SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik ook, ik heb nog een herkansing en daarvoor nog een mogelijkheid om een 7 of hoger te halen.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alles gehaald
Gewoon neuken om het neuken toch. Fuck celibaatleef. Letterlijk.quote:
Ik heb nog nooit op mijn opleiding lager gehaald dan een vijf, goed hequote:Op woensdag 23 december 2015 14:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb nog een herkansing en daarvoor nog een mogelijkheid om een 7 of hoger te halen.
Ik neuk alleen om mensen naakt te zienquote:Op woensdag 23 december 2015 14:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon neuken om het neuken toch. Fuck celibaatleef. Letterlijk.
Euhm, k zie hem niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:27 schreef Lokasenna het volgende:
Kaneel ligt mijn zwarte jasje nog bij jou?
Ja, dat is zeker goed.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op mijn opleiding lager gehaald dan een vijf, goed he
Wat doet zij bij jou, neuken jullie?quote:Op woensdag 23 december 2015 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neuk alleen om mensen naakt te zien
[..]
Euhm, k zie hem niet.
Dat is wel het slechtste excuus ooit.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Euhm, k zie hem niet.
Wil je mij naakt zien? :$quote:Op woensdag 23 december 2015 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Euhm, k zie hem niet.
Nee.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat doet zij bij jou, neuken jullie?
SOrryquote:Op woensdag 23 december 2015 14:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat is wel het slechtste excuus ooit.
Ik doe hier geen uitspraak overquote:
Ik snap t al. Stop volgen.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe hier geen uitspraak over
Komt door mij, sorry. Maar jij ging leren dus wees blij.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:42 schreef supersof het volgende:
wat is het hier opeens rustig en saai
geen zin om te lerenquote:Op woensdag 23 december 2015 14:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Komt door mij, sorry. Maar jij ging leren dus wees blij.
Ik heb mijn handen al vol aan seks met mijn vriendin.quote:
knuffelenquote:
Ik was net in de AH en het was eigenlijk wel te doenquote:Op woensdag 23 december 2015 14:46 schreef FrauMilena het volgende:
Als je nog boodschappen wilde gaan doen, doe het niet. het is een hel.
Ik weet het.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:46 schreef FrauMilena het volgende:
Frau, heb nu wel een foto.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:46 schreef FrauMilena het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet nog een jasje overheen. Maar leuk he.![]()
je moet vooral de XL op kronenburg vermijden, kolere wat een ellendequote:Op woensdag 23 december 2015 14:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik was net in de AH en het was eigenlijk wel te doen
Maar ik hoef niet meer te gaan nu gelukkig
quote:Op woensdag 23 december 2015 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Frau, heb nu wel een foto.leuke jurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet nog een jasje overheen. Maar leuk he.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
daar ga ik echt nooit heenquote:Op woensdag 23 december 2015 14:48 schreef Sked het volgende:
[..]
je moet vooral de XL op kronenburg vermijden, kolere wat een ellende
[..]
Frau, heb nu wel een foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet nog een jasje overheen. Maar leuk he.Staat je echt mooi.
En je bent tien keer slanker dan je doet overkomen met je opmerkingen? Woman.![]()
[..]
Frau, heb nu wel een foto.Blote schouders, gewaagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet nog een jasje overheen. Maar leuk he.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Maar dat is juist gezellig.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:46 schreef FrauMilena het volgende:
quote:Op [quote]
[b]Op woensdag 23 december 2015 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het.
Het waren strugglges.
En ik moet nog een keer
Dan heb je geluk, hier was het echt over de hoofden heenlopen. Sterkte Kaneeltje.quote:woensdag 23 december 2015 14:47 schreef supersof het volgende:[/b]
[..]
Ik was net in de AH en het was eigenlijk wel te doen
Maar ik hoef niet meer te gaan nu gelukkig
Sta wel een beetje scheef op die foto he.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Staat je echt mooi.
En je bent tien keer slanker dan je doet overkomen met je opmerkingen? Woman.
Accepteer gewoon mijn compliment oké.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sta wel een beetje scheef op die foto he.
Myspace angle
quote:Op woensdag 23 december 2015 14:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Accepteer gewoon mijn compliment oké.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:'DOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Ook wel aardig dat ie in ieder geval snel wat laat weten, zou nogal pissig zijn als mijn vader me wegdrukt zonder iets te laten horenquote:Op woensdag 23 december 2015 15:19 schreef supersof het volgende:
Soms als ik mijn vader bel en hij kan niet opnemen, drukt hij me weg en dan stuurt hij zo'n standaard sms'je:
"In een vergadering"
"Kan nu niet praten, bel je gauw"
Vind dat altijd wel grappig
quote:Op woensdag 23 december 2015 15:02 schreef supersof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:'D
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Dat is wel het beste van twee werelden, iets nieuws aan kunnen doen maar er niet meer voor hoeven te betalenquote:Op woensdag 23 december 2015 15:12 schreef FrauMilena het volgende:
Hey Loka, door jou realiseer ik me net dat ik nog een jurkje heb liggen voor kerst.Ik wilde eigenlijk al geen speciale kerstaankopen doen dus dat is mooi. /liefdagboek
Ach, mijn vader is eigenlijk altijd wel aan het bellen of vergaderen, dus is niet zo verrassend als k hem niet te pakken krijg. (Ik belde ook alleen maar om te vragen wanneer we naar opa en oma gaanquote:Op woensdag 23 december 2015 15:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Ook wel aardig dat ie in ieder geval snel wat laat weten, zou nogal pissig zijn als mijn vader me wegdrukt zonder iets te laten horen
herkenbaarquote:Op woensdag 23 december 2015 15:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ach, mijn vader is eigenlijk altijd wel aan het bellen of vergaderen, dus is niet zo verrassend als k hem niet te pakken krijg. (Ik belde ook alleen maar om te vragen wanneer we naar opa en oma gaan)
Soms neemt ie wel op en dan begin ik te praten en zet ie: ik zit in een vergadering, bel je zo terug
Of dan bel ik hem en dan zit er iemand van zijn werk in de auto en die kan dan mee luisteren, ook wel grappig :'D
Precies! Vanavond even kijken of hij nog mooi zit, hangt al 2 jaar in m'n kast namelijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel het beste van twee werelden, iets nieuws aan kunnen doen maar er niet meer voor hoeven te betalen
Wel ff showen danquote:Op woensdag 23 december 2015 15:12 schreef FrauMilena het volgende:
Hey Loka, door jou realiseer ik me net dat ik nog een jurkje heb liggen voor kerst.Ik wilde eigenlijk al geen speciale kerstaankopen doen dus dat is mooi. /liefdagboek
smsquote:Op woensdag 23 december 2015 15:25 schreef wietparkiet het volgende:
ik word ook altijd weggedrukt en krijg dan een sullig sms'je met het komt niet uit ofzo
Thanks braddaquote:Op woensdag 23 december 2015 15:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nuttige toevoeging man
chapeau
jij reageert niet eens op foto's die worden geplaatst op jouw verzoekquote:
Kerstjurkjesssssssquote:Op woensdag 23 december 2015 15:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Alleen als hij mooi zit natuurlijk.
Bij mannen moet je overhemd zeggen toch?quote:Op woensdag 23 december 2015 15:30 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Kerstjurkjesssssss![]()
Ligt er wel aan wat voor een figuur je hebt natuurlijk.
Ik houd het bij mijn prachtige blouse.
Boeie ik vind overhemd zo ouderwets klinken.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mannen moet je overhemd zeggen toch?
quote:Op woensdag 23 december 2015 15:30 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Kerstjurkjesssssss![]()
Ligt er wel aan wat voor een figuur je hebt natuurlijk.
Ik houd het bij mijn prachtige blouse.
Wow sorry, ik ben nogal druk, zit net in de trein. Ik zal even opzoeken.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:27 schreef supersof het volgende:
[..]
jij reageert niet eens op foto's die worden geplaatst op jouw verzoek
daar ga je al de fout inquote:Op woensdag 23 december 2015 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mannen moet je overhemd zeggen toch?
Je hebt wat gemist hoor, McG.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wow sorry, ik ben nogal druk, zit net in de trein. Ik zal even opzoeken.
Vind het ook zo zonde als je iets maar een paar dagen kunt dragen en het voor de rest van het jaar te is.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hij is wel vrij basic hoor, geen glitterglamour oid.
Sssssst.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar ga je al de fout in
fokker101 is geen man
Ik heb hem gevonden, is nu achtergrond van mijn mobiel.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist hoor, McG.
wietparkietquote:
Wat vind je het mooist?quote:Op woensdag 23 december 2015 15:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb hem gevonden, is nu achtergrond van mijn mobiel.
Ja daarom.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
wietparkiet
wiet
hmm
ja ik denk het wel
hahahaquote:Op woensdag 23 december 2015 15:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb hem gevonden, is nu achtergrond van mijn mobiel.
Ah, oke moet effe een grinder hebben. Online ergens goedkoop zonder bizar hoge verzendkosten.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
verstand niet echt
ik weet hoe je het kan roken enzo
koop gewoon in een shopquote:Op woensdag 23 december 2015 15:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ah, oke moet effe een grinder hebben. Online ergens goedkoop zonder bizar hoge verzendkosten.
Ja i know. Maar in mijn dorp zit geen shop.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
koop gewoon in een shop
ze verkopen die krengen zelfs bij discountstores tegenwoordig
koop je je wiet ook online dan?quote:Op woensdag 23 december 2015 15:39 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja i know. Maar in mijn dorp zit geen shop.
ik moet ook half uur fietsen voor ik bij de shop ben hoorquote:Op woensdag 23 december 2015 15:39 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja i know. Maar in mijn dorp zit geen shop.
Die andere niet? Te wijd misschien hequote:Op woensdag 23 december 2015 15:40 schreef Lokasenna het volgende:
Die laatste vind ik heel leuk sof.
deze vind ik leukerquote:Op woensdag 23 december 2015 15:40 schreef supersof het volgende:
of is deze leuker
http://www.bershka.com/nl(...)0032531p6666505.html
hm hm hm
ik weet het niet
doei doei wpquote:
Die vind ik een beetje moeilijk in te schatten van zo'n foto.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Die andere niet? Te wijd misschien he
Deze is leuker denk ik.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:40 schreef supersof het volgende:
of is deze leuker
http://www.bershka.com/nl(...)0032531p6666505.html
hm hm hm
ik weet het niet
Oeeh gezelligquote:Op woensdag 23 december 2015 15:45 schreef Fera het volgende:
Ik ga ook richting stad. Misschien zie ik Sof nog wel.
Je ava lijkt op een kutje aan het begin. Grapje ly fera.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:45 schreef Fera het volgende:
Ik ga ook richting stad. Misschien zie ik Sof nog wel.
wat een vieze danquote:Op woensdag 23 december 2015 15:47 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Je ava lijkt op een kutje aan het begin. Grapje ly fera.
Dan heeft Sked nog liever een lulquote:Op woensdag 23 december 2015 15:49 schreef Sked het volgende:
als je zoiets in een onderbroek aantreft ren je toch hard weg
Waar zou de grens voor vluchten liggen?quote:Op woensdag 23 december 2015 15:49 schreef Sked het volgende:
als je zoiets in een onderbroek aantreft ren je toch hard weg
Pff, geen ideequote:Op woensdag 23 december 2015 15:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar zou de grens voor vluchten liggen?
Weet ik nog niet. Ga sowieso een panty kopen en nog iets voor mijn moeder.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Oeeh gezellig
naar welke winkels ga je?
Rare kutjes heb jij gezien dan.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:47 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Je ava lijkt op een kutje aan het begin. Grapje ly fera.
Sorry.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:15 schreef McGrath het volgende:
Er gaat zojuist een asbak naast me zitten.
Ik.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:45 schreef Fokker101 het volgende:
Wie heeft er hier veel ervaring met ebay
Ga ergens anders zitten als dat kan?quote:Op woensdag 23 december 2015 16:15 schreef McGrath het volgende:
Er gaat zojuist een asbak naast me zitten.
op eBayquote:Op woensdag 23 december 2015 16:45 schreef Sked het volgende:
Maar waar koopt Fokker101 zijn wiet online dan
ik ookquote:
deep web tochquote:Op woensdag 23 december 2015 16:45 schreef Sked het volgende:
Maar waar koopt Fokker101 zijn wiet online dan
Goede beslissingquote:Op woensdag 23 december 2015 17:00 schreef supersof het volgende:
Ik kon geen leuk jurkje vinden. En eigenlijk vier ik ook niet echt kerst dit jaar.
Maar wel lekker friet gehaald
Ik zit lekkerder in een panty dan in een broek. Panty is lekker flexibel en broek knelt soms zo.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede beslissing
Gewoon lekker comfy broek aan straks toch.
Hele dag in touw geweest, bahbahabhah. Nu lekker op bankie.quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 23 december 2015 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hele dag in touw geweest, bahbahabhah. Nu lekker op bankie.
Hoe was je kapper
ik zie meisjes regelmatig met die gekleurde tentbroeken lopenquote:Op woensdag 23 december 2015 17:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zit lekkerder in een panty dan in een broek. Panty is lekker flexibel en broek knelt soms zo.
misschien doe ik een jurkje aan die ik al heb
tentbroeken?quote:Op woensdag 23 december 2015 17:05 schreef Sked het volgende:
[..]
ik zie meisjes regelmatig met die gekleurde tentbroeken lopen
ziet er echt niet uit
Die zitten zo lekker he.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:05 schreef Sked het volgende:
[..]
ik zie meisjes regelmatig met die gekleurde tentbroeken lopen
ziet er echt niet uit
quote:Op woensdag 23 december 2015 17:06 schreef supersof het volgende:
[..]
tentbroeken?
gekleurd?
ik zie zelden gekeurde broeken op straat
thank god
wat een domme trend was dat zeg
Goedzo.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
Ja was lekker, zit nu weer mooi
echt nog nooit gezienquote:
prima dat iemand daar binnen mee rondloopt maar op straatquote:Op woensdag 23 december 2015 17:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jaaaa
Die draag ik bijna altijd bij mezelf binnenshuis.
Haha ja begrijpelijk, slaapt ze veel?quote:Op woensdag 23 december 2015 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goedzo.
Ja, had zusje hele dag hier, wat wel gezellig was. maar wel vermoeiend.
en net ook kappertje, niets mis mee. fresh kapseltje dit dat
Tja het is comfy. Als je niet hoeft te werken ofzo, lekker boeiend.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:10 schreef Sked het volgende:
[..]
prima dat iemand daar binnen mee rondloopt maar op straat
Snachts wel lang maar overdag niet zo heel veel, vaak 2 keer en wat dutjes hier en daar.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha ja begrijpelijk, slaapt ze veel?
Ik ga morgen koekjes bakken![]()
Wow, daar wil je toch niet mee gezien worden.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:03 schreef Fokker101 het volgende:
Ik ook mijn trainingspak van Chelsea lekker aan
Ik leef gelukkig nog!quote:Op woensdag 23 december 2015 14:04 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
laatste teken van leven van pax
Jeeeeej!quote:
Oh tof!quote:Op woensdag 23 december 2015 17:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja lekker hoor, gaat zn gangetje
Vorige week in Rome geweest
Oh ook leukquote:Op woensdag 23 december 2015 17:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha nee met mn zus
Hoe is het met jou? En het vreemdelingenrecht
Ja gaat prima hoor, het is altijd erg leuk samen. Ik zie hem vanavond ook weer.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ook leukGaat het nog goed met je date?
Ja gaat goed hoorVreemdelingenrecht heeft plaatsgemaakt voor arbeidsrecht (
)
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Pax denk ik ook redelijk rustige jeugd gehad. Opso denk ik ook
Wtf insoquote:Op woensdag 23 december 2015 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pax is homo geworden, dus dat zal wel meevallen
quote:
Oh ja dat heb ik gezienquote:Op woensdag 23 december 2015 17:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]Ik had jou gister al even gequote hier trouwens, maar misschien niet gezien
Over dat Bates Motel zo'n leuke serie is
Haha goed bezigquote:Op woensdag 23 december 2015 17:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja dat heb ik gezienIk heb hem 2 mensen in de SC hier aangeraden deze week.
Maartquote:Op woensdag 23 december 2015 17:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha goed bezig
Komt het nieuwe seizoen al bijna ofzo?
Wat leuk zeg! Gisteren zag je hem ook al toch!? Wat gaan jullie doen vanavond?quote:Op woensdag 23 december 2015 17:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja gaat prima hoor, het is altijd erg leuk samen. Ik zie hem vanavond ook weer.
Ik had arbeidsrecht samen met sociale zekerheidsrecht... Was geen makkelijk vak, en vooral dat sociale zekerheidsrecht was toen erg vaag. Vreemdelingenrecht gehaald dus?
Oh maart.... nog even wachten dusquote:Op woensdag 23 december 2015 17:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
MaartZin in!
En maand later Game of Thrones
Ja kloptquote:Op woensdag 23 december 2015 17:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat leuk zeg! Gisteren zag je hem ook al toch!? Wat gaan jullie doen vanavond?
Jaa, die heb ik gehaald, 6,8 ofzo
En sociale zekerheidsrecht hebben wij in het volgende blok
Ik vind arbeidsrecht best lastig tot nu toe. Maar ik heb het boek nog niet gelezen dus misschien zal dat helpen![]()
Jaquote:Op woensdag 23 december 2015 17:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh maart.... nog even wachten dus
Netflix and chill?quote:Op woensdag 23 december 2015 17:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja kloptGewoon beetje chillen enzo, niks bijzonders
Boek kan misschien wel helpen inderdaad, verder vond ik arbeidsrecht best leuk om mee bezig te zijnMaar niet heel simpel ofzo
Oh ja, gaan we er lekkere onleesbare grtd delen van maken hierquote:Op woensdag 23 december 2015 17:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaMaar duurt niet meer zolang. Maar we moeten dan wel in spoilers gaan praten hoor want niet iedereen zal tegen die tijd bij zijn. Maar er zullen vast dingen gebeuren waar ik over wil praten
![]()
Ik ken Psycho ook wel in grote lijnen.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja, gaan we er lekkere onleesbare grtd delen van maken hierMaar fokkie moet niet meepraten want die kent dat Psycho ofzo en weet dan wat er gaat gebeuren
En WIDM komt dan toch ook weer ergens dan?
Ik snap al wel veel door de hoorcollegesquote:Op woensdag 23 december 2015 17:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja kloptGewoon beetje chillen enzo, niks bijzonders
Boek kan misschien wel helpen inderdaad, verder vond ik arbeidsrecht best leuk om mee bezig te zijnMaar niet heel simpel ofzo
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een genot, zo vaak aan Paxje denken.
quote:Op woensdag 23 december 2015 17:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ken Psycho ook wel in grote lijnen.
2 januari begint WIDM.
waarom kom je niet naar arnhemquote:
Daar zal je mij niet vinden.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben over 20 minuten denk ik in de coffeeshop.
Het is wel sneu dat iedereen ze hoop blijft geven.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:02 schreef Paxcon het volgende:
Vinden jullie die r&p maagden ook zo vermakelijk om te volgen? Geven iedereen de schuld en komen met debiele redenaties. Wat een genot.
Iedereen is wel heel eerlijk over dat hun denkbeelden belachelijk zijn, maar ze doen niks met tips enzoquote:Op woensdag 23 december 2015 18:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel sneu dat iedereen ze hoop blijft geven.
oke is goedquote:Op woensdag 23 december 2015 17:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat was zo uit de richting, andere keer
Nee wat is daarmee dan?quote:Op woensdag 23 december 2015 18:02 schreef Paxcon het volgende:
Vinden jullie die r&p maagden ook zo vermakelijk om te volgen? Geven iedereen de schuld en komen met debiele redenaties. Wat een genot.
Een groot gedeelte van ze zijn ook gewoon geen leuke mensen, die je zou moeten afraden het uberhaupt te proberen als je eerlijk zou zijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Iedereen is wel heel eerlijk over dat hun denkbeelden belachelijk zijn, maar ze doen niks met tips enzo
Een of ander figuur die alleen contact wil met knappe vrijgezelle vrouwen en gewone vriendschappen is hij niet in geïnteresseerd. En een vriendschap met een 'lelijk' meisje wil hij al helemaal niet wat dat gaat ten koste van z'n sociale status en imago zegt hijquote:
Ja wel mee eens eigenlijk. Wat die deezertje allemaal wel niet typt... Dat gaat echt nooit wat worden.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een groot gedeelte van ze zijn ook gewoon geen leuke mensen, die je zou moeten afraden het uberhaupt te proberen als je eerlijk zou zijn.
oh godquote:Op woensdag 23 december 2015 18:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een of ander figuur die alleen contact wil met knappe vrijgezelle vrouwen en gewone vriendschappen is hij niet in geïnteresseerd. En een vriendschap met een 'lelijk' meisje wil hij al helemaal niet wat dat gaat ten koste van z'n sociale status en imago zegt hij
En dat terwijl hij zelf autisme heeft en op z'n 25e thuiswoont, maar dan met hele rare en onrealistische eisen komt. En enorm gefrustreerd raakt als hij op straat verliefde stelletjes ziet.
Ja er is nu zo'n algemene reeks maar die is eigenlijk gekaapt door 2/3 van zulke mensenquote:Op woensdag 23 december 2015 18:18 schreef supersof het volgende:
[..]
oh god
En die maken dan telkens een topic aan of zitten die in een sc ofzo?
Zonder vriendin door het leven?quote:Op woensdag 23 december 2015 18:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja er is nu zo'n algemene reeks maar die is eigenlijk gekaapt door 2/3 van zulke mensen
Die, enquote:Op woensdag 23 december 2015 18:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Zonder vriendin door het leven?
Of een andere?
Als je zin hebt om uit huis te gaan: jaquote:Op woensdag 23 december 2015 18:22 schreef Ezell het volgende:
Ik twijfel.
Zal ik sociaal doen met mensen die ik niet ken of alleen op de bank hangen?
beetje medelijdenquote:Op woensdag 23 december 2015 18:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die, en
Versieren en zelfvertrouwen met vrouwen (en mannen!) voor Dummies
Volgens mij.
Vroeger was er als versieren niet zo makkelijk gaat, toen was het nog overzichtelijk op FOK!
Ik zit hier binnen wel chill. Maar tegelijkertijd lijkt het mij ook wel leuk om iets te doen, omdat ik toch geen andere plannen heb.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Als je zin hebt om uit huis te gaan: ja
Als je zin hebt in tijd voor jezelf: nee
En als je je toch verveelt, kan je dan niet alsnog gaan?quote:Op woensdag 23 december 2015 18:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zit hier binnen wel chill. Maar tegelijkertijd lijkt het mij ook wel leuk om iets te doen, omdat ik toch geen andere plannen heb.![]()
Kan. Maar ik twijfel. Het is een soort evenement met daarvoor een diner. Diegene die ik een beetje ken eet mee. Maar ik weet niet zo goed hoe laat de rest start en zij ook niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:28 schreef supersof het volgende:
[..]
En als je je toch verveelt, kan je dan niet alsnog gaan?
Wat voor evenement? Is het leuk denk je?quote:Op woensdag 23 december 2015 18:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan. Maar ik twijfel. Het is een soort evenement met daarvoor een diner. Diegene die ik een beetje ken eet mee. Maar ik weet niet zo goed hoe laat de rest start en zij ook niet.En zie het niet zo zitten om op een whatsappje oid te wachten om dan pas de deur uit te gaan.
Ik blijf ook lekker binnenquote:Op woensdag 23 december 2015 18:31 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben blij dat ik niet de deur uit hoef. Te chagrijnig voor ook.
Iets kleins. Maar weet niet of het leuk is. Klinkt wel leuk, maar het kan ook vet kak zijn. Een van de twee..quote:Op woensdag 23 december 2015 18:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat voor evenement? Is het leuk denk je?
Oh nouja, het feit dat je zelf al neigt naar afzeggen, zegt al genoegquote:Op woensdag 23 december 2015 18:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Iets kleins. Maar weet niet of het leuk is. Klinkt wel leuk, maar het kan ook vet kak zijn. Een van de twee..
Afgelopen 4 nachten iets gehad waardoor ik amper heb kunnen slapen, waardoor ik nu constant lichte hoofdpijn heb. Stelt niet veel voor hoor maar het is wel hinderlijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik blijf ook lekker binnen
Hoe komt het dat je chagrijnig bent?
#wijzesofquote:Op woensdag 23 december 2015 18:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nouja, het feit dat je zelf al neigt naar afzeggen, zegt al genoeg
ik ken jou nietquote:Op woensdag 23 december 2015 18:36 schreef FrauMilena het volgende:
Maar misschien zou je achteraf wel blij zijn dat je bent gegaan.
quote:Op woensdag 23 december 2015 18:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik ken jou niet
dus naar jou luister ik niet
Oh ja dat is irritant. Goede nachtrust is belangrijkquote:Op woensdag 23 december 2015 18:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Afgelopen 4 nachten iets gehad waardoor ik amper heb kunnen slapen, waardoor ik nu constant lichte hoofdpijn heb. Stelt niet veel voor hoor maar het is wel hinderlijk.
Als je stil bent, is het niet zo makkelijk praten hoorquote:Op woensdag 23 december 2015 18:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo is het wel makkelijk praten. :$
Autistje van me.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je stil bent, is het niet zo makkelijk praten hoor
Ik heb daarnet weer een middagdutje gedaan.quote:
Ben je nog naar de winkel geweestquote:Op woensdag 23 december 2015 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb daarnet weer een middagdutje gedaan.
Zo vermoeiend dat feestseizoen.
Nee, ik was te moequote:Op woensdag 23 december 2015 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben je nog naar de winkel geweest
Hehe, wat heb je nog nodig? Ik kan morgen wel halen.quote:
Ik weet niet, ik ga morgenochtend even.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, wat heb je nog nodig? Ik kan morgen wel halen.
Ik zal het proberen.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ga morgenochtend even.
Dan in de middag de stad in.
Moet zusje ook nog bellen, help me morgen even herinneren
Kijk dan hoe liefquote:Op woensdag 23 december 2015 19:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zal het proberen.
Mijn geheugen is helaas weinig beter dan het jouwe wat betreft dit soort zaken.
Ik ben niet zo handig met telefoonsquote:Op woensdag 23 december 2015 19:10 schreef FrauMilena het volgende:
Je kan ook een herinnering instellen op je telefoon.
Typisch een docent dingetje dit.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben niet zo handig met telefoons
Ik denk dat ik een beetje gesmolten ben.quote:
Hehe beetje wel ja.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Typisch een docent dingetje dit.
Ach, je wilde toch je bed al niet uit.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een beetje gesmolten ben.
Nu moet je me komen opdweilen.
Je hebt nog een telefoon uit de PTT tijd?quote:Op woensdag 23 december 2015 19:31 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn telefoon kan helemaal geen herinneringen instellen blijkbaar.
Volgens mij kan zelfs de ringtone niet veranderd worden.
Een van 5 euro gebruik ik nu.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Je hebt nog een telefoon uit de PTT tijd?
ben je al zenuwachtigquote:Op woensdag 23 december 2015 20:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb m nog niet kunnen beluisteren
jaquote:Op woensdag 23 december 2015 20:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Wss weer iets van "oh dilara blablabladiebla"
ik wil je wel beter leren kennenquote:Op woensdag 23 december 2015 20:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Vrijwel niemand hiermaar hallo, aangenaam.
Wnr jarigquote:Op woensdag 23 december 2015 20:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat hoeft allemaal niet hoor voor mijn verjaardag
heb je geen cadeautje gekochtquote:Op woensdag 23 december 2015 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik weet nooit of ik tjackster serieus moet nemen
Inb4 serieus nemen gigihihigihih
Dat willen er wel meer.quote:
Uhm, zoals?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
He FM, vertel eens iets meer over jouzelf. Ik zie je vaak voorbij komen maar weet verder niks behalve dat je van Berlijn houdt
Dat weet niemandquote:Op woensdag 23 december 2015 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik weet nooit of ik tjackster serieus moet nemen
Inb4 serieus nemen gigihihigihih
Ze heeft mooi slank buikjequote:Op woensdag 23 december 2015 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
He FM, vertel eens iets meer over jouzelf. Ik zie je vaak voorbij komen maar weet verder niks behalve dat je van Berlijn houdt
Leeftijd, waar vandaan, wat zijn je hobby's .......quote:Op woensdag 23 december 2015 20:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat willen er wel meer.
[..]
Uhm, zoals?Zat hiervoor alleen in relaties sc maar tegenwoordig vind ik het wel leuk om hier m'n tijd te verdoen.
wat is je bloedgroepquote:Op woensdag 23 december 2015 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Leeftijd, waar vandaan, wat zijn je hobby's .......
Heeft iemand anders nog wat toe te voegen?
ik vroeg het niet aan jouquote:Op woensdag 23 december 2015 20:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
A negatief of positief, van moi
Daarom zeg ik dan ook dat dat de mijne is mongolquote:Op woensdag 23 december 2015 20:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vroeg het niet aan jou
dat boeit mij geen reet
Ik heb het zelf uitgezocht door wangslijmvliescellen te isoleren en bloed te prikken en coagulatie test uit te voerenquote:Op woensdag 23 december 2015 20:37 schreef Tjacka het volgende:
ik weet niet eens wat mijn eigen bloedgroep is
hebben we toch lijstje voorquote:Op woensdag 23 december 2015 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
21, ergens rond Den Haag. Mijn hobby's zijn te afgezaagd om op te noemen.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
spreek jij ook al spansquote:Op woensdag 23 december 2015 20:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb het zelf uitgezocht door wangslijmvliescellen te isoleren en bloed te prikken en coagulatie test uit te voeren
te oudquote:Op woensdag 23 december 2015 20:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
21, ergens rond Den Haag. Mijn hobby's zijn te afgezaagd om op te noemen.Maar verder studeer ik, kom onder de mensen, luister muziek. ...
heb je een haags accent?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
21, ergens rond Den Haag. Mijn hobby's zijn te afgezaagd om op te noemen.Maar verder studeer ik, kom onder de mensen, luister muziek. ...
wel grappig dat je jezelf een slet noemt zegquote:Op woensdag 23 december 2015 20:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Afgezaagde hobby's, tell me morequote:Op woensdag 23 december 2015 20:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet Haags.quote:
Moet wat met m'n leven.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel grappig dat je jezelf een slet noemt zeg
misschien vraagt ze er wel geld voorquote:Op woensdag 23 december 2015 20:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel grappig dat je jezelf een slet noemt zeg
ik had een hoezo verwachtquote:Op woensdag 23 december 2015 20:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet Haags.
[..]
Moet wat met m'n leven.
Dat snap ik, daarom kreeg je 'm ook niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik had een hoezo verwacht
jammer dit
dan doet ze alleen pijpenquote:Op woensdag 23 december 2015 20:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
misschien vraagt ze er wel geld voor
Winkelen, muziek, reizen, lezen etc. Je snapt 'm wel.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Afgezaagde hobby's, tell me more
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |