet komt natuurlijk.
Ik wil ook chips, maar natuurlijk is dat hier niet in huis.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:01 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zat gewoon echt 3 minuten te kloten met die quotes. Huuuu
Tijd voor chips
Ja, dat werkt.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Yay.
No pressure
[..]
Werkt dit?
http://developers.deezer.(...)=tracks&id=112667906
[..]
http://developers.deezer.(...)e=tracks&id=90248145quote:Op woensdag 23 december 2015 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat werkt.
Je wilde weten of het op FWM lijkt?
Zou je altijd in huis moeten hebben, net als Nesquik.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik wil ook chips, maar natuurlijk is dat hier niet in huis.
Ja, maar ik ben net bij mijn ouders, dus geen chips en geen nesquik, wel bietensapquote:Op woensdag 23 december 2015 21:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
http://developers.deezer.(...)e=tracks&id=90248145
En die.
Uhu, of je het ook hoort. Fleetwood Mac vibes.
[..]
Zou je altijd in huis moeten hebben, net als Nesquik.Geen avondwinkel in de buurt?
quote:Op woensdag 23 december 2015 21:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben net bij mijn ouders, dus geen chips en geen nesquik, wel bietensap
En ik ben dood voor dit dorp een avondwinkel krijgt denk ik.
Valt er wat te zien of?quote:
Stuur anders chips en een foto ipv een postduif, dat heeft veel meer nut.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Sterkte dan maar. Had je graag een postduif gestuurd.
[..]
Valt er wat te zien of?
Ik deed de gangsterlook, awkwarder kan nietquote:Op woensdag 23 december 2015 20:52 schreef FrauMilena het volgende:
Een beetje wel, maar niet super duidelijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
http://developers.deezer.(...)e=tracks&id=90248145
En die.
Uhu, of je het ook hoort. Fleetwood Mac vibes.
Hoe dan? Met postduif bedoel ik natuurlijk chips, nesquik en een eventuele foto.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Stuur anders chips en een foto ipv een postduif, dat heeft veel meer nut.
quote:Op woensdag 23 december 2015 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een beetje wel, maar niet super duidelijk.
Sterke duif dan.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hoe dan? Met postduif bedoel ik natuurlijk chips, nesquik en een eventuele foto.
Heel graag.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Graag of niet hoor.
[..]
Waar?
Scoupy appquote:Op woensdag 23 december 2015 21:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Graag of niet hoor.
[..]
Waar?
Hjb eensquote:
haiquote:
is weer eens wat anders dat overuren maakt.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:19 schreef Opsonisatie het volgende:
mijn quote alert ding maakt overuren wtf
Miss popular.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:19 schreef Opsonisatie het volgende:
mijn quote alert ding maakt overuren wtf
ja jawel, is altijd een beetje gek als je rond dit tijdstip even slaapt. En ik werd wakker door de bel en ik was helemaal in de war haha. Ik moet ook nog avond etenquote:
dat je 's avonds niet meer kan slapen enzo?quote:Op woensdag 23 december 2015 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ja jawel, is altijd een beetje gek als je rond dit tijdstip even slaapt. En ik werd wakker door de bel en ik was helemaal in de war haha. Ik moet ook nog avond eten
ja ook, maar dat je dan wakker wordt alsof je een hele nacht hebt geslapen, maar dat je dat eigenlijk pas over een paar uur gaat doen.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat je 's avonds niet meer kan slapen enzo?
Ik snap je, maar ik slaap sowieso slechtquote:Op woensdag 23 december 2015 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ook, maar dat je dan wakker wordt alsof je een hele nacht hebt geslapen, maar dat je dat eigenlijk pas over een paar uur gaat doen.
Sommige mensen luisteren naar asmr (geluiden, gefluister) om in slaap te vallen. Zou je kunnen proberen.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik snap je, maar ik slaap sowieso slecht
Het is meer dat ik vaak wakker word.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Sommige mensen luisteren naar asmr (geluiden, gefluister) om in slaap te vallen. Zou je kunnen proberen.Het is alleen een beetje vreemd.
Oh ja, dat zei je. Uuuuhm. Waarvan wist je ook niet tochquote:Op woensdag 23 december 2015 21:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het is meer dat ik vaak wakker word.
Oh dat is balen. Ik werd net wel wakker omdat ik het koud had, even een dekentje gepaktquote:Op woensdag 23 december 2015 21:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik snap je, maar ik slaap sowieso slecht
Dat is echt zo gek. Werkt dat bij jou?quote:Op woensdag 23 december 2015 21:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Sommige mensen luisteren naar asmr (geluiden, gefluister) om in slaap te vallen. Zou je kunnen proberen.Het is alleen een beetje vreemd.
Ik heb een periode gehad dat ik niet in slaap viel en getik/regengeluiden hielpen toen wel ja.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is echt zo gek. Werkt dat bij jou?
oh bij moet moet het echt helemaal stil zijn. Ik kan echt niet tegen geluid als ik ga slapen. Licht ook niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb een periode gehad dat ik niet in slaap viel en getik/regengeluiden hielpen toen wel ja.
oei, kan je dan wel slapen met iemand naast je?quote:Op woensdag 23 december 2015 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
oh bij moet moet het echt helemaal stil zijn. Ik kan echt niet tegen geluid als ik ga slapen. Licht ook niet.
Ja, dan wel. dat vind ik super fijnquote:Op woensdag 23 december 2015 21:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
oei, kan je dan wel slapen met iemand naast je?
Af en toequote:Op woensdag 23 december 2015 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben jullie we eens dat je in je slaap de gene naast je gaat betasten?
Geen idee. Jij wel dus?quote:Op woensdag 23 december 2015 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ach, het is balen als je een ex hebt die altijd met de tv aan wilde slapenquote:Op woensdag 23 december 2015 21:39 schreef FrauMilena het volgende:
Aah dat is wel balen, Sof. Kan je dan ook niet in een auto slapen oid? Ik ook niet hoor, maar wel in het licht of zachte geluiden.
Ik doe dat ook "in mijn slaap"quote:Op woensdag 23 december 2015 21:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Geen idee. Jij wel dus?
Wel per ongeluk eens een knietje gegeven.
wat? met de tv aan?quote:Op woensdag 23 december 2015 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ach, het is balen als je een ex hebt die altijd met de tv aan wilde slapen
Maar verder lukt het me altijd wel hoor
In de auto, mwah. Op vakantie wel vaak. Maar laatste tijd zit ik echt nauwelijks in een auto
Ja, gewoon diegene pakken en heel even samen slapen en dan weer wegdraaienquote:Op woensdag 23 december 2015 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Om warm te worden toch.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, gewoon diegene pakken en heel even samen slapen en dan weer wegdraaien
het is geen wurgen toch?quote:Op woensdag 23 december 2015 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ja. comedy central of discovery. lekker in slaap vallen met homer simpson ja tochquote:
Ja, soms zelfs vuige dingen.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Geen idee. Jij wel dus?
Wel per ongeluk eens een knietje gegeven.
Dat is wel lief.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
echt?quote:Op woensdag 23 december 2015 21:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ja. comedy central of discovery. lekker in slaap vallen met homer simpson ja toch
Ik gok dat weinig mensen daar tegen kunnen.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:42 schreef McGrath het volgende:
ik kan heel slecht tegen gewurgd worden in mijn slaap.
echt?quote:Op woensdag 23 december 2015 21:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik gok dat weinig mensen daar tegen kunnen.
Ja, even opwarmen en dan loslaten en slapen. Belangrijkste: voeten opwarmenquote:
Nee, meestal was ik het die geen adem kreeg in de knuffel hahahaquote:
ja, echt niet leukquote:
Iemand wurgen of mezelf gewurgd laten worden?quote:Op woensdag 23 december 2015 21:44 schreef McGrath het volgende:
[..]misschien moet je eens proberen
Heb je wurg fetish?quote:Op woensdag 23 december 2015 21:44 schreef McGrath het volgende:
[..]misschien moet je eens proberen
Ik doe dat ook, ik zei tegen hem dat ie me dan gewoon moet wegduwen/op moet schuiven. Maar dat wilde hij niet. Resultaat: ik had 3/4 en hij 1/4 van het bedquote:Op woensdag 23 december 2015 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
In mijn slaap steel ik soms alle ruimte van Kaneel.
Mijn theorie is dat het komt doordat ik richting het kuiltje rol.
Zeg maar gerust dat je 1,3 meter overlaat aan jouw kant en we samen op de helft liggen.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
In mijn slaap steel ik soms alle ruimte van Kaneel.
Mijn theorie is dat het komt doordat ik richting het kuiltje rol.
Gewoon terugrollen toch.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeg maar gerust dat je 1,3 meter overlaat aan jouw kant en we samen op de helft liggen.
wow, duw dan meteen een kussen op z'n hoofd.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:46 schreef FrauMilena het volgende:
Gewoon over hem heenliggen toch. Problem solved.
Noem je me nu dik?quote:Op woensdag 23 december 2015 21:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, duw dan meteen een kussen op z'n hoofd.
hoi snijboonquote:
Ik denk daar niet aan als ik slaap.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon terugrollen toch.
Alsof je voor greenpeace werkt.
Dan kun je er ook geen last van hebben.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk daar niet aan als ik slaap.
dat is leuk voor 5 secondenquote:
jaquote:Op woensdag 23 december 2015 21:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
en dan gelijk door naar het volgende?
Oooh dat vind ik fijn. E is ook chill als ik gezopen heb.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:50 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind F het fijnste
Ik ben soms de grote lepelquote:Op woensdag 23 december 2015 21:50 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind F het fijnste
Naast iemand liggen in de hitte is echt niet leuk nee.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:51 schreef McGrath het volgende:
G is trouwens wel echt een zomer standje als ik niet nog een kachel kan waarderen.
Gewoon altijd zo slapen toch. Of Hquote:Op woensdag 23 december 2015 21:51 schreef McGrath het volgende:
G is trouwens wel echt een zomer standje als ik niet nog een kachel kan waarderen.
Sowiesoquote:Op woensdag 23 december 2015 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon altijd zo slapen toch. Of H
is dat erg danquote:Op woensdag 23 december 2015 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind H ook wel fijn. Voor de warme billetjes maar dan zonder dat er een penis tegen prikt.
Jawel jawel jawelquote:Op woensdag 23 december 2015 21:51 schreef FrauMilena het volgende:
B lig toch voor geen meter.
Eof F . Of G.
Er is vast wel iemandquote:Op woensdag 23 december 2015 21:53 schreef McGrath het volgende:
Nu nog iemand om mee te slapen, want nu doe ik gewoon alles tegelijk zonder dat er verschil in zit.
Ik dacht meer aan een nekverrekking, maar daar maak je ook wel een punt ja.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawel jawel jawel
alleen moet de vrouw iets naar beneden op borsthoogte van de man, anders zit je in elkaars gezicht te hijgen
jawel johquote:
vroeger welquote:Op woensdag 23 december 2015 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Praten jullie ook wel eens in je slaap?
jaquote:Op woensdag 23 december 2015 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, ik lig voor dood.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet ik nietquote:Op woensdag 23 december 2015 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
het bekendste wat ik ooit gezegd had was: "waar is de afstandsbediening?"quote:Op woensdag 23 december 2015 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
En wat zeggen jullie dan?
Hele verhalen ja.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Volgens mij wel maar heb mijn ex er nooit over gehoord. Wel in het verleden met vriendinnen weekendje dat ik en een vriendin elkaar aan het uitschelden waren in onze slaap.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij hebt liever dat ik elke 5 minuten zou omdraaien? Dat doe ik alleen als ik wakker ben.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 21:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar heb mijn ex er nooit over gehoord. Wel in het verleden met vriendinnen weekendje dat ik en een vriendin elkaar aan het uitschelden waren in onze slaap.
Vroeger hoorde mijn moeder in de gang me mijn broertjes uitscheldenquote:Op woensdag 23 december 2015 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
En wat zeggen jullie dan?
Ja, want dan kan ik dat ook doen.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:59 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat ik elke 5 minuten zou omdraaien? Dat doe ik alleen als ik wakker ben.
A, C of Dquote:Op woensdag 23 december 2015 21:50 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind F het fijnste
Synchroondraaien is wel een achievement.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, want dan kan ik dat ook doen.
zullen we die even unlocken?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Synchroondraaien is wel een achievement.
je begint te slapen met sokken?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik word wel meestal wakker zonder sokken en soms ook zonder onderbroek.
Helemaal naakt slapen is sowieso goed voor jequote:Op woensdag 23 december 2015 22:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik word wel meestal wakker zonder sokken en soms ook zonder onderbroek.
Ja, met sokken zijn mijn voeten nog steeds als ijsblokjes. En tijdens de nacht warmen ze dan op.quote:
Ik slaap het liefst alleen met een sportbroekjequote:Op woensdag 23 december 2015 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Helemaal naakt slapen is sowieso goed voor je
alleen ik vind het soms beetje irritant zonder onderbroek
Ik heb je rug. Heerlijk in de winter.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, met sokken zijn mijn voeten nog steeds als ijsblokjes. En tijdens de nacht warmen ze dan op.
Dan ligt mijn piemel in de weg, dus altijd tenminste onderbroekje aan.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Helemaal naakt slapen is sowieso goed voor je
alleen ik vind het soms beetje irritant zonder onderbroek
terecht, jij was wegquote:Op woensdag 23 december 2015 22:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Hee watsdit, ben ik terug, lege tc
ik alleen onderbroekquote:Op woensdag 23 december 2015 22:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik slaap het liefst alleen met een sportbroekje
waarom?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:02 schreef Amarantha het volgende:
Naakt slapen vind ik echt vreselijk.
Ik vind het fijn om kleding aan te hebben als ik slaap.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom?
Slapen in pyjama doe ik echt nooit meer
ook niet in de winter
en gewoon raampje open
ben jij dan de stroop?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:03 schreef Amarantha het volgende:
Zou mijzelf liefst als een pannenkoeken omwikkelen met deken.
ik soms ook helemaal naakt jaquote:
2 of 4quote:
Vier *wel kussen gewoon recht* en met zoveel mogelijk deken om mij heen.quote:
ik heb toch nooit deken dus achquote:Op woensdag 23 december 2015 22:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vier *wel kussen gewoon recht* en met zoveel mogelijk deken om mij heen.
ALTIJD deken. Ook in de zomer. Zonder deken doe ik geen oog dicht.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb toch nooit deken dus ach
Huh?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:05 schreef supersof het volgende:
opso jullie moeten toch op je rechterzijde gaan slapen in het begin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
??quote:Op woensdag 23 december 2015 22:05 schreef supersof het volgende:
turkse vriendin van mij zei datquote:
richting mekkaquote:Op woensdag 23 december 2015 22:05 schreef supersof het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2015 22:06 schreef FrauMilena het volgende:
Dit en dan met slaapkleding aan tegen de kou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ooh datquote:Op woensdag 23 december 2015 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
turkse vriendin van mij zei dat
Wanneer moet dat?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ooh dat
Is niet verplicht of zo, is meer een aanbeveling
waar is dat dan dan voorquote:Op woensdag 23 december 2015 22:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ooh dat
Ooh haha, waarom?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ooh dat
oooh wauw, ik slaap echt zoveel liever op mijn rechterzij.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ooh haha, waarom?
Want links is beter voor je eigenlijk
[ afbeelding ]
maakt niet uit welk meisje?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil wel dat meisje dat naast me ligt het niet erg vindt als ik grote lepel ben en mijn hand op haar buik leg.
ik ook, maar dat komt meer omdat ik vrijwel doof bent met mn linkeroor.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
oooh wauw, ik slaap echt zoveel liever op mijn rechterzij.
Ja ik slaap ook altijd op mijn rechterzij. Links lukt gewoon niet in deze kamer ofzo. Omdat ik dan met mijn rug naar de deur slaap.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
oooh wauw, ik slaap echt zoveel liever op mijn rechterzij.
quote:
Haha heb ik ook.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:09 schreef supersof het volgende:
Ja ik slaap ook altijd op mijn rechterzij. Links lukt gewoon niet in deze kamer ofzo. Omdat ik dan met mijn rug naar de deur slaap.
jaquote:Op woensdag 23 december 2015 22:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Pax heb jij al gelepeld met je date?
Ik vind het maar niks, voel alleen maar hoe ze geplet worden i.p.v dat ik chill lig.quote:
High five sis. Zo fijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb niet genoeg tieten om dat oncomfortabel te maken.
Die van mij zijn niet klein genoeg.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
kleine tietjes maakt het niet zo uit toch?
Ja en mijn hoofd ligt dan niet lekkerquote:Op woensdag 23 december 2015 22:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks, voel alleen maar hoe ze geplet worden i.p.v dat ik chill lig.
En ik wil altijd een propje deken onder mijn hoofd hebben liggen hahaquote:Op woensdag 23 december 2015 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en mijn hoofd ligt dan niet lekker
ahhhhhhquote:
ik moet ook gegen die wand slapen.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Linkerzij, het liefst mn gezicht richting een muur anders kan ik niet slapen
Ahhh ja ik ook de laatste tijdquote:Op woensdag 23 december 2015 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En ik wil altijd een propje deken onder mijn hoofd hebben liggen haha![]()
Ik lig op mijn deken op mijn kussen.
ik zal de dm met veel plezier tegemoet zien komen.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zal ik gelijk maar m'n nudie rar sturen dan?
hoezo de rechterkantquote:Op woensdag 23 december 2015 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
Het maakt mij niet uit als ik maar aan de rechterkant van het bed lig.
moet toch op meerdere paarden weddenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Moet je er ook niet een aantal tegelijk hosselen.
Ik hou me ook aanbevolenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zal ik gelijk maar m'n nudie rar sturen dan?
Hoe lang ben je nu weer single, sof?quote:
Dat gaat opso je voor player uitmaken.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Vanwege het autisme denk ik. Wil op de bank ook het liefst rechts zitten.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo de rechterkant
man altijd aan kant van deur toch
Een maand bijnaquote:Op woensdag 23 december 2015 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou me ook aanbevolen
[..]
Hoe lang ben je nu weer single, sof?
samen slapen wordt dus niksquote:Op woensdag 23 december 2015 22:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik moet ook gegen die wand slapen.
sowwwwquote:
heb een echtequote:Op woensdag 23 december 2015 22:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dit snapte ik nietquote:Op woensdag 23 december 2015 22:14 schreef FrauMilena het volgende:
Mensen raken enthousiast terwijl ik gewoon crossbreed ben tussen een big en een spookje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |