Dan blijft dit over:quote:Op woensdag 23 december 2015 12:35 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Thanks heb het gevonden. Wel handig! Alleen netflix staat er niet tussen
Waarschijnlijk heb je een keer je browsergeschiedenis verwijdert en daarbij ook je opgeslagen wachtwoorden. Of het wachtwoord was nooit opgeslagen, maar het automatisch inloggen wel in een cookie o.i.d.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:23 schreef DerRabbit het volgende:
Niet gewoon terug gaan naar je ex, haar nog een keertje doen en dan haar wachtwoord krijgen
We moeten nog een standbeeld oprichten voor de man!quote:Op woensdag 23 december 2015 12:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ikIk ben verlicht door Geerd
voor 5 euro per maand wil ik wel op TS zijn ex!quote:Op woensdag 23 december 2015 12:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Voor 5 euro per maand, mag z'n ex wel op mijn abonnement.
Wordt al aan gewerkt! Er komt een standbeeld voor Station Zwolle, we gaan volgende week besluiten welke schets uiteindelijk wordt gegoten!quote:Op woensdag 23 december 2015 12:41 schreef Duzzy het volgende:
[..]
We moeten nog een standbeeld oprichten voor de man!
Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 23 december 2015 12:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wordt al aan gewerkt! Er komt een standbeeld voor Station Zwolle, we gaan volgende week besluiten welke schets uiteindelijk wordt gegoten!
Profeten krijgen een uitnodiging per PM om naar de onthulling te komenquote:
Keer geprobeerd, staat veel op maar bij meer dan de helft van wat ik wilde kijken was er geen stream beschikbaarquote:Op woensdag 23 december 2015 12:12 schreef Desiler het volgende:
Netflix, staat gotverdomme niks op man, ga Kodi installeren.
Je hebt hiervoor wel programmatjes waarmee je die informatie boven kunt halen, wachtwoorden en gebruikersnamen.quote:
jonge wtf loop je nouw eer dom te lullen ik zit je te helpen gast. Bij firefox kan dat wel iig. Weet niet welke browser jij gebruikt. fucking kneus ik zal je nog eens helpenquote:
Dan moet je geen Genesis gebruiken.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Keer geprobeerd, staat veel op maar bij meer dan de helft van wat ik wilde kijken was er geen stream beschikbaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |