Wat je ook vaak ziet bij Groupon, is dat bedrijven die al kantje-boord staan heel fanatiek proberen nog cash binnen te halen. Vaak tegen voor hen ongunstige voorwaarden, maar ze moeten nu eenmaal harde cash hebben.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:53 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik snap de mensen wel. Ze leveren een echt briefje van 20 euro in. Dan verwachten ze ook iets van 20 euro mee te kunnen nemen.
Het product, ongeacht wat het is, is al betaald. Je haalt het alleen wat later op.
Klopt helemaal! Je hebt dus een vordering op V&D. En daarvoor heeft ze uitstel gekregen, dus ben je schuldeiser en mag je achteraan sluiten.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:53 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik snap de mensen wel. Ze leveren een echt briefje van 20 euro in. Dan verwachten ze ook iets van 20 euro mee te kunnen nemen.
Het product, ongeacht wat het is, is al betaald. Je haalt het alleen wat later op.
Dit betekent inderdaad uitstel van betaling.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klopt helemaal! Je hebt dus een vordering op V&D. En daarvoor heeft ze uitstel gekregen, dus ben je schuldeiser en mag je achteraan sluiten.
Op de één of andere manier lijken consumenten zichzelf nooit als schuldeiser te zien bij een faillissement
Bonnen krijgen is zowiezo lulligquote:Op woensdag 23 december 2015 19:57 schreef Perrin het volgende:
Wel lullig natuurlijk, je personeel met een bon van een failliete toko opzadelen.
Op deze manier hou je het geld van de bonnen en kan je de inventaris nog een keer verkopen.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:32 schreef LXIV het volgende:
Ik vind het trouwens wel raar dat je die cadeaubonnen niet meer kunt inleveren. Dat je geen geld terug voor kunt krijgen, logisch. Dat je geen artikelen kunt bestellen die niet meer aanwezig zijn ook. Maar als je een bon van 20 euro hebt en je wil daarmee een boek van 20 euro afrekenen, dan snap ik niet waarom dat niet zou kunnen. Die inventaris moet er toch uit.
Liever een bon dan een Unilevertroep kerstpakket of een bestron pizzamakerquote:Op woensdag 23 december 2015 19:59 schreef sjorsie1982 het volgende:
[...
[..]
Bonnen krijgen is zowiezo lullig![]()
kerstpaketten zitten bijna altijd vol troep wat niemand wil en gebruikt.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Liever een bon dan een Unilevertroep kerstpakket of een bestron pizzamaker
De laatste maand durfde ik weer wat kleine dingen te bestellen, maar iets grootst zou ik nooit en te nimmer daar hebben gedaan.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Op deze manier hou je het geld van de bonnen en kan je de inventaris nog een keer verkopen.
Ik vind het trouwens raar dat men cadeaubonnen van V&D koopt, was al een jaar duidelijk dat het bedrijf op omvallen stond. Ik zou zelf bv nooit bij hun online shop wat besteld hebben.
Geef dan een VVV bon. Ik snap dat niet. Die is ook gewoon bij V&D geldig.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Moah, kan me de kerstpakketten herinneren die mijn pa kreeg van leveranciers waar hij zaken mee deed, maar dat is tegenwoordig bijna overal uitgebannen.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:05 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
kerstpaketten zitten bijna altijd vol troep wat niemand wil en gebruikt.
mja, maar ik denk dat V&D de bonnen met flinke kortingen verkocht, bon van 20 euro verkopen voor 15 of 10.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:07 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Geef dan een VVV bon. Ik snap dat niet. Die is ook gewoon bij V&D geldig.
quote:Op woensdag 23 december 2015 20:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
mja, maar ik denk dat V&D de bonnen met flinke kortingen verkocht, bon van 20 euro verkopen voor 15 of 10.
Dat doet de VVV niet.
Een van de leukste kerstkadeaus die ik ooit kreeg was een jaarabonnement op de Donald Duck, geweldig
Geniaalquote:Op woensdag 23 december 2015 20:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een van de leukste kerstkadeaus die ik ooit kreeg was een jaarabonnement op de Donald Duck, geweldig
Op zich moet er dan al een lampje gaan branden, helemaal bij de geschiedenis van vend de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:10 schreef Pietverdriet het volgende:
mja, maar ik denk dat V&D de bonnen met flinke kortingen verkocht, bon van 20 euro verkopen voor 15 of 10.
De vooruitbetaalde weborders zullen zeker zo lucratief zijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:15 schreef Pietverdriet het volgende:
vraag me af of er geen boze opzet achter het verkopen van cadeaubonnen zit die men niet honoreren gaat.
plastic ligt ook zo zwaar op de maagquote:Op woensdag 23 december 2015 20:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
dat hoef je je niet af te vragen hoorquote:Op woensdag 23 december 2015 20:15 schreef Pietverdriet het volgende:
vraag me af of er geen boze opzet achter het verkopen van cadeaubonnen zit die men niet honoreren gaat.
quote:
Om precies te zijn, partner kreeg vorig jaar ook een vend bon in het kerstpakket. Die hebben we toen asap gebruikt, toen rommelde het ook al.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:14 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Op zich moet er dan al een lampje gaan branden, helemaal bij de geschiedenis van vend de afgelopen jaren.
Als ik als bedrijf voor honderden of duizenden medewerkers cadeaubonnen had gekocht die waardeloos blijken had ik aangifte gedaan van bedrog tegen de verkoper en hem desnoods zelf vervolgd.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:14 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Op zich moet er dan al een lampje gaan branden, helemaal bij de geschiedenis van vend de afgelopen jaren.
Toon maar aan. succes, prettige wedstrijdquote:Op woensdag 23 december 2015 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik als bedrijf voor honderden of duizenden medewerkers cadeaubonnen had gekocht die waardeloos blijken had ik aangifte gedaan van bedrog tegen de verkoper en hem desnoods zelf vervolgd.
Jep, ook dat.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De vooruitbetaalde weborders zullen zeker zo lucratief zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |