SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het wel leuk dat je een beetje een nerdje bent.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb het zelf uitgezocht door wangslijmvliescellen te isoleren en bloed te prikken en coagulatie test uit te voeren
Neuken?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:43 schreef FrauMilena het volgende:
Ze mogen vragen wat ze willen hoor, Lokje.
wat is je favo boyband?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:43 schreef FrauMilena het volgende:
Ze mogen vragen wat ze willen hoor, Lokje.
quote:Op woensdag 23 december 2015 20:45 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Barebackstreetboys natuurlijk.
Who run the world? NERDSquote:Op woensdag 23 december 2015 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het wel leuk dat je een beetje een nerdje bent.
Ik voel me gevleidquote:Op woensdag 23 december 2015 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
Opso is wel charmant nerdy.
Zou als side girlfriend nemen.
Heb je haar naamplaatje gezien?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
Er zat echt een heel cute meisje achter de kassa. Ze lachtte lief naar me![]()
Ook voor het eerst dat ik blanke chica in mijn ah zie
quote:Op woensdag 23 december 2015 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
Er zat echt een heel cute meisje achter de kassa. Ze lachtte lief naar me![]()
Ook voor het eerst dat ik blanke chica in mijn ah zie
waar blijf jequote:Op woensdag 23 december 2015 20:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Who run the world? NERDS
[..]
Ik voel me gevleid
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
Opso is wel charmant nerdy.
Zou als side girlfriend nemen.
jaquote:Op woensdag 23 december 2015 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je haar naamplaatje gezien?
Heb je iemand in gedachten?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Als side gf zou ik wel iemand nemen die niet enigszins op jou leek.
daar zit ik ook inquote:Op woensdag 23 december 2015 20:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wats de link
Blackopso bestaat altijd he
doe jij daar normaal je privé showtjes?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wats de link
Blackopso bestaat altijd he
Yeshquote:Op woensdag 23 december 2015 20:48 schreef Sked het volgende:
[..]
doe jij daar normaal je privé showtjes?
excuses, dat heb ik vaker gedaan.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:50 schreef Tjacka het volgende:
net kwam er iemand in en er uit
wie zou dat zijn
Je weet ze toch wel.quote:
Nu gaat het niet meer werken tussen ons.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
O hmm, zal hem vast ooit eerder gehoord hebben.
Stalkerquote:Op woensdag 23 december 2015 20:49 schreef Mortaxx het volgende:
Naam en woonplaats combinatie werkt niet
Weet iemand hoe ik het ah nummer kan vinden?
quote:Op woensdag 23 december 2015 20:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nu gaat het niet meer werken tussen ons.
Tuurlijk, mijn vader heeft me bijna dood gegooid met Albatross.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Herkansing: Ken je Fleetwood Mac?
Godenmuziek.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Herkansing: Ken je Fleetwood Mac?
Als je er uit ziet als Crack is dat bepaald geen minpunt.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:52 schreef FrauMilena het volgende:
Ik wil ook TC, maar zie er te vercrackt uit. Niet goed voor eerste impressies.
ik doe sowieso nietquote:Op woensdag 23 december 2015 20:52 schreef FrauMilena het volgende:
Ik wil ook TC, maar zie er te vercrackt uit. Niet goed voor eerste impressies.
maak mijn kerstdroom niet stukquote:Op woensdag 23 december 2015 20:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stalker![]()
Ze lacht naar iedereen vriendelijk, krijgt ze voor betaald
Jij toch ook niet?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:54 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Waarom niet, ik ben nieuwsgierig.
quote:Op woensdag 23 december 2015 20:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Tuurlijk, mijn vader heeft me bijna dood gegooid met Albatross.
Goed zo.quote:
wow, moet ik ook nog komen.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, maar wss een ander keer wel. Tenzij jij niet komt natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |