Groetjes terugquote:
quote:
In de doofpot gestopt.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:02 schreef cygnusx het volgende:
Gek verhaal of niet over die pastoor die een aanslag voorspelt. Kan er nergens iets over terugvinden op internet. Is dat ook op de radio geweest op de een of andere manier?
Kennelijk wel volgens mijn moeder die de pastoor heeft gesproken(en zeer ontdaan was) heeft giel er gisterochtend iets over gezegd. en ik hoor het verhaal van meerdere klanten.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:02 schreef cygnusx het volgende:
Gek verhaal of niet over die pastoor die een aanslag voorspelt. Kan er nergens iets over terugvinden op internet. Is dat ook op de radio geweest op de een of andere manier?
met kerstmuts idd..... Ik had verwacht dat die iets ging doen, kan nog komen na het filmpjequote:Op woensdag 23 december 2015 16:04 schreef JaneDoe het volgende:
wat doet dat joch vaag achter hoogie
broertje van tarik zquote:Op woensdag 23 december 2015 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
met kerstmuts idd..... Ik had verwacht dat die iets ging doen, kan nog komen na het filmpje
quote:Op woensdag 23 december 2015 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
met kerstmuts idd..... Ik had verwacht dat die iets ging doen, kan nog komen na het filmpje
hij staat nu met tennisballen...... das nog bedreigender dan een neppistoolquote:
mag ik je aanraken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |