De wijkagent kon me dat natuurlijk niet vertellen maar hij zei ern aantal keer met heel veel nadruk meneer pastoor heeft zijn kerk moeten verlaten.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Godsamme wat triest, thanks voor het navragen!
Daar denkt meneer pastoor anders overquote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Best knappe mannen die van Foals.
[ afbeelding ]
Ik sla even over.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Jou kun je alles voorzetten sinds de eierstokken rammelen, of niet?quote:Op woensdag 23 december 2015 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Dan zie ik liever zoiets:quote:Op woensdag 23 december 2015 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Da's geen manquote:Op woensdag 23 december 2015 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zie ik liever zoiets:
[ afbeelding ]
Wauw, jij hebt echt goede ogen!quote:
Ja die hebben niks te doen vandaagquote:
hai wolfjequote:Op woensdag 23 december 2015 17:26 schreef wolfrolf het volgende:
haha deze sr editie had voor v&d gedaan moeten worden idd keep v&d going lol lol goeie grap van ts
Lekkere binnenkomer, grgrquote:Op woensdag 23 december 2015 17:26 schreef wolfrolf het volgende:
haha deze sr editie had voor v&d gedaan moeten worden idd keep v&d going lol lol goeie grap van ts
mhihihihiquote:Op woensdag 23 december 2015 17:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoi cg *big love* *aai over de bol*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |