SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Van de trein naar de geparkeerde autoquote:Op woensdag 23 december 2015 13:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van de trein naar de kebab wagen en terug zeker
Niet eens langs Musti geweestquote:Op woensdag 23 december 2015 13:37 schreef Cassius het volgende:
[..]
Van de trein naar de geparkeerde auto
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet eens langs Musti geweestJammer weer!
Jemig en ik zat net te overwegen nog een kop koffie te zetten.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Kom hier net binnen, halve liter open! GEERD
Koffie, als je ook halve liters kan wegtikken!quote:Op woensdag 23 december 2015 14:32 schreef Cassius het volgende:
[..]
Jemig en ik zat net te overwegen nog een kop koffie te zetten.
En dan ben ik homoquote:Op woensdag 23 december 2015 14:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ben sowieso de enige thee-drinker hier meen ik? KoffieVieze drap.
quote:Op woensdag 23 december 2015 14:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
H0D wat is er aan de hand man?
Kom hier net binnen, halve liter open! GEERD
Ik ookquote:Op woensdag 23 december 2015 14:32 schreef Cassius het volgende:
[..]
Jemig en ik zat net te overwegen nog een kop koffie te zetten.
Waarom zou ik homo zijn, omdat ik thee drink in tegenstelling tot koffie, leg me dat eens uit.quote:
Leg me maar eens uit waarom ik homo zou zijn danquote:Op woensdag 23 december 2015 14:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Waarom zou ik homo zijn, omdat ik thee drink in tegenstelling tot koffie, leg me dat eens uit.
Onzekerheid, je komt over als iemand die zichzelf niet durft te zijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:42 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Leg me maar eens uit waarom ik homo zou zijn dan
De zekerste ben ik ook niet per se maar dan ben je meteen homoquote:Op woensdag 23 december 2015 14:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Onzekerheid, je komt over als iemand die zichzelf niet durft te zijn.
Beide, zonder suiker en/of melk natuurlijkquote:Op woensdag 23 december 2015 14:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ben sowieso de enige thee-drinker hier meen ik? KoffieVieze drap.
Dat komt vanavond wel.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Koffie, als je ook halve liters kan wegtikken!
Net even 8 sixpacks gehaaldquote:Op woensdag 23 december 2015 15:15 schreef H0D3NPYL het volgende:
Moet nog kerstcadeau's kopenDat geld geef ik liever uit aan bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |