SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik ook, ik heb nog een herkansing en daarvoor nog een mogelijkheid om een 7 of hoger te halen.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alles gehaald
Gewoon neuken om het neuken toch. Fuck celibaatleef. Letterlijk.quote:
Ik heb nog nooit op mijn opleiding lager gehaald dan een vijf, goed hequote:Op woensdag 23 december 2015 14:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb nog een herkansing en daarvoor nog een mogelijkheid om een 7 of hoger te halen.
Ik neuk alleen om mensen naakt te zienquote:Op woensdag 23 december 2015 14:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon neuken om het neuken toch. Fuck celibaatleef. Letterlijk.
Euhm, k zie hem niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:27 schreef Lokasenna het volgende:
Kaneel ligt mijn zwarte jasje nog bij jou?
Ja, dat is zeker goed.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op mijn opleiding lager gehaald dan een vijf, goed he
Wat doet zij bij jou, neuken jullie?quote:Op woensdag 23 december 2015 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neuk alleen om mensen naakt te zien
[..]
Euhm, k zie hem niet.
Dat is wel het slechtste excuus ooit.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Euhm, k zie hem niet.
Wil je mij naakt zien? :$quote:Op woensdag 23 december 2015 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Euhm, k zie hem niet.
Nee.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat doet zij bij jou, neuken jullie?
SOrryquote:Op woensdag 23 december 2015 14:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat is wel het slechtste excuus ooit.
Ik doe hier geen uitspraak overquote:
Ik snap t al. Stop volgen.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe hier geen uitspraak over
Komt door mij, sorry. Maar jij ging leren dus wees blij.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:42 schreef supersof het volgende:
wat is het hier opeens rustig en saai
geen zin om te lerenquote:Op woensdag 23 december 2015 14:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Komt door mij, sorry. Maar jij ging leren dus wees blij.
Ik heb mijn handen al vol aan seks met mijn vriendin.quote:
knuffelenquote:
Ik was net in de AH en het was eigenlijk wel te doenquote:Op woensdag 23 december 2015 14:46 schreef FrauMilena het volgende:
Als je nog boodschappen wilde gaan doen, doe het niet. het is een hel.
Ik weet het.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:46 schreef FrauMilena het volgende:
Frau, heb nu wel een foto.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:46 schreef FrauMilena het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet nog een jasje overheen. Maar leuk he.![]()
je moet vooral de XL op kronenburg vermijden, kolere wat een ellendequote:Op woensdag 23 december 2015 14:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik was net in de AH en het was eigenlijk wel te doen
Maar ik hoef niet meer te gaan nu gelukkig
quote:Op woensdag 23 december 2015 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Frau, heb nu wel een foto.leuke jurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet nog een jasje overheen. Maar leuk he.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
daar ga ik echt nooit heenquote:Op woensdag 23 december 2015 14:48 schreef Sked het volgende:
[..]
je moet vooral de XL op kronenburg vermijden, kolere wat een ellende
[..]
Frau, heb nu wel een foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet nog een jasje overheen. Maar leuk he.Staat je echt mooi.
En je bent tien keer slanker dan je doet overkomen met je opmerkingen? Woman.![]()
[..]
Frau, heb nu wel een foto.Blote schouders, gewaagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet nog een jasje overheen. Maar leuk he.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Maar dat is juist gezellig.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:46 schreef FrauMilena het volgende:
quote:Op [quote]
[b]Op woensdag 23 december 2015 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het.
Het waren strugglges.
En ik moet nog een keer
Dan heb je geluk, hier was het echt over de hoofden heenlopen. Sterkte Kaneeltje.quote:woensdag 23 december 2015 14:47 schreef supersof het volgende:[/b]
[..]
Ik was net in de AH en het was eigenlijk wel te doen
Maar ik hoef niet meer te gaan nu gelukkig
Sta wel een beetje scheef op die foto he.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Staat je echt mooi.
En je bent tien keer slanker dan je doet overkomen met je opmerkingen? Woman.
Accepteer gewoon mijn compliment oké.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sta wel een beetje scheef op die foto he.
Myspace angle
quote:Op woensdag 23 december 2015 14:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Accepteer gewoon mijn compliment oké.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:'DOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Ook wel aardig dat ie in ieder geval snel wat laat weten, zou nogal pissig zijn als mijn vader me wegdrukt zonder iets te laten horenquote:Op woensdag 23 december 2015 15:19 schreef supersof het volgende:
Soms als ik mijn vader bel en hij kan niet opnemen, drukt hij me weg en dan stuurt hij zo'n standaard sms'je:
"In een vergadering"
"Kan nu niet praten, bel je gauw"
Vind dat altijd wel grappig
quote:Op woensdag 23 december 2015 15:02 schreef supersof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:'D
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Dat is wel het beste van twee werelden, iets nieuws aan kunnen doen maar er niet meer voor hoeven te betalenquote:Op woensdag 23 december 2015 15:12 schreef FrauMilena het volgende:
Hey Loka, door jou realiseer ik me net dat ik nog een jurkje heb liggen voor kerst.Ik wilde eigenlijk al geen speciale kerstaankopen doen dus dat is mooi. /liefdagboek
Ach, mijn vader is eigenlijk altijd wel aan het bellen of vergaderen, dus is niet zo verrassend als k hem niet te pakken krijg. (Ik belde ook alleen maar om te vragen wanneer we naar opa en oma gaanquote:Op woensdag 23 december 2015 15:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Ook wel aardig dat ie in ieder geval snel wat laat weten, zou nogal pissig zijn als mijn vader me wegdrukt zonder iets te laten horen
herkenbaarquote:Op woensdag 23 december 2015 15:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ach, mijn vader is eigenlijk altijd wel aan het bellen of vergaderen, dus is niet zo verrassend als k hem niet te pakken krijg. (Ik belde ook alleen maar om te vragen wanneer we naar opa en oma gaan)
Soms neemt ie wel op en dan begin ik te praten en zet ie: ik zit in een vergadering, bel je zo terug
Of dan bel ik hem en dan zit er iemand van zijn werk in de auto en die kan dan mee luisteren, ook wel grappig :'D
Precies! Vanavond even kijken of hij nog mooi zit, hangt al 2 jaar in m'n kast namelijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel het beste van twee werelden, iets nieuws aan kunnen doen maar er niet meer voor hoeven te betalen
Wel ff showen danquote:Op woensdag 23 december 2015 15:12 schreef FrauMilena het volgende:
Hey Loka, door jou realiseer ik me net dat ik nog een jurkje heb liggen voor kerst.Ik wilde eigenlijk al geen speciale kerstaankopen doen dus dat is mooi. /liefdagboek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |