Was een grapje...omdat Sam Smith zo hoog zingt.quote:
Zangquote:Op woensdag 23 december 2015 17:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Door de zang, snap je hahahahahaha
Oooh, ik dacht vreemde honden die.. laat ook maarquote:Op woensdag 23 december 2015 17:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Door de zang, snap je hahahahahaha
dat bestaat niet voor FOK!kersquote:Op woensdag 23 december 2015 17:48 schreef Uccie het volgende:
Ik heb jullie gemistmaar ik moest een paar avonden sociaal doen.
Ik kan goed doen alsof.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat bestaat niet voor FOK!kers
Short skirt long jacket
BIjna net zo goed als mijn poging grappig te zijjn.quote:
Ja, probeer maar niet weer, je blijft een vrouw natuurlijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
BIjna net zo goed als mijn poging grappig te zijjn.
Ik dacht....laat maar, daar begon het al verkeerd.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, probeer maar niet weer, je blijft een vrouw natuurlijk.
Jouw grap was beter dan zijn zangquote:Op woensdag 23 december 2015 17:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
BIjna net zo goed als mijn poging grappig te zijjn.
Pics.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:55 schreef Uccie het volgende:
Ik had vandaag gewoon een korte rok aan, niets koud aan.
Nee, ik ben inmiddels in mijn berenonesie hè.quote:
picsquote:Op woensdag 23 december 2015 17:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik ben inmiddels in mijn berenonesie hè.
En dan kijken ze neer op golddiggers....maar die overkomt zoiets niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:01 schreef houdjemond het volgende:
oplichting via datingssite.. duizenden euro's.
Dan heb je ook wel het IQ van een beukennootje.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:01 schreef houdjemond het volgende:
Vind het wel sneu ergens, leeftijd was ook 50+ maar je (klein)kinderen leggen je toch wel even de gevaren van internet uit mag ik hopen, mijn mams is wel goed opgevoed wat dat betreft ieg.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan kijken ze neer op golddiggers....maar die overkomt zoiets niet.
Verliefd op een digitale west-afrikaan, what can possibly go wrong?quote:Op woensdag 23 december 2015 18:01 schreef houdjemond het volgende:
Mquote:Op woensdag 23 december 2015 18:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vind het wel sneu ergens, leeftijd was ook 50+ maar je (klein)kinderen leggen je toch wel even de gevaren van internet uit mag ik hopen, mijn mams is wel goed opgevoed wat dat betreft ieg.
Mijn moeder is niet alleen, maar die hoef ik dat niet uit te leggen.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vind het wel sneu ergens, leeftijd was ook 50+ maar je (klein)kinderen leggen je toch wel even de gevaren van internet uit mag ik hopen, mijn mams is wel goed opgevoed wat dat betreft ieg.
Niks natuurlijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Verliefd op een digitale west-afrikaan, what can possibly go wrong?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |