Dat is dat als het Second Amendment geschrapt wordt daar en de bevolking ontwapend wordt, dat de rapen dan gaar zijn daar.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:27 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik volg geloof ik niet helemaal wat je wilt zeggen.
Ik geloof niet dat dat gaat gebeuren.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:44 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat is dat als het Second Amendment geschrapt wordt daar en de bevolking ontwapend wordt, dat de rapen dan gaar zijn daar.
Zie post #34.. ze zijn er echt mee bezig.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat gaat gebeuren.
Door of voor burgers? Ik heb nog nooit gelezen dat er en masse door burgers wapens verkocht werden. Aan wie?quote:Op woensdag 23 december 2015 18:56 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Zie post #34.. ze zijn er echt mee bezig.
De bevolking merkt het in de VS, en vandaar dat er zo af en toe ineens een massa verkoop van wapens plaatsvindt door burgers die er nogal bezorgd over zijn. Ook al vraag ik me af hoe ze de wapens daadwerkelijk in beslag gaan nemen daar, want er zijn tientallen (een paar honderd?) miljoenen van in omloop daar.
Door burgers. Wanneer Obama weer eens een bepaalde executive order eruit gooit vliegen de munitie en wapens daar weer eens over de toonbank.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Door of voor burgers? Ik heb nog nooit gelezen dat er en masse door burgers wapens verkocht werden. Aan wie?
Dat zijn winkeliers toch?quote:Op woensdag 23 december 2015 19:06 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Door burgers. Wanneer Obama weer eens een bepaalde executive order eruit gooit vliegen de munitie en wapens daar weer eens over de toonbank.
What Drives Gun Sales: Terrorism, Politics and Calls for Restrictions
http://www.nytimes.com/in(...)strictions.html?_r=0
Heb je interviews met de Aurora getuigen ooit gezien?quote:Op woensdag 23 december 2015 16:45 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Die James Holmes was helemaal doped up, zoals meestal het geval is bij deze shooters:
http://www.mrconservative(...)-psychotropic-drugs/
Huh zeg je nu dat het makkelijker in Europa is om illegaal wapens te kopen dan in de US, waar je gewoon een winkel kan binnen lopen?quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Heb je interviews met de Aurora getuigen ooit gezien?
Ik denk dat 't niet zo makkelijk als wat sommige hier denken om wapens legaal in 't VS te kopen.Als je echt 'n vuurwapen hier in Europa wil (illegaal) kopen kan je dat ook doen.
Nee, ik zeg dat 't niet zo makkelijk is als wat sommige hier denken.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:25 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Huh zeg je nu dat het makkelijker in Europa is om illegaal wapens te kopen dan in de US, waar je gewoon een winkel kan binnen lopen?
http://www.carbonated.tv/(...)ck-obama-gun-controlquote:Op woensdag 23 december 2015 16:39 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Jazeker.
Obama maakt continu gebruik van zijn executive orders om de duimschroeven steeds verder aan te draaien.
[..]
Het heeft er alles mee te maken.
Helemaal top, natuurlijk maar is daar een vuurwapen voor nodig?quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik vind NRA een klote club,maar iedereen heeft het recht om zichzelf te verdedigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |